Assassin's Creed: Unity får systemkrav – minst GTX 680 eller HD 7970 rekommenderas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Jag skall i varje fall inte göra om samma misstag som jag gjorde med Watch_Dogs dvs förboka det...aldrig i livet!

Vänta på normala reviews gubbs (inte IGN och sån skit som är köpta) och se hur det blir då.

Om det sen stämmer att Unitys grafik är nedgraderad men systemkraven fortfarande är så höga kan Ubisoft dra något illaluktande över sig.

Jag tror att du kan förvänta dig att alla gamla buggar finns kvar och att prestandan är lika usel som den alltid har varit i deras spel.

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeones:

Jag ska ge dig ett antal anledningar till varför jag tycker att Ubisoft inte förtjänar några pengar överhuvudtaget.
#1 : #2 : #3 : #4 : #5 : #6 : #7 : #8 : #9 : #10 : #11 : #12 : #13 : #14 : #15 : #16 : #17 : #18 : #19 : #20
Den listan skulle kunna göras flera mil lång, men jag tror du fattar poängen.

Att om man är besatt av att hitta glitchar så går det att hitta?

Jag har lagt ca 50h på Ubisoft spel under de senaste typ 18 månaderna och har inte stött på några av de där glitcharna. Om jag stötte på dem ofta så skulle jag hålla med dig om att de är en anledning att undvika Ubi spel. Det hade varit riktigt irriterande att spela deras spel då. Men nu har jag aldrig märkt av dem, och jag tycker att Ubisoft överlag gör väldigt bra spel, så jag håller verkligen inte med dig.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeones:

Jag tror att du kan förvänta dig att alla gamla buggar finns kvar och att prestandan är lika usel som den alltid har varit i deras spel.

Vilken värld vi lever i.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Det kanske ska spelas på konsol/med gamepad. Kanske var det som förstörde min upplevelse. Tyckte alltid att man tappade kontrollen lite på gubben.

jo det glömde jag säga att jag spelade på xbox 360, kalasbra kontroll över karaktären

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Gillar dessa spel, men dessa hårdvarukrav?

Visa signatur

Byter hårdvara alltför ofta.... Mest troligt sitter jag på en dator med någon linuxdist på.

Permalänk
Medlem

Löjligt. Konsolport...

Assassin's Creed är ju ett skämt numera. Press X to win. Ettan och tvåan var ju faktiskt svåra och hade intressanta världar (när det begav sig).

Tror jag spelade Black Flag i en halvtimme och sen tröttnade jag. Orkar inte med våldsporr där man är odödlig.

Permalänk
Inaktiv

Det här måste ju vara nya Crysis! Ska bli spännande att se vad som krävs för att maxa spelet. Riktigt nice att det är ett gameworks spel, då lär det ju flyta på riktigt bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon185723:

Det här måste ju vara nya Crysis! Ska bli spännande att se vad som krävs för att maxa spelet. Riktigt nice att det är ett gameworks spel, då lär det ju flyta på riktigt bra.

Något nytt Crisis lär det inte vara. Det här är ju ett konsolspel. Kan vara så att max är 30 fps med samma grafik som på konsol.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

50 GB utrymme var inte fy skam det heller. Vad är det som tar så stor plats? All bloatware?

Ser fram både emot AC5 och FC4, men samtidigt så vill jag verkligen inte ge Ubisoft några pengar, då jag helt enkelt inte tycker att dom förtjänar det med tanke på hur lite dom bryr sig om min marknad (PC), och ger jag dom pengar tolkar dom det som att dom gör ett bra jobb...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Hmm är det bara jag som tycker allt ser rätt "washed out" ut? Texturer och annat ser bara matt och tråkigt ut. Det var inte riktigt det jag hade väntat mig när jag såg Alpha teasern nedan. Å andra sidan, hur brukar Ubisoft titlarna se när de släpps jämfört med det man fått se på trailers osv.... ehum

https://www.youtube.com/watch?v=wLcjwqXATIM

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marinlik:

Att om man är besatt av att hitta glitchar så går det att hitta?

Jag har lagt ca 50h på Ubisoft spel under de senaste typ 18 månaderna och har inte stött på några av de där glitcharna. Om jag stötte på dem ofta så skulle jag hålla med dig om att de är en anledning att undvika Ubi spel. Det hade varit riktigt irriterande att spela deras spel då. Men nu har jag aldrig märkt av dem, och jag tycker att Ubisoft överlag gör väldigt bra spel, så jag håller verkligen inte med dig.

Många av buggarna följer med från gamla till nya spel, vilket är en tydlig indikation på att de skiter i att fixa dem. En utvecklare som inte bryr sig om sin produkt mer än hur mycket den säljer är inte värda att ge några pengar, anser jag. Man behöver inte leta efter buggarna i deras spel. Om du inte har upptäckt några i deras spel är du antingen den enda, är blind eller så ljuger du.

Sedan att de står och ljuger och kör med falsk marknadsföring är tydligen helt okej också.

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem

Innan Ps4 och Xbone
"Fy vilka låga systemkram, Ps3 och 360 bromsar utvecklingen!!!!!!!!"
Efter Ps4 och Xbone
"Fy vilka dåligt optimerade spel, buääääääää *gråtgråt*"

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeones:

Man behöver inte leta efter buggarna i deras spel. Om du inte har upptäckt några i deras spel är du antingen den enda, är blind eller så ljuger du.

Eller att du överdriver för att försöka göra en poäng om hur hemska Ubisoft är. Jag har inte haft mer buggar i Ubisoft spel än vad jag haft i något annat spel de senaste åren. Ubisoft-spel har för mig ofta varit bland de mindre bugade spelen. Jag har väl säkert stött på en bugg någon gång(ingen av de i dina videos), men verkligen inte på en nivå som du försöker få det att låta som att man gör. Då snackar vi stött på en bugg eller två under 50h tid. Det är inte särskilt farligt. Speciellt inte när det inte varit någon game breaking bug.

Tråkigt om man råkar ut för alla de där buggarna (om man inte aktivt letar efter och utnyttjar dem, som med flera i klippen) men i min erfarenhet är inte Ubisoft-spel särskilt buggiga.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Så jävla less på alla pissiga ports man får genomlida om man väljer att lira på pc. Det vore ju underbart om man någon gång få ut prestandan man köpte datorn för att kunna lira på! Samma skit med shadows of mordor, 6g grafik minne för vad? ser ju princip lika dant ut. Vore intressant och se exakt varför de har valt dessa specs, och höra en seriös motivering varför de fryser ut 90% av pc användarna...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marinlik:

Eller att du överdriver för att försöka göra en poäng om hur hemska Ubisoft är. Jag har inte haft mer buggar i Ubisoft spel än vad jag haft i något annat spel de senaste åren. Ubisoft-spel har för mig ofta varit bland de mindre bugade spelen. Jag har väl säkert stött på en bugg någon gång(ingen av de i dina videos), men verkligen inte på en nivå som du försöker få det att låta som att man gör. Då snackar vi stött på en bugg eller två under 50h tid. Det är inte särskilt farligt. Speciellt inte när det inte varit någon game breaking bug.

Det är det som är grejen, hur mycket jag än skulle ha fläskat på med hur dåliga de är så är det fortfarande en underdrift. Jag är inte precis den enda som har råkat ut för helt bisarra buggar i deras spel. Buggar som absolut inte får finnas i ett spel. Hade det varit som du säger någon enstaka bugg ibland är det en sak, men när samma buggar dyker upp i varenda spel då är det fan något som är allvarligt fel. Ska jag tolka det som att du tycker att det är okej att de står och ljuger och kör med falsk marknadsföring då?

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeones:

Det är det som är grejen, hur mycket jag än skulle ha fläskat på med hur dåliga de är så är det fortfarande en underdrift. Jag är inte precis den enda som har råkat ut för helt bisarra buggar i deras spel. Buggar som absolut inte får finnas i ett spel. Hade det varit som du säger någon enstaka bugg ibland är det en sak, men när samma buggar dyker upp i varenda spel då är det fan något som är allvarligt fel. Ska jag tolka det som att du tycker att det är okej att de står och ljuger och kör med falsk marknadsföring då?

När sa jag att falsk marknadsföring är OK?

Jag skriver inte i gåtor. Du ska tolka det exakt som jag sa. Att jag inte haft bugg-problem med Ubisoft-spel.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marinlik:

När sa jag att falsk marknadsföring är OK?

Jag skriver inte i gåtor. Du ska tolka det exakt som jag sa. Att jag inte haft bugg-problem med Ubisoft-spel.

Nej, men du undvek ju att svara på det istället. Alltså frågade jag dig om jag ska tolka det som att du tycker att det är okej. Du tycker alltså inte det, men ändå stöttar du det företaget?

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av dannesthlm:

Vadå nya EA? Battlefield har åtminstone en bra optimerad PC-version även om den haft buggproblem. När hade Ubisoft några bra optimerade PC-spel? Förolämpa inte EA...

Missförstå mig inte. Det jag menade med "nya EA" är att Ubisoft är ett nytt hatobjekt, likt EA, oavsett vad det gäller. Battlefield fungerar oerhört bra, även på en förhållandevis midrange-PC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeones:

Nej, men du undvek ju att svara på det istället. Alltså frågade jag dig om jag ska tolka det som att du tycker att det är okej. Du tycker alltså inte det, men ändå stöttar du det företaget?

Snackar du om E3 videos? För de flesta utvecklare har vertical slices på E3 som inte är helt representativa för slutresultatet, vilket faktiskt alltid står innan eller under videon. Om just de bryr jag mig faktiskt inte särskilt mycket. Alla företag är lite fula i hur de gör reklam. Men det får mig inte att strunta i att köpa en, enligt mig, bra produkt. Jag går inte efter reklamen när jag köper ett spel. Jag går efter diverse olika reviews och videos.

Om det handlar om 30 fps grejen så anser jag att 30(konstant låsta) fps och högre grafik är ett bättre val i 3rd person spel med handkontrol än vad 60 fps och lägre grafik är. Det är en avvägning som alltid skulle behöva göras, även om konsolerna hade r9 290x, och jag anser att Ubisoft och flera andra utveckare har gjort rätt i att satsa på 30 fps och snyggare grafik.

Sen att 30 fps skulle vara filmiskt eller spela skönare än 60 fps är bara korkat sagt. Men det är långt ifrån tillräckligt korkat sagt för att jag skulle undvika att köpa ett spel om jag tycker det verkar bra.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marinlik:

Snackar du om E3 videos? För de flesta utvecklare har vertical slices på E3 som inte är helt representativa för slutresultatet, vilket faktiskt alltid står innan eller under videon. Om just de bryr jag mig faktiskt inte särskilt mycket. Alla företag är lite fula i hur de gör reklam. Men det får mig inte att strunta i att köpa en, enligt mig, bra produkt. Jag går inte efter reklamen när jag köper ett spel. Jag går efter diverse olika reviews och videos.

Om det handlar om 30 fps grejen så anser jag att 30(konstant låsta) fps och högre grafik är ett bättre val i 3rd person spel med handkontrol än vad 60 fps och lägre grafik är. Det är en avvägning som alltid skulle behöva göras, även om konsolerna hade r9 290x, och jag anser att Ubisoft och flera andra utveckare har gjort rätt i att satsa på 30 fps och snyggare grafik.

Sen att 30 fps skulle vara filmiskt eller spela skönare än 60 fps är bara korkat sagt. Men det är långt ifrån tillräckligt korkat sagt för att jag skulle undvika att köpa ett spel om jag tycker det verkar bra.

Nej, jag snackar inte om E3-presentationer, men det är iofs ett bra exempel på när utvecklare försöker få ett spel att verka häftigare än det faktiskt är i praktiken. Jag anser att om man påstår att ett spel ska innehålla vissa saker som sedan visar sig vara skitsnack, är falsk marknadsföring. Påstår man att ett single player-spel inte kräver konstant internetuppkoppling, men det ändå gör det, så ljuger man.

Men vet du, jag tror att det är fullständigt meningslöst att fortsätta den här diskussionen. Du tycker helt enkelt inte att det är någon stor sak. Du kommer troligtvis fortsätta köpa deras spel oavsett. I min mening är du en av alla de människor som är orsaken till att vi har så dåliga spel som vi faktiskt har nu för tiden. Och då snackar jag inte om hur roliga de är, utan hur extremt lata utvecklarna är och hur lite tid de lägger på att finputsa spelen (eller ens få dem att fungera fullt ut). Anledningen är enkel: du och många andra ger dem pengar så de kan fortsätta släppa halvfärdiga spel. Alla de problemen skyller jag på dig och alla andra som betalar för skiten.

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem

älskar historia och att spela historia i ett spel är ju fan top 1 i världen. älskade assassins creed 3. grymt att uppleva sakerna och personerna i ett spel känns nästan som att inget kan få mig att inte spela unity

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk

Märkligt att Ubi har då höga krav på GPU på PC när de samtidigt säger att konsol inte kan få 60 FPS efter som de saknar CPU kraft.

Men 30 FPS är väl mer "cinematicskt" därför så passar sig inte på spel som AC på 60 FPS eftersom det ger "fel" upplevelse LOL.
Sjukt att Nintendo vet bättre än UBI när det kommer till FPS frågan. (nya smash bros kör på 60 FPS) Tänk hur kul det skulle bli om Nintendo visade sig bli gamer-konsolen i denna generationen.

Undrar om Ubi har gjort några uttalanden om FPS-cap för PC

Francis sammanfattar min reaktion på uttalanden om 30 FPSsom bättre än 60 FPS:

Permalänk
Medlem

amen snälla ubisoft i7a???? hur i hela friden skulle de rekommendera en i7a och 780 när next gen konsolerna har medelmåttiga kärnor och en gpu för multimedia?

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4dy:

amen snälla ubisoft i7a???? hur i hela friden skulle de rekommendera en i7a och 780 när next gen konsolerna har medelmåttiga kärnor och en gpu för multimedia?

För konsolerna har en låst fps på 30 samt en bildupplösning på 900p.
Om du vill ha ut Max ögongodis så är jag inte helt förvånad över de rekommenderade samt minimum kraven.

Visa signatur

Stationära: Chassi: Fractal Design Define R4 Svart Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K Kylning: Thermalright true spirit140 power Ram: HyperX 16GB 2133MHz GPU: Asus GTX 1070 FE Lagring1: 120GB Sanddisk Extreme Lagring2: WD Black 1TB PSU: Fractal Design Integra 750W Kringutrustning: Corsair H2100 Corsair K70 RGB Razer Deathadder Logitech Z Cinema Benq 24" XL2411 Bärbar: Lenovo Y50-70 Konsol: Playstation 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4dy:

amen snälla ubisoft i7a???? hur i hela friden skulle de rekommendera en i7a och 780 när next gen konsolerna har medelmåttiga kärnor och en gpu för multimedia?

Om du tittar på Ubisofts rekommendationer för watchdogs så var det I7-3770 / FX-8350 som gällde... dom har väl copy/paste på dom rekommendationerna mer eller mindre även om dom inte är exakt lika...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4dy:

amen snälla ubisoft i7a???? hur i hela friden skulle de rekommendera en i7a och 780 när next gen konsolerna har medelmåttiga kärnor och en gpu för multimedia?

Rekommendationerna är inget jag har direkt problem med. Utan den löjligt höga minimum kravet är ju helt sinnessjukt. Och tyder starkt på att de fullständigt skitit i att bry sig om att optimera skiten.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Damadre:

För konsolerna har en låst fps på 30 samt en bildupplösning på 900p.
Om du vill ha ut Max ögongodis så är jag inte helt förvånad över de rekommenderade samt minimum kraven.

låt oss säga att konsolversionen körs på medium/30fps även om ett gtx 660ti som motsvarar eller till och med är starkare än konsol gpu kommer ej orka med samma inställningar på 30fps detta är dåligt port

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Skrivet av elajt_1:

Hmm är det bara jag som tycker allt ser rätt "washed out" ut? Texturer och annat ser bara matt och tråkigt ut. Det var inte riktigt det jag hade väntat mig när jag såg Alpha teasern nedan. Å andra sidan, hur brukar Ubisoft titlarna se när de släpps jämfört med det man fått se på trailers osv.... ehum

https://www.youtube.com/watch?v=wLcjwqXATIM

Jag tyckte det så rätt ok ut på videon.

en sak ubisoft kan göra precis som blizzard, är helt ok miljö alltså den där tecknade känslan i grafiken. Vist syns bäst i trailers och filmscener i spelen.

anno 1404 helt ok spel (fick tag i det billigt drm fritt ) rätt snyggt vid trailers och sånt. rayman var rätt trevligt spel en gång i tiden. Men Assassin's Creed spelen har jag aldrig förstått mig på.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

oh snap

Visa signatur

| Corsair Obsidian 500D RGB SE | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Fractal Design Ion+ Platinum 760W |
Intel Core i9 9900K @3.6 GHz | Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm | Corsair 16GB (4x8GB) DDR4 CL16 Vengeance @2666MHz | ASUS GeForce RTX 2080 ROG Strix OC ! Extreme | Samsung 970 EVO Plus (500GB M.2) | Samsung 860 EVO (2TB SSD) |

Permalänk
Skrivet av Sh4dy:

låt oss säga att konsolversionen körs på medium/30fps även om ett gtx 660ti som motsvarar eller till och med är starkare än konsol gpu kommer ej orka med samma inställningar på 30fps detta är dåligt port

mja konsolversionerna lär köra high/30fps vore dumt av Ubisoft att inte optimera för hårdvaran som säljer mest

btw pc master race?
http://store.steampowered.com/hwsurvey/videocard/

yes Intel HD Graphics 4000! lol