OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Jag är inte med på den här listan utan oneplus forum.
Blir inte av med mina invites, dra ett PM om nån är intresserad.

Endast 64gb.

EDIT: Utdelade!

Visa signatur

CPU: 1700x Kylning: Custom loop CPU MB: Asus Prime B350M-A GPU: EVGA 1080 Ti SC Black RAM: 16GB av något SSD: Samsung 850 EVO 500GB Samsung 840 EVO 250GB + EVO 850 500GBPSU: Bitfenix M750 Chassi: Fractal Design Mini C OS: Windows 10 64-bit Skärm: Acer X34A

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en invite för 64GB

Tack på förhand
Skibby

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av 64 Gb

Visa signatur

Citera gärna för svar!

Permalänk

Man får gratis invites hyffsat enkelt via oneplus forumet och även här, men förstår inte att folk ska försöka tjäna pengar på det.
Jag har beställt telefon idag och har förstått att man får med nån gratis invite då. Kommer givetvis ge bort den till nån som vill ha.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Visa signatur

Chassi: Define R4, Moderkort: MSI Z77 MPower, Processor: i7 3770k, Grafikkort: MSI 660TI PE, PSU: be Quiet L8 630W, SSD: Intel 335 180 GB, HDD: 1 TB Seagate Barracuda.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö till oneplus two!

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk

Är intresserad av en invite!

64 gig versionen

Visa signatur

Chassi:Factal design R4
Processor: Intel i5 4670k
Gpu:MSI POWER Edition gtx 670
Moderkort:Asus Z87-A
Kylare:Cooler Master Myper 212

Permalänk
Medlem

Hej har två key's som jag kan dela med mig, det är till 64GB, hur gör jag? Det är tight då key'na går ut om cirka 24h.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skiiar:

Hej har två key's som jag kan dela med mig, det är till 64GB, hur gör jag? Det är tight då key'na går ut om cirka 24h.

Dela länken

Permalänk
Medlem

Har en invite pma email sa skickar jag den!

Edit: Tagen.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Söker en invite, pm:a mig.

Byter gärna en 7 dagars Wildstar trail mot en invite btw.

Permalänk

slut på invites.

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk

Hej ! skulle gärna ta emot en 64gb invite =)!

Visa signatur

I7 3770k, 16gb ram, gtx 780 ti

Permalänk

Jag är också jag tacksam för en invite! Kraschade just min Nexus 5a.

Färg och storlek är av underordnad betydelse!

Visa signatur

Om man inte skjuter gör man inga mål!

Permalänk

Intresserad av en 64 gb

Permalänk

Ni kan ta bort mig från listan.

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem

Jag söker en invite till 64 GB versionen.

Tacksam för svar.

Permalänk

Jag är också intresserad av en invite till 64GB-versionen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Då var 2 invites utdelade. Jag är inte med på denna lista men listansvarige kan uppdatera att FireFist och SvartFogel fått invites.

Permalänk
Skrivet av Gusminator:

Hej på er,

Sitter på 2 st invites som brinner inne om 3 hr. Så de två första som citerar detta får dem.

Alltså inga PM, blir så spammat.

Jag kan ta en. Tack.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag skulle verkligen vara intresserad av en 64GB version

/Har fått en invite och telefon beställd. Hojtar till här sen när jag får egna invites

Visa signatur

- jb-

Permalänk
Skrivet av Gusminator:

Hej på er,

Sitter på 2 st invites som brinner inne om 3 hr. Så de två första som citerar detta får dem.

Alltså inga PM, blir så spammat.

Tar gärna en

Permalänk
Permalänk
Medlem

Intresserad av en 64 gb invite

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem

Oneplus ger ut 20000 invites, se forumtråden https://forums.oneplus.net/threads/the-october-pre-orders-war...

när de har fått 20000 emailadresser skickar de ut dem till de emailadresserna, så var snabba

edit: slut enligt forumposten

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Permalänk

Fick min telefon idag. Blev av med den direkt. Frugan vart helt såld på den. Jag hade 2 invites och frågade frugan om hon ville ha en, men neej då jag är så nöjd med min iphone....... Gav bort en av dom här på sweclockers. Är det någon som kan dela med sig av en invite till mig 64gb.

Jag delar givetvis med mig av dom 6 invitesen som jag får senare här på sweclockers.

Permalänk
Mattecoach
Permalänk

Fortfarande i behov av en invite. Skicka den gärna med pm om möjligt. Tack på förhand.