Hur ser din ''WoW'' Gubbe ut och vad är han ?

Permalänk
Skrivet av Sneaky_rhino:

sp är nästan helt lika i wod som nu, tur för sps warlocks är rätt gimpade och andra dotclasser

haha jo, var tänkt att jag skulle rerolla lock och spela affliction men blev grymt avtänd på allt som kostar soul shards

Visa signatur

citera för svar

Permalänk
Medlem

Någon som taggar inför Warlords Of Draenor? eller har ni lagt wow på hyllan?
Tycker det är värt att prova det ni som slutade efter sketna mop

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Själv tyckte jag att MOP var helt ok till skillnad från Cataclysm. