Får ej mail från Bevakade trådar

Permalänk
Medlem

Får ej mail från Bevakade trådar

Hej!

Jag får inte "omedelbart mail" i mina 2st trådar som jag har satt bevakning på. Om jag lägger till en tråd till bevakning så får jag mail första gången något sker i tråden, men därefter sker inget om någon lägger in ett nytt inlägg. Detta trots att jag ej gjort några ändringar i bevakningsinställninarna.

Är det tänkt att det ska fungera såhär? Jag vill helst få ett mail varje gång ett nytt inlägg görs i de trådar jag bevakar.

Tråden jag bevakas är "Dagens Fyndtips" och "Dagens fyndtips diskussion".

mvh Jakob

Permalänk
Medlem

Och för att klargöra, jag klickade på länken i det första bevaknings-mailet jag fick och kikade på det nya inlägget i tråden, men detta verkar inte registrerats?

Permalänk
Legendarisk

Epostnotifikationer skickas inte för varje nytt inlägg i tråden, man måste ha varit aktiv på sidan efter det föregående utskicket för att få nya meddelanden. Vill du följa varje nytt svar är det nog bättre att använda RSS: diskussionstråden, tipstråden.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Biberu:

Epostnotifikationer skickas inte för varje nytt inlägg i tråden, man måste ha varit aktiv på sidan efter det föregående utskicket för att få nya meddelanden. Vill du följa varje nytt svar är det nog bättre att använda RSS: diskussionstråden, tipstråden.

Men han var ju det?

EDIT: Om du var inloggad vill säga, jakobahman

Permalänk
Medlem

Blir man inte automatiskt inloggad när man klickar på länken man fått i sitt email?
Det skulle kunna varit det som var problemet.

Jag återskapade bevakningarna idag efter jag skapade den här tråden, och har sedan dess fått flera uppdateringar.

Så just nu så ser det ut att fungera igen, kan ju hoppas på att det var något temporärt hjärnsläpp från min sida.