Permalänk

Dropbox fast annorlunda ?

Jag eftersöker en app till iphone som fungerar på liknande sätt som dropbox.

Det jag vill kunna göra är att

På varje plats jag besöker ska jag i appen kunna skapa en mapp (som också skapas på datorn)
och där i appen kunna ta bilder med kameran, och bilderna sparas just i denna mappen.

När jag åker till nästa plast så skapar jag en ny mapp och nya bilder läggs i denna mappen

Osv osv..

Dropbox har lite "allt eller inget" känner jag..

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

Jag kan skarpt rekommendera om du inte har en egen server att skaffa Mega

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozze4evigt:

Jag eftersöker en app till iphone som fungerar på liknande sätt som dropbox.

Det jag vill kunna göra är att

På varje plats jag besöker ska jag i appen kunna skapa en mapp (som också skapas på datorn)
och där i appen kunna ta bilder med kameran, och bilderna sparas just i denna mappen.

När jag åker till nästa plast så skapar jag en ny mapp och nya bilder läggs i denna mappen

Osv osv..

Dropbox har lite "allt eller inget" känner jag..

Det du beskriver är i princip Dropbox så varför inte köra Dropbox?

Permalänk
Medlem

Låter som Google Drive.

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozze4evigt:

Jag eftersöker en app till iphone som fungerar på liknande sätt som dropbox.

Det jag vill kunna göra är att

På varje plats jag besöker ska jag i appen kunna skapa en mapp (som också skapas på datorn)
och där i appen kunna ta bilder med kameran, och bilderna sparas just i denna mappen.

När jag åker till nästa plast så skapar jag en ny mapp och nya bilder läggs i denna mappen

Osv osv..

Dropbox har lite "allt eller inget" känner jag..

Tycker också det låter som Dropbox. Synkronisering med din Dropbox mapp på datorn är klockren!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av thexps:

Tycker också det låter som Dropbox. Synkronisering med din Dropbox mapp på datorn är klockren!

Som jag förstått det så kan man aktivera i dropbox att kamerarullen synkas mot dator.

Saken är den att jag vill skilja på arbete och privat så mina privata bilder ska inte synkas till datorn.
Samt att jag inte kan skapa undermappar i dropboxen via appen, och därmed dela upp de bilder jag har tagit? Alla bilder som tas, inkl de privata hamnar i en och samma mapp på datorn, eller går det att ändra på?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve