Det är ganska barnsligt att inte läsa första inlägget i tråden också. Han har redan lagt ut 20-30K på trådlöst bredband. Då kan man anta att han har pengar att lägga på en mer permanent lösning. Sen kanske inte fiber är tillgängligt där han bor men det är en helt annan sak. Om han nu skulle kunna få fiber för 20K så är det en smal sak i jämförelse med hur han löser problemet idag.
Varför fortsätter du ens att skriva i denna tråd? Du har fått hjälp men du vägrar göra det som folk föreslår. Till exempel att skaffa en annan router och brygga den du har. Men det skiter du i, så kan nån mod snälla låsa denna tråd! Den stör bara resten av forumet!
jag ska beställa en ny router asus men jag håller tråden uppdaterad om vad som händer
det har fungerat perfekt i 3 dagar nu och fungerar fortfarande perfekt förutom små fel som det jag visade
Läs hans tidigare trådar så går det snabbt upp för dig vad snubben är ute efter.
Det jag var ute efter var att bredbandsbolaget skulle se detta och börja bry sig istället för massa ursäkter, sen om det verkar som att jag inte lyssnar så är jag ledsen för det, men jag ska beställa ny router jag har också testat programmet pingplotter som någon sa,
Jag trodde det skulle vara ensjälvklarthet att allt är deras fel, det har tagit över ett år av ursäkter små reparationer och det är deras fel att jag har haft problem med internet, så ni får utsäkta om jag har tappat tålamodet och om jag inte gör allt som sägs, mycket av det jag inte förstår, ärligt talat orkar jag inte jag vill bara att dem gör något för detta allt jag har förlorat över det, jag har tillräckligt med andra problem i mitt liv för att ha kunskapen av att jag har förlorat över 20 000.kr pågrund av att dem inte kunde fixa det på över ett år.
Känns ärligt talat som hela världen är emot mig`, fedex tappade en skärm som jag betalade över 30 000.kr för och dem struntade helt i det, fick en liten mp3 spelare och 800.kr som kompensation jag orkar ärligt talat inte med all den här oturen jag orkar inte men jag får snällt tvinga mig att vara lugn eftersom det finns inget jag kan ta ut ilskan på.
Just nu hoppas jag bara att dem åtminstone kan fixa det, men det tror jag inte, och om det är deras val av router som skapade dessa problemen så är det väl inte mitt fel att jag hade problemen? jag hade knappt tankar om att skaffa ny router inga alls, fick veta av dem att ja zyxel är stabilast bästa fick sedan veta att nej det går inte att köpa ny router det fungerar inte sa dem ville då ha en ny för bättre räckvidd.
jag ska nog sluta fråga efter hjälp på sweclockers, eftersom jag blir bara nedtryckt om det verkar som att jag inte lyssnar, jag orkar inte göra alla olika test som ska göras eftersom jag har inte energi för det, meningen med tråden var att jag förhoppningsvis skulle få något stöd över huvudtaget, att bredbandsbolaget skulle börja förstå vad jag har förlorat, men det fick jag inte säger då inte att jag inte är tacksam för all hjälp jag har fått för det är jag.
Just nu vill jag bara sova, finns 0 som är positivt för mig så jag orkar inte just nu, så jag tackar för eran hjälp, ska försöka igen med pingplotter samt köpa ny router, gissar att det inte går att ersätta zyzel routern utan att dem behöver bryggas.