Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

försöker ta lite 4k screenshots med hjälp av nvidia DSR. här är ett försök på min kniv i cs go. antar att steam komprimerar sönder bilden rätt mycket.

Permalänk
Medlem

Life is Feudal: Your own, Svensk server! www.wookierun.se för alla som är intresserade ^^

Visa signatur

Processor: Intel core i7 5820k
Moderkort: Asus X99-S
Grafikkort: Zotac Gtx 980
Ram: Corsair 16gb Vengance

Permalänk
Inaktiv

Hur är spelet nu? Spelade i tidigaste versionen och det var ganska mycket problem med krashar osv.
Kanske dags att dra ned det igen

Permalänk
Medlem

Gör det nåt om man lägger ut små filmklipp? eller finns det nån tråd för det redan?

Spec Ops - The Line som jag tycker är ganska svårt även på näst lättaste. Spelet har några år på nacken men är ganska ok. Jag tror inte jag sett nåt annat spel där man dödar en massa amerikaner som i detta spel. AI:n verkar vara lite puckad ibland. Det har hänt att fienden kan stå helt öppet utan att ens skjuta mot dig

*rättat felskrivningar

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AMD-FX:

Gör det nåt om man lägger ut små filmklipp? eller finns det nån tråd för det redan?

Spec Ops - The Line som jag tycker är ganska svårt även på näst lättaste. Spelet har några år på nacken men är ganska ok. Jag tror inte jag sett nåt annat spel där man dödar en massa amerikaner i om detta spel. AI:n verkar vara lite puckad ibland. Det har hänt att fienden kan stå helt öppet utan att ens skjuta mot dig

https://www.youtube.com/watch?v=3HEiv0C3y8E&feature=youtu.be

Ett av de bättre spelen på senare år i mitt tycke, bland mina definitiva favoriter. Spelet kan vid en första anblick se ut som ytterligare en generisk militär skjutspel men spelets story och teman är riktigt trevligt. De som spelat vet nog vad jag pratar om här. Väl värt att spela eller iallafall se en lets play av.

Jag var faktiskt lite sugen på att fortsätta min playthrough på svåraste svårighetsnivån och ta lite bilder att posta i tråden men du har ju hunnit före nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Ett av de bättre spelen på senare år i mitt tycke, bland mina definitiva favoriter. Spelet kan vid en första anblick se ut som ytterligare en generisk militär skjutspel men spelets story och teman är riktigt trevligt. De som spelat vet nog vad jag pratar om här. Väl värt att spela eller iallafall se en lets play av.

Jag var faktiskt lite sugen på att fortsätta min playthrough på svåraste svårighetsnivån och ta lite bilder att posta i tråden men du har ju hunnit före nu.

Så du spelar på den svåraste nivån? i såna fall är du bra mycket bättre än mig :D. Jag blev tillfrågad av spelet om jag ville sänka till lättare nivå då jag dog alltför många gånger, men det vägrade jag givetvis

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Skrivet av nocebo:

försöker ta lite 4k screenshots med hjälp av nvidia DSR. här är ett försök på min kniv i cs go. antar att steam komprimerar sönder bilden rätt mycket.
http://cloud-4.steampowered.com/ugc/548637646892877025/3D8258...

Vad är det för kniv och hur mycket går den för?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AMD-FX:

Så du spelar på den svåraste nivån? i såna fall är du bra mycket bättre än mig :D. Jag blev tillfrågad av spelet om jag ville sänka till lättare nivå då jag dog alltför många gånger, men det vägrade jag givetvis

Bra är jag inte direkt, vissa ställen i spelet har stoppat mig en skaplig stund. Nu senast ungefär halvvägs genom spelet. Ensam, nästan utan vapen och massvis med fiender som svärmar in från alla håll.

Permalänk
Medlem

Trine enchanted edition

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swagger McJagger:

Vad är det för kniv och hur mycket går den för?

Karambit slaughter factory new. Värdet ligger över max marknadspris på steam. 450 euro ungefär hahha. Sjukt att virtuella grejer kan ha sånna priser. Speciellt när det bara är estetiskt och inte har någon extra funktionalitet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Hur är spelet nu? Spelade i tidigaste versionen och det var ganska mycket problem med krashar osv.
Kanske dags att dra ned det igen

Det är fortfarande endel krashar osv men det är mycket bättre nu! Och lagget går att reducera väldigt mycket igenom att bara tweeka lite settings

Visa signatur

Processor: Intel core i7 5820k
Moderkort: Asus X99-S
Grafikkort: Zotac Gtx 980
Ram: Corsair 16gb Vengance

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nocebo:

Karambit slaughter factory new. Värdet ligger över max marknadspris på steam. 450 euro ungefär hahha. Sjukt att virtuella grejer kan ha sånna priser. Speciellt när det bara är estetiskt och inte har någon extra funktionalitet.

Skickades från m.sweclockers.com

Du måste ha det ganska bra ställt. Hade jag haft ett skin till ett item i ett spel värt ca 4200:- så hade jag sålt det rätt av

Snart sitter jag i skiten bokstavligen talat. Min hemhjälp ramlade ihop och dog precis vid ingången till toaletten och The Reaper står bara där han kom fram. Och jag kan inte flytta runt några möbler eller dyl då man inte kan gå in i byggmode när man har döden på besök.

http://i.imgur.com/A5Yty8T.png

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Frexima:

Det är fortfarande endel krashar osv men det är mycket bättre nu! Och lagget går att reducera väldigt mycket igenom att bara tweeka lite settings

Nice
Drog faktiskt ned spelet och spelade lite själv, tänkte kolla in den servern du länkade till men jag vet inte hur pass seriös den är. Är den lite Noob-friendly?

Permalänk

Vilken bana är det där? Står det på svenska eller är det modifierat?

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Skrivet av Lakanman:

Du måste ha det ganska bra ställt. Hade jag haft ett skin till ett item i ett spel värt ca 4200:- så hade jag sålt det rätt av

Snart sitter jag i skiten bokstavligen talat. Min hemhjälp ramlade ihop och dog precis vid ingången till toaletten och The Reaper står bara där han kom fram. Och jag kan inte flytta runt några möbler eller dyl då man inte kan gå in i byggmode när man har döden på besök.

http://i.imgur.com/A5Yty8T.png

http://i.imgur.com/A5Yty8T.png

Och din sim känner sig lekful. Sounds about right.

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av juniorjesper:

Vilken bana är det där? Står det på svenska eller är det modifierat?

Själva kartan är en från Workshop som spelet automatiskt laddade hem, när jag anslöt till en server. Nu när jag installerade Counter-Strike: Global Offensive igen, så är kartan borta. Fan! Jag som tokälskade den kartan

Kartan är av typen "deathmatch" och ni kan se fler bilder från den här, här, här, här och här. Om ni vet vad kartan heter, tveka inte att citera mig här eller skicka ett PM till mig! Ni kan se hur kartan delvis ser ut på bilderna jag har länkat till. Med tanke på att vissa delar på kartan är svenskt, så antar jag att kartan är skapad av någon svensk person. "LOLSTYRELSEN" är ju något en icke svensk person kan komma på.

Och ja - det står faktiskt på svenska på skyltarna Det är inget jag har mixtrat med.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Själva kartan är en från Workshop som spelet automatiskt laddade hem, när jag anslöt till en server. Nu när jag installerade Counter-Strike: Global Offensive igen, så är kartan borta. Fan! Jag som tokälskade den kartan

Kartan är av typen "deathmatch" och ni kan se fler bilder från den här, här, här, här och här. Om ni vet vad kartan heter, tveka inte att citera mig här eller skicka ett PM till mig! Ni kan se hur kartan delvis ser ut på bilderna jag har länkat till. Med tanke på att vissa delar på kartan är svenskt, så antar jag att kartan är skapad av någon svensk person. "LOLSTYRELSEN" är ju något en icke svensk person kan komma på.

Och ja - det står faktiskt på svenska på skyltarna Det är inget jag har mixtrat med.

Vem i helsike har skrivit skylten på bild 3? LOLSTYRELSEN

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Själva kartan är en från Workshop som spelet automatiskt laddade hem, när jag anslöt till en server. Nu när jag installerade Counter-Strike: Global Offensive igen, så är kartan borta. Fan! Jag som tokälskade den kartan

Kartan är av typen "deathmatch" och ni kan se fler bilder från den här, här, här, här och här. Om ni vet vad kartan heter, tveka inte att citera mig här eller skicka ett PM till mig! Ni kan se hur kartan delvis ser ut på bilderna jag har länkat till. Med tanke på att vissa delar på kartan är svenskt, så antar jag att kartan är skapad av någon svensk person. "LOLSTYRELSEN" är ju något en icke svensk person kan komma på.

Och ja - det står faktiskt på svenska på skyltarna Det är inget jag har mixtrat med.

mist heter den. gjord av en svensk antar jag och ser ut som en svensk bunker eller nåt. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2367065...

insertion var också en karta inspirerad av svensk skärgård. kolla texten på ikea kartongerna och banan kartongerna i huset http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1754597...

båda kartorna var en del i operation breakout som är en tidsbegränsad dlc typ. förhoppningsvis kommer det en ny operation dlc i dagarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Vem i helsike har skrivit skylten på bild 3? LOLSTYRELSEN

Jag har ingen aning.

