Tävla och vinn Gigabyte GTX 980 G1 Gaming

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Gigabyte GTX 980 G1 Gaming

Inget mindre än ett fullutrustat Geforce GTX 980 G1 Gaming står på spel när den välkända komponenttillverkaren Gigabyte drar igång en ny tävling för SweClockers medlemmar.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

En tävling utan photoshop skills?
Oh, så ska man hitta på en slogan såklart...

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Medlem

I'm in!

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Detta pris kommer locka mååånga

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

Gigabyte G1 Gaming: "Puts the G in GPU". Eller kanske inte, har ingen fantasi.

Permalänk
Medlem

Satte precis in detta kort i polarens datorn jag byggde ihop igår. Så det lockar mig alla fall för det verkar vara grymt från de jag såg

Permalänk

Ja känner starkt att ja kommer vinna förlusten;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Gigabyte G1 Gaming: "Puts the G in GPU". Eller kanske inte, har ingen fantasi.

Asbra! Kör på den!

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem

Är det bara EN slogan per bidrag som gäller?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Gigabyte G1 Gaming: "Puts the G in GPU". Eller kanske inte, har ingen fantasi.

Haha precis den jag tänkte köra på också men valde en annan. Kanske var bra det om du tog den innan mig ^^

(du är inte ensam om att ha dålig fantasi )

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Administrativ avgift

Jag hoppas de verkligen fallar för min slogan ! Jag tycker den var riktigt snitsig!

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Gigabyte G1 Gaming: "Puts the G in GPU". Eller kanske inte, har ingen fantasi.

alternativ: "puts the D in Data"

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk

Perfekt för såna som mig som har ingen fantasi alls och skulle aldrig någonsin kunna komma på någon slogan

Visa signatur

Fractal Design Define R4 Titanium Grey | MSI GTX 770 | MSI Z97 Gaming 5 | i7-4770K med Noctua NH-D15 luftkylare | EVGA Supernova G2 850W | Samsung SSD 250 GB | 1 TB HDD | 8GB RAM 1600Mhz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

Är det bara EN slogan per bidrag som gäller?

Håller med! står dock inget om det, men väntar på ett svar innan jag skickar iväg ett bidrag

Visa signatur

Amd... oyes... Intel... oyes... Nvidia... oyes

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindhe:

alternativ: "puts the D in Data"

"Makes you wanna put the D in Data..."

Skrivet av Sir_Manfred:

Är det bara EN slogan per bidrag som gäller?

Skrivet av heeet:

Håller med! står dock inget om det, men väntar på ett svar innan jag skickar iväg ett bidrag

"4. Gigabytes slogan för G1 Gaming är "Born to Game". Kom på en egen slogan för G1 Gaming i samma anda! (på engelska)"

Står det ju. Jag tolkar det som att man ska komma på EN slogan endast. Inte flera stycken

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Medlem

"klämma till med en fyndig slogan"

Det står ju inte "klämma till med två fyndiga slogans. Förlåt om jag verkar otrevlig men herregud, kan inte folk tänka själva ALLS?

Permalänk

Mitt bidrag blev "Gigabyte G1 Gaming: Game as No. 1"

Lycka till allihopa!

Permalänk
Medlem

Sådärja. Får se om juryn delar samma typ av humor som mig. Annars är det kört

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem
Skrivet av schkutt:

"Makes you wanna put the D in Data..."

"4. Gigabytes slogan för G1 Gaming är "Born to Game". Kom på en egen slogan för G1 Gaming i samma anda! (på engelska)"

Står det ju. Jag tolkar det som att man ska komma på EN slogan endast. Inte flera stycken

Dold text

Jojo, bara hjärnspöken som säger att jag har sett andra tävlingar där det har stått "max ett bidrag" men kan ha fel

Visa signatur

Amd... oyes... Intel... oyes... Nvidia... oyes

Permalänk
Medlem

Gigabyte G1 Gaming - Hits the G-spot*

*=gaming spot

                                                                   hejdå
                                       jag går iväg nu
                        förlåt
            nej
ok

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av heeet:

Jojo, bara hjärnspöken som säger att jag har sett andra tävlingar där det har stått "max ett bidrag" men kan ha fel

Mjo jag har för mig nått sånt också.

Jag tycker inte "Kom på en egen slogan för G1 Gaming i samma anda!" är tillräkligt tydlig. Det är självklart att de bara kommer välja ETT bidrag som vinnare. Att EN egen har chans att vinna. Men får man bidra med flera "EN" eller är det bara EN "en" som gäller?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk

haha, glömde redan mitt bidrag, men det var något i stil med "If you want to display the future, you need the power to render it" Man får väl hoppas det går igenom hos de som bedömer bidragen

Permalänk
Inaktiv

Haha, jag hoppas jag fick rätt på frågorna, för jag älskade verkligen min slogan.

Permalänk
Medlem

Tur det inte var Corsairs nya gaming logga som skulle ha en slogan...

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Nöjd med min slogan! Bara att hoppas på det bästa nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

Mjo jag har för mig nått sånt också.

Jag tycker inte "Kom på en egen slogan för G1 Gaming i samma anda!" är tillräkligt tydlig. Det är självklart att de bara kommer välja ETT bidrag som vinnare. Att EN egen har chans att vinna. Men får man bidra med flera "EN" eller är det bara EN "en" som gäller?

De menar väl att det ska gå lika fort att uttala orden? Och det är en person per bidrag, den här tävlingen kommer att vara eftertraktad så det lär vara många på spår.

Permalänk
Avstängd

Lycka till och må bäste bidrag vinna.

Permalänk

Jag skrev även en kort redovisning på engelska om varför min slogan kommer fungera bra hos kunder och de olika fördelarna ur sökmotorsperspektiv med att använda just min slogan. För framtida tävlingars skull, är det nån som vet om juryn ens läser igenom sånt eller bara ögnar igenom förslagen snabbt?

Schysst tävling förresten, enkel att delta i och fint pris, gott jobb

Nån som garanterat vet sig ha svarat rätt på alla frågor får gärna dra iväg ett pm med de korrekta svaren! Har redan deltagit så kommer inte kunna skicka in det igen, vill bara veta om jag ens har en chans

Dold text
Visa signatur

GPU: Gtx 680, CPU: i-5 3570k, RAM: Corsair Vengance 2x8GB, MB: Asrock Z77 Extreme4, SSD: Samsung 250GB, HDD: 2 TB 7200rpm, PSU: Integra R2 750W, Chassi: Fractal Design R4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

Mjo jag har för mig nått sånt också.

Jag tycker inte "Kom på en egen slogan för G1 Gaming i samma anda!" är tillräkligt tydlig. Det är självklart att de bara kommer välja ETT bidrag som vinnare. Att EN egen har chans att vinna. Men får man bidra med flera "EN" eller är det bara EN "en" som gäller?

Det ska vara seriöst (alltså ingen humor), inte för långt och det ska handla om spel. Och bara ett bidrag per deltagare.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Får väl se hur det går med detta. Men nu är jag i alla fall med

"Hardware to Unite" blev mitt bidrag. Unite gamers är tanken då.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.