Permalänk
Medlem

Tog och köpte en STARTECH ACTIVE DISPLAYPORT - DISPLAYPORT 15M BLACK. Den verkar inte vara något vidare på att förstärka signalen för jag får ingen bild. När jag provar en annan kort kabel (2m) så får jag bild.
När jag nu ville skicka tillbaka kabeln så har jag fått som svar att jag inte får det för att det har gått längre än två veckor. Sant förvisso men borde jag inte kunna få skicka tillbaka den då den inte riktigt gör vad den utger sig för att göra?
Sant är att den fungerar när jag provade den med mitt GTX 660 men inte på någon av de tre datorer med interna grafikkort (Intel HD 4600 och Intel HD 4400) men inte någonstans kan jag läsa att man måste ha ett dedikerat grafikkort för att det ska fungera. Som ni redan har förstått har jag ingen nytta av den till min dator med ett GTX 660 utan skulle använda den till en av de andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexanderkoponen:

Dag 26 - fortfarande ingen framgång - hemsidan är verkligen onåbar.

Boven i dramat (som jag skrev för 19 dagar sen) är Dustins hemsidas IPv6 konfiguration.
Av någon anledning fungerar SSL-kopplingen/certifikat-hanteringen annorlunda vid http-till-https-vidarebefordringen när man kommer in via IPv6 istället för IPv4, den funkar inte mot alla IP-adresser (och ja, jag har provat att stänga av brandväggen helt).

Man skulle väl kunna argumentera att jag inte borde köra IPv6 hemma, men efter att ha gjort det i 15år, konstaterat att ALLA andra IPv6-sidor fungerar (även IPv6-only sidor), så säger jag bara att Dustin borde inte ha ett AAAA-record på sin hemsida om de inte supportar det.

Jag har varit i behov av olika saker (verktyg, projektorduk, krone-verktyg, controllerkort) och det är minst sagt trädigt att behöva söka upp dessa prylar från andra handlare, men det har gått på något sätt.

Eftersom jag tagit upp detta problem flera gånger i den här tråden utan minsta gehör så antar jag bara att det aldrig kommer lösa sig. Men det ska bli intressant att se när problemet sprider sig i takt med att IPv6 rullas ut även i hemmen.

Ah! så du har också detta problemet.
Helt sjukt att dom har på IPv6 när det inte funkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexanderkoponen:

Dag 26 - fortfarande ingen framgång - hemsidan är verkligen onåbar.

Boven i dramat (som jag skrev för 19 dagar sen) är Dustins hemsidas IPv6 konfiguration.
Av någon anledning fungerar SSL-kopplingen/certifikat-hanteringen annorlunda vid http-till-https-vidarebefordringen när man kommer in via IPv6 istället för IPv4, den funkar inte mot alla IP-adresser (och ja, jag har provat att stänga av brandväggen helt).

Man skulle väl kunna argumentera att jag inte borde köra IPv6 hemma, men efter att ha gjort det i 15år, konstaterat att ALLA andra IPv6-sidor fungerar (även IPv6-only sidor), så säger jag bara att Dustin borde inte ha ett AAAA-record på sin hemsida om de inte supportar det.

Jag har varit i behov av olika saker (verktyg, projektorduk, krone-verktyg, controllerkort) och det är minst sagt trädigt att behöva söka upp dessa prylar från andra handlare, men det har gått på något sätt.

Eftersom jag tagit upp detta problem flera gånger i den här tråden utan minsta gehör så antar jag bara att det aldrig kommer lösa sig. Men det ska bli intressant att se när problemet sprider sig i takt med att IPv6 rullas ut även i hemmen.

För mig är namnuppslagningen extremt seg, kan ta 5 minuter att få fram den första requesten. Efter det går allt dock som det ska. Kanske beror på detta.
Jag har löst problemet genom att börja på inet och sen gå till prisjakt istället för att. som tidigare, börja på Dustin. Men då är det ju hemelektronik, jag förstår att du har större problem.

Permalänk
Medlem

Är det jag som är blind eller har ni tagit bort sortering genom operativsystem? Köper mycket produkter i jobbet och då är det viktigt att maskinen har ett visst OS, när man sedan inte kan filtrera på OS, så tar det så förbannat lång tid att hitta rätt!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Dom valde ju aktivt (enligt dustin själva genom svar här i tråden) att ej införa en del (MÅNGA) fungerande funktioner på den nya sidan för att kunna lägga tid på att utveckla andra funktioner.
Hur dom fick det att gå ihop framgår dock inte, dom fungerande funktionerna som redan fanns men är avslagna bör ju inte tagit nån tid ifrån utvecklingen av nya funktioner.

Vad jag tror så handlade det istället om att dessa "färdiga" funktioner fungerade så otroligt dåligt så dom inte ens kunde tänka sig att ta med dom vid öppnat av den otroligt dåliga nya sidan.
Så om du väntar ett par månader/nåt år så kanske du får en os sortering!

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pomelo:

Tänkte köpa den 240GB Intel 530 SSD jag fått mail från er om som ska kosta 999:-. Men går jag till sidan så kostar den helt plötsligt 1299:-(som verkar vara ert vanliga pris). Provar jag lägga den i varukorgen och gå till kassan så sänks dock priset med 25 öre
Vad händer?

Verkar som man inte längre kan lita på lagersaldot. När jag försökte på fredagen visade Weekend Rush-sidan att det fanns 10st i lager, men till fel pris. Detta skulle då enligt kundtjänst bero på att de var redan slut. En intressant sak dock att när jag tittade till sidan på söndagen så var priset på disken som jag lagt i varukorgen på fredagen rätt. Men då visades den istället som slut i lager.
Så priset hängde med och återgick till det normala när de som var avsatta till Weekend Rush tog slut. Men lagerstatusen hängde inte med.

Permalänk
Medlem

Nu har ni blivit långsamma också.

Skickar ut e-post om att produkten har skickats men det är bara elektronisk förhandsinfo som ni har lämnat in. Produkten åker iväg en dag senare.
Det har hänt mig flera gånger på senare tid. Besviken måste jag säga!

Permalänk
Medlem

Måste ge dålig kritik för urusel information om Servrar och komponenter.
Fick idag en server som vi beställde, men den motsvarande inte alls mina förväntningar på vad jag skulle få.

Ingår inte vissa komponenter måste ni skriva ut det också!
Alternativt skriva ut vad som ingår och inte lämna vissa saker blankt!

Väntar nu på att supporten ska kontakta mig igen ang delar som jag behöver då er hemsida är värdelös när det gäller att hitta kompatibla komponenter.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem

https://www.dustin.se/product/5010660503/2530-24g-poe-switch#...

Enligt HP själva stödjer den PoE 802.3af samt PoE+ 802.3at. (http://h30094.www3.hp.com/product/sku/10466655/mfg_partno/J97...)

Det går längre inte sortera varor på pris eller med något alls vettigt längre. Skärpning Dustin!

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Skrivet av Tozzi:

https://www.dustin.se/product/5010660503/2530-24g-poe-switch#...

Enligt HP själva stödjer den PoE 802.3af samt PoE+ 802.3at. (http://h30094.www3.hp.com/product/sku/10466655/mfg_partno/J97...)

Det går längre inte sortera varor på pris eller med något alls vettigt längre. Skärpning Dustin!

Det stämmer alla PoE+ stödjer vanlig PoE.
Bra att du uppmärksammade det, vi har uppdaterat produktspecen nu.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Avstängd

Ett tips..ny syns inte på prisjakt på vissa produkter ..ex gigabyte 980 gaming..hade förbokat hos en annan stor återförsäljare ..sen var jag in på eran sida av en slump och såg att kortet var 300kr billigare (tumme upp)
Så ni vet..:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Min ROG mus gick sönder, och hade fungerat dåligt ända sedan jag fick den. Den kostade runt en femhundring och när jag kontaktade Dustin för att de skulle kunna skicka ut en ny eller reparera den befintliga så berättade personen på deras telefonsupport att produkten utgått och att de inte längre säljer den.

Han förelsog en "likvärdig" mus från Deltaco för 49 kr och insisterade även fast jag sa att den såg ut att vara i en helt annan klass. Fick hem eländet och den lät något förskräckligt när man klickade, den stannade upp om man gjorde snabba rörelser och var allmänt risig.

Kommer inte handla där igen. Har tidigare beställt för runt 20 000 per år så jag antar att jag inte var någon kund de ville behålla.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tycker det är märkligt att Dustin sjösätter ett nytt system som inte fungerar ok, även efter lång tid och verkar drabba hela verksamheten. Sorteringar fungerar fortfarande inte som de ska och bilder har varit fel hela tiden. Ett exempel från idag:

Från Er 30 års-REA, Hipp, hipp Hurra!

Jag kommer antagligen fortsätta att beställa när det är bra ebjudanden, men tidigare var ni navet, med perfekt sortiment, service och funktion. Nu är ni inte det längre och omställningen orsakar säkert besvär för er och definitivt för mig själv.

Sökte igår på lite olika produkter, både sådant jag köpt tidigare och nytt. Priserna och sortimentsförändringarna förbryllade och jag gick vidare till andra.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Curik:

Min ROG mus gick sönder, och hade fungerat dåligt ända sedan jag fick den. Den kostade runt en femhundring och när jag kontaktade Dustin för att de skulle kunna skicka ut en ny eller reparera den befintliga så berättade personen på deras telefonsupport att produkten utgått och att de inte längre säljer den.

Han förelsog en "likvärdig" mus från Deltaco för 49 kr och insisterade även fast jag sa att den såg ut att vara i en helt annan klass. Fick hem eländet och den lät något förskräckligt när man klickade, den stannade upp om man gjorde snabba rörelser och var allmänt risig.

Kommer inte handla där igen. Har tidigare beställt för runt 20 000 per år så jag antar att jag inte var någon kund de ville behålla.

Varför accepterade du ersättningen med en mus som kostar 50kr? Klant!
Du skulle sagt nej och om de inte kan reparera eller skicka ut en ersättningsmus har du rätt till pengarna tillbaka och pengaskillnaden det kostar dig att köpa en likadan/likvärdig mus hos en annan återförsäljare.

Läs på om konsumentköplagen. 16§, 22§, 26§ samt 33§ rekommenderas

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Curik:

Min ROG mus gick sönder, och hade fungerat dåligt ända sedan jag fick den. Den kostade runt en femhundring och när jag kontaktade Dustin för att de skulle kunna skicka ut en ny eller reparera den befintliga så berättade personen på deras telefonsupport att produkten utgått och att de inte längre säljer den.

Han förelsog en "likvärdig" mus från Deltaco för 49 kr och insisterade även fast jag sa att den såg ut att vara i en helt annan klass. Fick hem eländet och den lät något förskräckligt när man klickade, den stannade upp om man gjorde snabba rörelser och var allmänt risig.

Kommer inte handla där igen. Har tidigare beställt för runt 20 000 per år så jag antar att jag inte var någon kund de ville behålla.

Shame on you som ens accepterade det pinsamma bytet.
Men ännu mera shame on Dustin som har sådana pajasar i kundtjänst, det är riktigt dålig still att ens erbjuda det.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av makn:

Nu är det mycket gnäll, både här och på prisjakt bland annat. Vilket gör att det skrämmer bort köpare. Vad händer??

Dustin: ni hade gigabyte 980 gaming för 5745kr. Sen höjde ni till 6495:-. Därefter ner till 6195:-.
Om man köpte kortet för 5700:-, gäller det priset då?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tips paketering med Intel SSD 910 Series

Nu har vi fått in en liten leverans av de här paketeringarna igen, dem sålde slut väldigt snabbt sist.

Intel 910 Series 400GB PCI-E +520 Series 120GB SATA för kampanjpris:
2 999 kr (ordinarie pris 17 699 kr)
http://bit.ly/1tr7Zln

Intel 910 Series 800GB PCI-E +520 Series 120GB SATA för kampanjpris:
4 999 kr (35 599 kr)
http://bit.ly/1tr7WG0

Först till kvarn!

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dustin Home:

Nu har vi fått in en liten leverans av de här paketeringarna igen, dem sålde slut väldigt snabbt sist.

Intel 910 Series 400GB PCI-E +520 Series 120GB SATA för kampanjpris:
2 999 kr (ordinarie pris 17 699 kr)
http://bit.ly/1tr7Zln

Intel 910 Series 800GB PCI-E +520 Series 120GB SATA för kampanjpris:
4 999 kr (35 599 kr)
http://bit.ly/1tr7WG0

Först till kvarn!

Bra erbjudande likt tidigare men synd att ni tycker det är viktigare att lägga in köperbjudande än att berätta om hur övergången till ert nya system går och alla problem associerade med dem. Jag tror nog många är intresserade av den biten just nu.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med alla kampanjer och liknande som brukade vara bra med attraktiva erbjudanden?
Tidigare visste man att när DH hade något så var det oftast värt att bevaka, nu är de högst mediokra.

Ta dessa från ert 30-års jubileum t ex (men finns fler):
https://www.dustinhome.se/product/5010764279/brix-pro-gb-bxi7...
https://www.dustinhome.se/product/5010796319/850-pro-mz-7ke51...

De säljs ju till vad som kan betraktas som ordinarie pris, el t o m över det jämfört med andra.

Permalänk

Hej!

Jag reklamerade mitt Sony sbh52 för ett par veckor sedan och trodde att det skulle skickas in på "service" men jag fick detta svar:

"Då din produkt var av ”ringa” värde kommer vi att kreditera den utan krav på retur, dvs. du får välja att behålla eller själv skrota den defekta produkten. Beroende på betalningsalternativ gäller nedan: * Förskottsbetalning; Pengarna återbetalas till samma kort/ konto varifrån du gjorde betalningen. Normalt tar det ca 5 bankdagar innan pengarna syns på kontot.[...]"

Känslorna är lite blandade då varan har gått upp en del i pris om jag skulle registrera en ny beställning. Men jag har redan köpt ett annat headset eftersom detta drog ut på tiden så okej då.

19 september fick jag svar att "Tyvärr så har krediten blivit utskriven och kan inte makuleras. "

Nu har det gått flera veckor, men fortfarande inga pengar på kontot. Inga svar på mailet jag skickade för över en vecka sedan där jag undrade om jag behövde komplettera med någon information heller...

Kan du kolla på det, om jag behöver göra något mer?

Räcker "RMA2001201 CRM:0112311" som information?

Med vänlig hälsning

Mårten

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har samma problem. Väntar på en återbetalning som skulle göras inom 5 bankdagar från 18:e september. Inga pengar på kontot och inget svar på mitt mail på över en vecka. Har skickat ett PM om ärendenumret.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sir_Magnum:

Hej!

Jag reklamerade mitt Sony sbh52 för ett par veckor sedan och trodde att det skulle skickas in på "service" men jag fick detta svar:

"Då din produkt var av ”ringa” värde kommer vi att kreditera den utan krav på retur, dvs. du får välja att behålla eller själv skrota den defekta produkten. Beroende på betalningsalternativ gäller nedan: * Förskottsbetalning; Pengarna återbetalas till samma kort/ konto varifrån du gjorde betalningen. Normalt tar det ca 5 bankdagar innan pengarna syns på kontot.[...]"

Känslorna är lite blandade då varan har gått upp en del i pris om jag skulle registrera en ny beställning. Men jag har redan köpt ett annat headset eftersom detta drog ut på tiden så okej då.

19 september fick jag svar att "Tyvärr så har krediten blivit utskriven och kan inte makuleras. "

Nu har det gått flera veckor, men fortfarande inga pengar på kontot. Inga svar på mailet jag skickade för över en vecka sedan där jag undrade om jag behövde komplettera med någon information heller...

Kan du kolla på det, om jag behöver göra något mer?

Räcker "RMA2001201 CRM:0112311" som information?

Med vänlig hälsning

Mårten

Men ring Dustin istället för att skriva här där det kan ta en vecka att få svar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av D.:

Vad har hänt med alla kampanjer och liknande som brukade vara bra med attraktiva erbjudanden?
Tidigare visste man att när DH hade något så var det oftast värt att bevaka, nu är de högst mediokra.

Ta dessa från ert 30-års jubileum t ex (men finns fler):
https://www.dustinhome.se/product/5010764279/brix-pro-gb-bxi7...
https://www.dustinhome.se/product/5010796319/850-pro-mz-7ke51...

De säljs ju till vad som kan betraktas som ordinarie pris, el t o m över det jämfört med andra.

Dom tappar ju massor med kunder just nu och dom måste väl finansiera dom där 2-3 timmarna som en person har lagt ner på utveckling av det nya systemet.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Upptäckte en sak nu när jag tänkte felanmäla mitt BT headset som gjorde mig lite fundersam.
Den mittersta o längst till höger är ju skillnaden färgen, men den till vänster och mitten verkar vara samma.
Ser ut som ena är något kampanj pris, men varför visas båda prisalternativen och den vänstra anger ett ord. pris på 490kr, när den i mitten ligger på 595kr, dessutom olika antal på lagerstatus. Borde inte även då vara -33% istället för -19%? Blir lite fundersam över det hela, ser ju lite konstigt ut, kan jag tycka.

View Screen Capture

Visa signatur

https://www.shutterslave.com
AMD Ryzen 5600X | Corsair H150i Pro | Corsair Vengence Pro RGB 3600MHz 32GB RAM | Gigabyte RTX 3070 Aorus Master 8GB | ASUS BW-12D1S-U | Samsung HW-T400/XE | Corsair Nightsword | MSI MAG X570 Tomahawk WiFi | Corsair K68 RGB | Nikon D800 | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | Windows 10 x64 |
Prova FELLO, använder Telia's nät.

Permalänk
Medlem

Handlat av Dustin i alla år och är det så illa som det låter kan det inte vara lätt för personalen, säkert väldigt frustrerande.

Har själv en order som strular där systemet först bekräftar min direktbetalning för att sedan börja skicka ut mejl om att den inte kan skickas förrän den betalats. Så har det sett ut i en vecka nu och beskedet är att ekonomiavdelningen först måste hitta betalningen och ge klartecken. Beloppet drogs alltså från mitt konto i samband med beställningen.

Murphys lag ställer givetvis till det just när man behöver ersätta en trasig komponent så att datorn står obrukbar.

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Jag tycker det är märkligt att Dustin sjösätter ett nytt system som inte fungerar ok, även efter lång tid och verkar drabba hela verksamheten. Sorteringar fungerar fortfarande inte som de ska och bilder har varit fel hela tiden. Ett exempel från idag:

http://i533.photobucket.com/albums/ee339/MultiMan_photo/Dusti...

Från Er 30 års-REA, Hipp, hipp Hurra!

Jag kommer antagligen fortsätta att beställa när det är bra ebjudanden, men tidigare var ni navet, med perfekt sortiment, service och funktion. Nu är ni inte det längre och omställningen orsakar säkert besvär för er och definitivt för mig själv.

Sökte igår på lite olika produkter, både sådant jag köpt tidigare och nytt. Priserna och sortimentsförändringarna förbryllade och jag gick vidare till andra.

Bra att du hittade det, vi jobbar vidare med vårt nya hemsida och är tacksamma för all feedback. Vi beklagar de problem som orsakar besvär för våra trogna kunder, vi försöker åtgärda och förbättra kontinuerligt.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Aotw:

Upptäckte en sak nu när jag tänkte felanmäla mitt BT headset som gjorde mig lite fundersam.
Den mittersta o längst till höger är ju skillnaden färgen, men den till vänster och mitten verkar vara samma.
Ser ut som ena är något kampanj pris, men varför visas båda prisalternativen och den vänstra anger ett ord. pris på 490kr, när den i mitten ligger på 595kr, dessutom olika antal på lagerstatus. Borde inte även då vara -33% istället för -19%? Blir lite fundersam över det hela, ser ju lite konstigt ut, kan jag tycka.

http://easycaptures.com/fs/uploaded/879/9972440100.jpg
View Screen Capture

Det är en gammal kampanjartikeln som inte är aktiv längre. Därav har priserna inte justerats efterhand.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Reckie:

Handlat av Dustin i alla år och är det så illa som det låter kan det inte vara lätt för personalen, säkert väldigt frustrerande.

Har själv en order som strular där systemet först bekräftar min direktbetalning för att sedan börja skicka ut mejl om att den inte kan skickas förrän den betalats. Så har det sett ut i en vecka nu och beskedet är att ekonomiavdelningen först måste hitta betalningen och ge klartecken. Beloppet drogs alltså från mitt konto i samband med beställningen.

Murphys lag ställer givetvis till det just när man behöver ersätta en trasig komponent så att datorn står obrukbar.

Beklagar att ditt ärende dragit ut på tiden, skicka PM med ordernummer så kollar vi upp det.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Inaktiv

Ert nya affärssystem är ett rent skämt. Väntar fortfarande på en återbetalning som ni skulle ha skett den 12/9. Ni är ett IT-företag och borde förstå att inte köra det i skarpt läge. Förut tog det 1-2 dagar för att få ett svar. Nu har det gått en vecka och inget svar. Karolina Jivebäck berättade att det var en bugg som gjorde att återbetalningen hade stoppats. I mitt konto anser ni att problemet är löst. Dock har jag inte fått några pengar. Här ser ni brevet.
CAS-04273-D5F1
Hejsan,
Vi hade kontakt tidigare i veckan gällande krediten ni skulle få som ni ej mottagit än.
Jag har nu luskat lite i detta och det visad sig att er kredit fastnat på grund av en bugg i vårt system, jag har nu släppt den så pengarna ska komma till er inom de närmsta dagarna.
Ber så hemskt mycket om ursäkt för fördröjningarna!
Med vänliga hälsningar / Best regards
Karolina Jivebäck

Observera att jag fortfarande INTE fått mina pengar tillbaka. Jag förstår inte hur man kan behandla sina kunder på detta sätt. Kundtjänst lovar och lovar att pengarna kommer, men de gör ju inte det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av altair4:

Jag har samma problem. Väntar på en återbetalning som skulle göras inom 5 bankdagar från 18:e september. Inga pengar på kontot och inget svar på mitt mail på över en vecka. Har skickat ett PM om ärendenumret.

Samma här. Fick precis ett mail om att ekonomiavdelningen ligger efter.

Är det bara jag som upplever att Dustins kundtjänst har totalt gått ned sig sista tiden? Tidigare tycker jag ALLTID man fick mail samma dag, nu tar det MINST 3-4 dagar varje gång för att få svar. Har en retur nu där det först tog 3 veckor att få returen accepterad. Sedan tog det två veckor för att få meddelande om att vi skulle få pengarna tillbaka inom 2-3 dagar vilket inte hände. Vi tog kontakt efter några veckor och nu tog det ytterligare en VECKA efter den kontakten att få reda på att ekonomiavdelningen ligger efter!?

Har alltid valt Dustin när jag har haft tidsbrist för att det är smidigt och enkelt - trots lite högre priser - men man vet att man får varorna dagen efter och kommunikationen är snabb och enkel. Känns som jag kommer välja andra alternativ framöver.

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)