Skrivet av nocebo:

mist heter den. gjord av en svensk antar jag och ser ut som en svensk bunker eller nåt. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2367065...

insertion var också en karta inspirerad av svensk skärgård. kolla texten på ikea kartongerna och banan kartongerna i huset http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1754597...

båda kartorna var en del i operation breakout som är en tidsbegränsad dlc typ. förhoppningsvis kommer det en ny operation dlc i dagarna.

Suveränt! Tack så mycket ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Så här roligt kan man ha i Skyrim ;D
http://i.imgur.com/R2nUzxm.jpg

Lite likt Hugo.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Nice
Drog faktiskt ned spelet och spelade lite själv, tänkte kolla in den servern du länkade till men jag vet inte hur pass seriös den är. Är den lite Noob-friendly?

Severn jag spelar på är en "Realistic" server, vilket betyder exploits/glitches etc är inte tillåtet! ^^
Väldigt noob friendly ja! Bara hoppa in o skriva i Global chatten om någon vill ha en extra member så bör du får svar ganska så kvickt ^^

Visa signatur

Processor: Intel core i7 5820k
Moderkort: Asus X99-S
Grafikkort: Zotac Gtx 980
Ram: Corsair 16gb Vengance

Permalänk
Inaktiv

Haha, faktiskt xD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Frexima:

Severn jag spelar på är en "Realistic" server, vilket betyder exploits/glitches etc är inte tillåtet! ^^
Väldigt noob friendly ja! Bara hoppa in o skriva i Global chatten om någon vill ha en extra member så bör du får svar ganska så kvickt ^^

Okej! Jo jag läste lite på om reglerna och tycker att det verkar vara en väldigt bra server
Vad trevligt att den är noob friendly Då blir det nog att lira lite där
Vi kanske ses online då

Permalänk
Inaktiv

Då det börjar bli rätt klent med nya bilder så bidrar jag med en bild från en promenad i Alan Wakes härliga skogar:

EDIT: Hm? Skogspromenad med draget vapen? Alan är ju inte dummare än att han kan läsa skyltningen:

Hittade typiskt nog inga björnar men istället diverse andra vilsna vandrare. Kottkriget var oundvikligt.

Promenaden avslutas med korvgrillning:

Permalänk
Medlem

Lite bilder ifrån Farming Simulator 2015
Glider runt i min skördare!
Förövrigt riktigt nice!

Viktigt att tvätta maskinen efter arbetet!

På väg till sågen med lite stockar med min skotare.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Inaktiv

Med tanke på att det nästan är 7 år sedan Crysis lanserades så bestämde jag mig för att spela klart min pågående playthrough av spelet. Fortfarande ett rätt snyggt spel så många år senare:

EDIT: Blev att jag fortsatte med Warhed också:

Permalänk
Medlem

Farming Simulator 15

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lite moddade karaktärer i Left 4 Dead 2. Spelet har en förmåga att krascha under Windows 8.1 för mig, vet inte om det är modden eller Windows som orsakar det. Kraschar aldrig under Windows 7. Kanske det är drivrutinen för ljudkortet som är sämre. Ska avaktivera modden och se om det är mer stabilt annars får jag nog installera Windows 7 igen. Hur som helst så har Louis fått hår och skägg ^^

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Lite moddade karaktärer i Left 4 Dead 2. Spelet har en förmåga att krascha under Windows 8.1 för mig, vet inte om det är modden eller Windows som orsakar det. Kraschar aldrig under Windows 7. Kanske det är drivrutinen för ljudkortet som är sämre. Ska avaktivera modden och se om det är mer stabilt annars får jag nog installera Windows 7 igen. Hur som helst så har Louis fått hår och skägg ^^

http://i.solidfiles.net/e924174908.png

http://i.solidfiles.net/6198f1e2a4.png

http://i.solidfiles.net/421e662ebb.png

Riktigt bra spel det många timmar man lagt ner på det spelet

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk

Inte världens bästa screen shot direkt, men vi hade rätt kul åt det i alla fall, i Payday 2.

Sista dagen på framing frame, precis när vi börjar uppdraget konstaterar vi att det hänger 5st helis i luften, var av 3st har byggt ett torn. När vi fortsatte konstaterade vi att det låg en mängd hårddiskar (såna det ska finnas 2st av), och i ett rum fanns det 6 stycken hårddiskar, ingen av dem gick såklart att plocka upp.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |