Next gen RPG: Lords Of The Fallen

Permalänk
Medlem

Första review ifrån Engelska sida, lite som jag misstänkte att de borde haft en difficulty slider...Godkänt dock med 7,4 . Brukar inte lyssna så mycket på IGN men det är en fingervisning iaf, verkar ligga ganska högt på de sidor som resenserat det iaf hitintills! gött! ser fram emot att spela det ikväll! BTW går det att pre-loada sedan igår också

http://www.ign.com/articles/2014/10/28/lords-of-the-fallen-re...

Gametrailers
http://www.gametrailers.com/reviews/xwlza8/lords-of-the-falle...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Åh kan inte klockan bli 16.00 så man kan cykla hem och börja spela

Visa signatur

Amd... oyes... Intel... oyes... Nvidia... oyes

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

inte tänkt på den förut, men det där ser ju inte superbra ut haha... Kan förstöra inlevelsen faktiskt.

Tycker det fulaste är att fienden inte reagerar speciellt på slag som träffar. Animationen är ganska generisk, typ samma hur man än träffar och ingen kännsla för att den verkligen träffar. I någon annan video slogs de mot en boss som inte reagerade på slagen ALLS i sin animation, mer än att man såg att han tog skada på en "halth bar".

I tex Shadows Of Mordor är detta mkt snyggare gjort.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Shit nej, jag trodde spelet släpptes på torsdag! SHIT, dom skickade det idag så får det antagligen inte förns imorgon, Nooooooooooo!

Visa signatur

Processor: Intel core i7 5820k
Moderkort: Asus X99-S
Grafikkort: Zotac Gtx 980
Ram: Corsair 16gb Vengance

Permalänk
Medlem

Och dessutom dum som man är så har man beställt från Spelbutiken... som tydligen enligt mail inte skickar post på tisdagar... asså...

Visa signatur

Processor: Intel core i7 5820k
Moderkort: Asus X99-S
Grafikkort: Zotac Gtx 980
Ram: Corsair 16gb Vengance

Permalänk
Medlem

Finns tydligen ingen Vsync och spelet är Double Buffered om jag fattat det rätt. Sen verkar valet av CPU spela enorm roll enligt en Rysk sida som testat spelet med diverse hårdvara.

Kan själv ingen ryska men här är sidan: http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/lords-of-the-fallen-test...

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Någon som testat ännu? verkar vara en buggfest på PC enligt många på steam forumet iaf. V-sync måste man stänga av i nån .ini annars är det 30 fps som gäller.............................. Suck...

jag väntar nog tills de patchar spelet ett par gånger innan jag börjar spela.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Spelet är verkligen inte lätt bara så att ni vet. Med mitt system kan jag spela allt på max och ingen lagg.

Vad det gäller problem så är jag en av de som har det. Spelet crashar hela tiden, speciellt vid en boss som heter Commander.

Verkar som att spelet käkar upp allt v-ram man har och sedan crashar den. Därefter kan man inte starta spelet på nytt utan får restarta pc:n och sedan kan man gå in igen.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Spelet är verkligen inte lätt bara så att ni vet. Med mitt system kan jag spela allt på max och ingen lagg.

Vad det gäller problem så är jag en av de som har det. Spelet crashar hela tiden, speciellt vid en boss som heter Commander.

Verkar som att spelet käkar upp allt v-ram man har och sedan crashar den. Därefter kan man inte starta spelet på nytt utan får restarta pc:n och sedan kan man gå in igen.

Ojdå, sitter fortfarande och väntar på mitt eftersom att spelbutiken är assega på att skicka paket

Visa signatur

Processor: Intel core i7 5820k
Moderkort: Asus X99-S
Grafikkort: Zotac Gtx 980
Ram: Corsair 16gb Vengance

Permalänk
Medlem

Hann spela ca 90 min igår, blir förhoppningsvis nån timme idag också. Gillar det än sålänge dock tycker jag inte att ja får det att flyta, vet ej om det beror på vad OneOne säger "

Skrivet av Oneone:

Någon som testat ännu? verkar vara en buggfest på PC enligt många på steam forumet iaf. V-sync måste man stänga av i nån .ini annars är det 30 fps som gäller.............................. Suck...

jag väntar nog tills de patchar spelet ett par gånger innan jag börjar spela.

Dold text

"

Sitter med I7 4790K@stock och 7970 crossfire, eller så orkar inte korten drar runt spelet ska mixtra lite ikväll med inställningar och se vad man kommer fram till.

Visa signatur

Amd... oyes... Intel... oyes... Nvidia... oyes

Permalänk
Medlem
Skrivet av heeet:

Hann spela ca 90 min igår, blir förhoppningsvis nån timme idag också. Gillar det än sålänge dock tycker jag inte att ja får det att flyta, vet ej om det beror på vad OneOne säger "

Dold text

"

Sitter med I7 4790K@stock och 7970 crossfire, eller så orkar inte korten drar runt spelet ska mixtra lite ikväll med inställningar och se vad man kommer fram till.

exakt, tror det har att göra med om man inte disablar v-sync i settings filen är spelet 30 fps, vilket de sa att det inte skulle vara! jävla bullshit...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Spelet är verkligen inte lätt bara så att ni vet. Med mitt system kan jag spela allt på max och ingen lagg.

Vad det gäller problem så är jag en av de som har det. Spelet crashar hela tiden, speciellt vid en boss som heter Commander.

Verkar som att spelet käkar upp allt v-ram man har och sedan crashar den. Därefter kan man inte starta spelet på nytt utan får restarta pc:n och sedan kan man gå in igen.

verkar tyvär vara många på forumet som hittat minnesläckor i spelet därför det krashar efter en stund, när minnet tar slut!

fan dettta ser inte bra ut jag tror jag väntar till patch 1 och 2 =P

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

hehehe ,? ångrar att jag köpte detta spel...får som sagt hoppas på patch...eller patchar.

http://store.steampowered.com/app/265300/?l=swedish#app_revie...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Spelet är ju riktigt bra när det fungerar. Jag gillar det. För oss som tyckte att Dark Souls var för svårt är detta en bra motsvarighet.

Synd att det är så många buggar och att man inte kan spela det.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Fyfan vilken jävla dynga! Önskar jag kunde få mina pengar tillbaka och lägga dom på nått vettigt istället. Har nog aldrig blivit så besviken på ett spel. Alla strider känns som slowmotion, röstskådespelarna suger och det är absolut noll känsla.

0/5 i betyg

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Fyfan vilken jävla dynga! Önskar jag kunde få mina pengar tillbaka och lägga dom på nått vettigt istället. Har nog aldrig blivit så besviken på ett spel. Alla strider känns som slowmotion, röstskådespelarna suger och det är absolut noll känsla.

0/5 i betyg

Mvh J

är det så illa? för att det är buggit eller är gameplay dåligt också?

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Fyfan vilken jävla dynga! Önskar jag kunde få mina pengar tillbaka och lägga dom på nått vettigt istället. Har nog aldrig blivit så besviken på ett spel. Alla strider känns som slowmotion, röstskådespelarna suger och det är absolut noll känsla.

0/5 i betyg

Mvh J

Utveckla tack, jag har fantastiskt stora och mysiga förhoppningar om detta spelet.
Skicka lite prints om du har, och förklara specifikt vad det är prestandamässigt eller storymässigt om inte
lever upp till dina förväntningar.

mvh

Visa signatur

Vänligen citera inlägget för ett snabbt svar!
Heltids streamer @ https://go.twitch.tv/Puvvve

MB: Asus Maximus Hero VIII CPU: Intel i7 6700K @ 4.5ghz GFX: Asus GTX 1080Ti OC

Minne: 2x8GB 3000mhz Ballistics Extreme Display: BenQ XL2411T

Mus: Steelseries Rival 300 Black Tngntbord: Qpad MK-85 PRO Headset: Astro A50

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

är det så illa? för att det är buggit eller är gameplay dåligt också?

Skrivet av Puvve:

Utveckla tack, jag har fantastiskt stora och mysiga förhoppningar om detta spelet.
Skicka lite prints om du har, och förklara specifikt vad det är prestandamässigt eller storymässigt om inte
lever upp till dina förväntningar.

mvh

Jag hade också väldigt stora förhoppningar på det här spelet. Efter att ha insett att att Dark Souls II inte var något för mig så steg förhoppningarna ännu mer. Jag vill ha spel som trollbinder mig och som får mig att fastna, inte spel där man får spela om samma boss 200ggr och till slut vill slänga ut datorn genom fönstret, det ger mig absolut ingenting. Därför var jag glad när jag såg de första nyheterna om Lords of the fallen. Det såg ut att vara i samma stil som Dark Souls men skulle enligt utsago inte vara lika svårt. Glad i hågen betalade jag nästan 500kr och satte igång att spela men märkte ganska snabbt att det var i princip samma meningslösa svårighetsgrad som Dark Souls men med noll känsla, dåligt röstskådespeleri och strider som känns som de går i slowmotion. Köp Shadows of Mordor istället, där har ni ett spel med helt ok story, bra känsla, bra strider och bra känsla. Lords of the fallen kommer jag inte lägga en minut till på. Men för folk som gillar att dö 200ggr på samma boss så kan det säkert passa, jag har varken tid eller energi till detta och vill ha spel som faktiskt ger mig någonting.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Vill påminna alla om

Citat:

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

efter att ha läst på forumet att väldigt många verkar ha problem kommer jag att vänta på ett par patchar innan jag börjar spela...Fan ångrar mig som faaaaaaaaaan att jag förhandsbokade... gör aldrig det i vanliga fall men nu vet jag IGEN att man aldrig kan lita på vad fan developers säger...

De sa tex att de utvecklat detta på PC separat, alltså om de verkligen gjort det hade det inte funnits minnesläckor som ALLA verkar ha, pluss att man inte ens kunde välja v-sync ingame tex, tills de släppte en patch... Finns många mer problem men det är bara några, hur FAN kan man missa sånt här innan man släpper ett spel? Hoppas inte Dragon Age har samma problem på PC som de flesta andra releaser nu för tiden...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Hej.

Jag ska förklara lite mer hur spelet är. Har spelat lite Dark Souls och stängde av efter 1 timme av försök. Det var ingenting för mig.

Kan säga att detta spelet är samma typ av spel. Lyssna inte på vad de säger i reviews , det här spelet är sjukt svårt. Tycker inte det är så olikt Dark Souls , skillanden är att de har lagt upp det bättre här.

Som jaxione säger så är rörelsen sega osv. Det beror dock på vilken klass du väljer. Warrior t.ex med sin heavy armor är väldigt seg. Man måste hitta en balans mellan heavy , medium och low armor. Då bli rörelsen mycket bättre.

Sedan gäller det att lära sig alla monster och fiender. Jag kan nämna t.ex igår när jag spelade mot Worshiper(boss) dog jag säkert 60 ggr innan jag listade ut hur man ska döda honom. Det är sjukt svårt och ibland deprimerande, men det är kul när man klarar av det.

Story är ingen vidare och man får ingen förklaring vad det är som händer. Det finns ganska många checkpoints vilket är bra och de fungerar som antingen checkpoints , men även för att fylla på potions och utveckla din karaktär.

Något som jag verkligen hatar är att varje gång man dör resetas hela området. Alla fiender är tillbaka igen och då känns det sådär kul att döda en knight med shield som tar 2-3 minuter eller mer.

Jag förstår varför de har det. det är för att om man är för svag för en boss kan man grinda tills man kan gå vidare , men tråkigt är det.

Andra nackdel är att vissa område är smala och det är svårt att röra sig. Kan tänka mig att det är en mardröm att spela en charr med low armor då. Man blir nog rejält slaktad.

Vad det gäller crash så har de ordnat det. Jag löste det genom att disable nvidia turbulence.

Fick tips att gå in i spelets map och köra spelet med admin rights och har inte crashat en enda gång igår.

Spelet är bra och välgjort , men den har brister. Om ni ska köpa Lords of The Falen så räkna inte med en lättare variant av Dark Souls för det är inte det, men det är på något sätt mer förlåtande.

Vill man ha utmaning så är det bara att köra på.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Problem med minnesläckor är lösta. Utvecklaren har varit aktiv på Steam forum. De är medvetna om problemen och jobbar för att lösa de.

källa på det? det enda jag har hittat är att de lagt till V-sync och sen nån nvidia physX funktion i menyn som numera är valbar...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Bra gameplay. DS2 har så förbannat dålig grafik till skillnad från LOTF.
Tycker att allt flyter på bra, händer att det crashar ibland men det är inte hela världen.
Ångrar INTE att jag köpte detta!

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Trist att höra att de har en massa buggar och problem. Verkar ju åter vara normen att spel verkligen släpps som skräp nu förtiden.
Glad att jag inte hoppade på hypen och förbeställde. Åkte ju dit på senaste CIV istället :S
Orka med dålig upplösning på skärmen, ser ju ut som yoghurt och näe, jag orkar inte sitta och ställa om min skärm emellan varje spel.

Det verkar vara dags för en s¨dan där - ny generation av konsoller ute - bäst vi utvecklar rent skräp till PC bara-för-att... dom alltid går på det ändå och ger oss pengar oavsett

Trist att det inte går igenom någon vidare Q&A...

Hoppas för alla som köpt det att de fixar till det - ser ju rätt schysst ut och miljön är ju lite småtrevligt Diablo:isk.

Permalänk
Medlem

Har efter flera timmars spelande inte träffat på några buggar alls. Spelet har kraschat en gång. Förstår inte att folk har problem med bossar. Har klarat fyra hittills och tog dem alla på första försöket - och detta från en som hade stora problem med Dark Souls. Så länge man tar sig tid och observerar hur bossarna agerar så är det inte särskilt svårt.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Jag är glad att jag inte köpt det än efter att ha läst om alla problem folk har. Tydligen var det någon som skrev att tack vare de nya options om att kunna stänga av Vsync samt nVidia Turbulence har fixat alla krasher samt gett en märkbar prestandaökning.

Folk som kör SLI skall tydligen använda AFR2 istället för SLI profilen som ingår i 344,48.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Skrivet av Jonny Myran:

Har efter flera timmars spelande inte träffat på några buggar alls. Spelet har kraschat en gång. Förstår inte att folk har problem med bossar. Har klarat fyra hittills och tog dem alla på första försöket - och detta från en som hade stora problem med Dark Souls. Så länge man tar sig tid och observerar hur bossarna agerar så är det inte särskilt svårt.

Jag tyckte inte heller 2 första bossar var för svåra trots att jag dog några gånger, men 3 bossen var fan en mardröm.

Hänger nog också ihop med hur mycket tid man har lagt på att levla gubben.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Hej.

Jag ska förklara lite mer hur spelet är. Har spelat lite Dark Souls och stängde av efter 1 timme av försök. Det var ingenting för mig.

Kan säga att detta spelet är samma typ av spel. Lyssna inte på vad de säger i reviews , det här spelet är sjukt svårt. Tycker inte det är så olikt Dark Souls , skillanden är att de har lagt upp det bättre här.

Som jaxione säger så är rörelsen sega osv. Det beror dock på vilken klass du väljer. Warrior t.ex med sin heavy armor är väldigt seg. Man måste hitta en balans mellan heavy , medium och low armor. Då bli rörelsen mycket bättre.

Sedan gäller det att lära sig alla monster och fiender. Jag kan nämna t.ex igår när jag spelade mot Worshiper(boss) dog jag säkert 60 ggr innan jag listade ut hur man ska döda honom. Det är sjukt svårt och ibland deprimerande, men det är kul när man klarar av det.

Story är ingen vidare och man får ingen förklaring vad det är som händer. Det finns ganska många checkpoints vilket är bra och de fungerar som antingen checkpoints , men även för att fylla på potions och utveckla din karaktär.

Något som jag verkligen hatar är att varje gång man dör resetas hela området. Alla fiender är tillbaka igen och då känns det sådär kul att döda en knight med shield som tar 2-3 minuter eller mer.

Jag förstår varför de har det. det är för att om man är för svag för en boss kan man grinda tills man kan gå vidare , men tråkigt är det.

Andra nackdel är att vissa område är smala och det är svårt att röra sig. Kan tänka mig att det är en mardröm att spela en charr med low armor då. Man blir nog rejält slaktad.

Vad det gäller crash så har de ordnat det. Jag löste det genom att disable nvidia turbulence.

Fick tips att gå in i spelets map och köra spelet med admin rights och har inte crashat en enda gång igår.

Spelet är bra och välgjort , men den har brister. Om ni ska köpa Lords of The Falen så räkna inte med en lättare variant av Dark Souls för det är inte det, men det är på något sätt mer förlåtande.

Vill man ha utmaning så är det bara att köra på.

Tack för utförligt svar, blir inget köp av detta. Gillade inte heller drak souls, ingen kännsla alls i det

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

"I told them my opinion, in the politest way possible.......

Dear Customer,

thank you for your feedback. We are aware of the chromatic abberation
issue, and we are currently working on a solution for this problem. We
hope to add a separate option to the advanced settings that would enable
users to turn off the chromatic abberation.

Best regards,
CI Games support"

väntar lite till haha

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Verkar som att vi som betalat för spelet än en gång får lida av dålig DRM... Användare har hittat ett program som verkar köras när spelet är igång / debuggar / anti crack / som sänker performance.

http://fextralife.com/forums/t39676/poor-performance-amp-crus...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200