Permalänk

Fula och billiga skins sökes

Tjenare,

Tänkte köpa lite fula skins i present till en polare som fyller år snart, men jag spelar inte CS:GO själv så jag har noll koll.

Behöver er hjälp att hitta toppkandidaterna :).

Pris per skin får max vara cirka 20kr (ju billigare desto bättre, då kan man köpa fler).

Kan tillägga att jag har hittat några potentiella vinnare redan: Afterimage, Koi, Osiris, Supernova och Bulldozer.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dysenteri:

Tjenare,

Tänkte köpa lite fula skins i present till en polare som fyller år snart, men jag spelar inte CS:GO själv så jag har noll koll.

Behöver er hjälp att hitta toppkandidaterna :).

Pris per skin får max vara cirka 20kr (ju billigare desto bättre, då kan man köpa fler).

Kan tillägga att jag har hittat några potentiella vinnare redan: Afterimage, Koi, Osiris, Supernova och Bulldozer.

Kolla vad han gillar o köp nåt av dem? Dumt o köpa massa skins han inte vill ha

Permalänk
Skrivet av DOGE:

Kolla vad han gillar o köp nåt av dem? Dumt o köpa massa skins han inte vill ha

Äh, det är ju själva grejen att slänga på honom typ 10 skitfula skins som är lite roligt (också suspekt om jag ska börja fråga vad han gillar för skins helt plötsligt) ;).

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Ge honom ett stream giftcard istället? Blir roligare om han får välja själv eller köpa lådor/nycklar och har chans att få något för 200 euro

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 2x Samsung 128GB | GeForce GTX 1080TI | Gigabyte P850-GM | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |