Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av EW200:

fyfan vad fett!

Tackar! Kommer att uppdateras här i dagarna med ett moderkortsblock om allt går som det ska med posten. Blir nog även en liten video på det!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk

aaaa va fan är det man ser!!! är det ett jädra plast rör man ser vid cpu:n!!!??

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av A-Woowie.Doowie:

aaaa va fan är det man ser!!! är det ett jädra plast rör man ser vid cpu:n!!!??

Finns inga plaströr i loopen. Vad var det du syftade på?

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Skrivet av Brodholm:

Finns inga plaströr i loopen. Vad var det du syftade på?

ja det var det jag syftade på, den vänstra slangen/röret på cpu:n ser ut att vara genomskinlig plast.

men tack och lov så va det bara min syn som är åt helvete

Permalänk

Utan tvekan det finaste och cleanaste bygget häromkring!

Outstanding!

Visa signatur

GPU 4x EVGA GTX Titan SC 4-Way SLI 1176MHz Moderkort Asus Rampage IV Extreme CPU 4960x 5.2 GHz VCore 1.54 v Minne Dominator 32GB 2476 Mhz CL 8-12-8-27 Nätagg 2x Corsair AX1200 Chassi 900D Custom Paint Job Skärm 3x Dell U3011 in Portrait Mode Hårddisk OS: 2x Corsair Force GT 120GB SSD RAID-0 Spel/program 8x Vertex 4 128GB SSD RAID-0 Kylning 480+360+240 EK Blocks + BitsPower kopplingar

Permalänk
Medlem

Du vinner fan OS i snygga datorbyggen!

Visa signatur

MOBO: MSI Z97I-AC, CPU: Intel i7 4770k, RAM: Crucial BallistiX 2X8GB, GPU: Gigabyte R9 390 G1, PSU: EVGA supernova GS 650W, Chassi: Fractal Node 304, OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Satan vad grym! 5:a!!

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem

Oh daum

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk