CoolerMaster N300 Chassi, ta bort front panel? (Löst)

Permalänk

CoolerMaster N300 Chassi, ta bort front panel? (Löst)

Tjena! Jag har ett Cooler Master N300 Chassi, och hade behövt ta bort front panelen, då den behöver rengöras (har fått stearin på filtret), vet dock inte hur, någon som vet hur man kan lösa detta?

Löst! Panelen satt med plast pluggar som går igenom de hål som visas på bilden som postades under, bara att trycka ihop dessa och dra av panelen.

Löst
Permalänk
Skrivet av JakobKAndersson:

Tjena! Jag har ett Cooler Master N300 Chassi, och hade behövt ta bort front panelen, då den behöver rengöras (har fått stearin på filtret), vet dock inte hur, någon som vet hur man kan lösa detta?

ta fram manualen från hemsidan, där ska det stå. Men jag tror det ska vara så att antingen är det plastkrokar eller skruvar på andra sidan (vid hårdiskburarna) som du ska ta bort.

Permalänk

Hittar tyvärr inget på manualen på deras sida.

Permalänk
Medlem

Ta bild och lägg upp. Det är antingen plastkrokar som håller i, eller så är den skruvad.

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Det bör vara en låsmekanism som sitter i de hål i fronten man ser längsmed kanten i fronten på bilden.

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk

Fixade det.
Det var som små plastpluggar, 3 på varje sida, som satt på insidan.

Tack för all hjälp!