Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Blev till att testa på trådlös laddning igen:
http://forums.androidcentral.com/attachments/samsung-galaxy-s...

Blev tyvärr från CDON, då den bara kostade 99:- där, 66% rabatt. Kommer väl på måndag eller tisdag (eller för den delen på fredag med tanke på CDON:s hastighet)

Absolut inget fel på Cdon och deras leveranstider

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Väntar just nu på 2 st PVC figurer ifrån Japan.
Kommer förhoppningsvis om 2-3 veckor!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Väntar på en Z3 Compact Orange.

Beställde igår, men kommer att vara på tjänsteresa Tis-Tors så får hålla mig till fredag.
Väntar också på en kabel till den, magnetisk så man slipper öppna luckor.

Och så väntar jag på Choklad, finns inte i sverige så tyskland som gäller.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Det var dags för min Asus PB278Q att få en kompis, så det blev efterträdaren ASUS PB278QR.
Dom gick från en PLS panel till en AH-IPS, som tydligen ska vara något bättre, hoppas på ett bra exemplar!

Permalänk
Medlem

Då någon idiot snodde alla mina lampor på bilen (extra helljus, arbetsljus och backljus) blir jag nu tvungen att beställa nytt.

http://www.humanhabit.nu/sv/produkter/arbetsbelysning/led-fle... x1

http://www.humanhabit.nu/sv/produkter/arbetsbelysning/led-arb... x2

Mer lampor blir det men måste få klart med försäkringsbolaget fört. Dessa är dock viktigast (jobbar natt med egen bil) nu när det är så jädrans mörkt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väntar på att en Samsung 32" LED Smart TV UE32H5505 ska leveraras från Komplett.se.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verminator:

Tufft! Hoppas du postar bilder på slutresultat, jag är mycket nyfiken!

Permalänk

^ snyggt som fan!

Sjukt taggad att börja med elektronisk musik igen.. inväntar bl.a

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / Gigabyte B650 Aorus Pro AX / Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade / RTX 3090 / Cooler Master Tempest GP27Q Gaming 27"

Permalänk
Medlem

Här ska spelas

Permalänk

har fått fnatt på plast krigs figurer(napoleon).
89 spänn för ca 50 figurer och jag har lagt en beställning på över 1000 spänn.
har mycket kvar att måla från förra beställningen så fattar inte varför jag beställer mer och i den mängden.
men men.
orkar inte länka till varenda en utav allt, men mängder med napoleon figurer är på väg.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Jubileumsmästare

Väntar på skäggprodukter från beardshop.se nu ska vi anta no shave november ordentligt.

Det blev en beställning till iallafall.

Visa signatur

9900K | 970 EVO | 32GB G.Skill Trident Z Neo | 2080Ti
Asus ROG Maximus Extreme XI | Lian-Li PC-O11 Dynamic
Pok3r | G503 | Schiit Bifrost Über | Schiit Lyr
Hifiman HE-500 | HP Omen X Emperium 65
https://www.sweclockers.com/galleri/14987

Permalänk
Medlem

Kompletterade mitt Saturn inköp lite,

Grunka som ger mer RAM, regionsfri och minne i ett.

Sommaren 1997 i England så la jag säkert 1000 spänn på arkad och detta spel. När jag själv hade Saturn så ägde jag bara demon eftersom spelbutikerna i Nyköping inte direkt drällde av Saturn spel och Internet hade inga butiker ännu

Det spel jag ville ha mest av alla. En dag hade jag sparat ihop till de 250kr och gick till hyrbutiken som sålde ut alla Saturnspel billigt... det var borta.
Har aldrig spelat det som av många anses vara det bästa Saturnspelet. Men snart...

Daytona hade jag däremot. Vad säger man, galet bra spel. Har bränt mer än ett par hundra femkronor på det på finlandsbåt som barn innan jag fick det själv.

Verkar grymt och prisvärt.

Sega Saturn var ju egentligen tänkt som en 2D konsol som fastnade i 3D kriget. Detta spel sägs visa precis vad konsolen egentligen gick för.
Köpte japanska varianten för typ halva priset mot amerikans och en tredjedel av europeisk.

Fan kom jag inte på det här för några år sedan då Saturnspel var i stort set gratis. Verkar ju som att det blir loppis jakt eller hosta upp långt över 1000 kr för Panzer Dragoon Saga och över femhundringen för tex Burning Rangers om jag vill fatta vad de säger.

Permalänk
Medlem

Väntar på 2st set av detta keycaps set från massdrop:http://www.kc-keycool.com/en/product.php?mod=detail&id=25

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Väntar på lite tröjor från H&M samt vakuumpåsar som jag köpte billigt på groupon! Mycket spännande!

Permalänk
Medlem

Blev två nya 3 TB WD Green-hårddiskar då de två 2 TD WD Red som sitter i datorn nu ger ett högfrekvent ljud som jag inte klarar av. De får flytta till nasen istället

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Soon it shall be mine!! MOAHAHAH

Panasonic Viera TX-55AS640E Jättebra recensioner och passande priset 9990 kr inkl frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verminator:

Oh... minns när jag fick en sådan 95... kompisarna hade Playstation. xD

Sega Rally... Panzer Dragoon och Virtua Fighter nöttes nästan ut.

Jag skaffade den när det redan var klart att den läggs ner och PS1 var hur stort som helst.
Kommer ihåg alla polare som trodde man var knäpp men de hade aldrig kört Virtua Fighter, Daytona, Virtua On och visste således inte bättre.

Är så sjukt taggad. Panzer Dragoon 1 är beställt. Panzer Dragoon Saga får man vara glad om man hittar under tusenlappen

Permalänk
Medlem

Noctua P12-1300.

Orginalfläkten i fronten börjar bli utslitet. Skulle köra S12A men insåg att jag behöver lite tryck eftersom en fläktfilter sitter där. En S12A är däremot bra som utblås exempelvis bak eller topp i chassit. Minus är Noctua är jävla dyra jämfört med andra men för kvalitetsfläktar får man alltid betala mer.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Köpte lite spel på eBay. Bland annat detta,

Kan va det coolaste ever. Var grymt nära att köpa ett på engelska men det var 30-40 dollar extra bara för att förstå vad de säger i ite cut scenes. De går att se på youtube ändå så jag klarar mig nog.
För övrigt skulle det kostat 1000 spänn i butik här och de engelska kan kosta skjortan (det jag såg kostade dock endast 80 dollar).
Det japanska kostade 50 dollar.

Permalänk
Medlem

Upptäckte inatt att ena lampan till reggplåten börjat blinka (led) så bestälde två nya. Köpte även nya parkeringsljus då det högra blinkat i en halv evighet.

http://www.xenonkungen.com/se/led-diodlampor/positionsljus-w5w-ba9s/t10-3w-led-white.html

http://www.xenonkungen.com/se/led-diodlampor/spollampor-c5w/36mm-6smd-led-white.html

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Beställde en ny S-pen till Samsung Note 8.

EDIT:
Blev lite rakpryttlar också.
Feather Dubbelrakblad 10-pack.
Edwin Jagger Rakborstställ Ebony.
Truefitt & Hill Ultimate Comfort Pre-Shave Oil.
Truefitt & Hill Authentic No.10 Post-Shave Cologne Balm.

Permalänk

åter igen så klantade sig ett utav ställena som jag brukar köpa mina hobby saker ifrån(wentzells), är det inte att de har skickat för lite varor så tar de betalt för något jag inte fått.
förvånar mig verkligen faktiskt, företaget har ju funnits sedan 1930 talet typ och min morfar som handlade där väldigt ofta hade inget annat än gott att berätta om dem, så man tycker ju att det borde vara lite mer seriöst än så här, inte bara mot mig som handlar där rätt så ofta, men rent allmänt.
så, jag väntar nu åter igen på en box med figurer som ej kom med i beställningen.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Beställde en ny S-pen till Samsung Note 8.

EDIT:
Blev lite rakpryttlar också.
Feather Dubbelrakblad 10-pack.
Edwin Jagger Rakborstställ Ebony.
Truefitt & Hill Ultimate Comfort Pre-Shave Oil.
Truefitt & Hill Authentic No.10 Post-Shave Cologne Balm.

Mera högkvalitet rakprylar till folket.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Själv så inväntar man en Markslöjd Vättern.

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Medlem

Så sjukt frustrerande.
Beställde mitt Sega Saturn från sverige förra helgen och det postades med Schenker i onsdags.
Efter det har jag beställt en kabel från samma butik, spel från Tyskland och även spel från Japan beställda så sent som i fredags.
Allt har kommit utom konsolen.
Bara ett dygn kvar, tur, annars hade jag avlidit.

En dag i ett i-land.

Permalänk
Skrivet av Nisse-Tuta:

Så sjukt frustrerande.
Beställde mitt Sega Saturn från sverige förra helgen och det postades med Schenker i onsdags.
Efter det har jag beställt en kabel från samma butik, spel från Tyskland och även spel från Japan beställda så sent som i fredags.
Allt har kommit utom konsolen.
Bara ett dygn kvar, tur, annars hade jag avlidit.

En dag i ett i-land.

Jag är också hyggligt irriterad på Schenker just nu. Brorsan skulle skicka upp ett par lurar som han inte använder längre. Vi bor bara 40 mil ifrån varann men ses sällan så han skulle skicka dom och valde av någon anledning Schenker. Det var väl billigast, vad vet jag. Han skickade det i måndags förra veckan och idag 8 dagar senare har det fortfarande inte kommit fram den lilla biten. Med postpaket för 70:- istället för 55:- med Schenker så hade det väl varit framme på max två dagar.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tinardirith:

Med postpaket för 70:- istället för 55:- med Schenker så hade det väl varit framme på max två dagar.

Tips: Kolla in "Posten Skicka Lätt"

Permalänk
Skrivet av trollhattan:

Tips: Kolla in "Posten Skicka Lätt"

Lite för sent nu och var inte jag som skickade. För övrigt har det fortfarande inte kommit fram nu efter mer än 9 dygn.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Väntar spänt på en kabel till mitt Ducky med grön/vita kaps. Vit paracord-sleevad modell med coil ifrån http://pexon-pcs.myshopify.com/ Lär bli riktigt grymt, speciellt med coilen !

Permalänk
Medlem

Väntar ivrigt på mina nya fina chassifläktar, 4 st Noctua NF-F12-PWM samt 8 GB Corsair RAM.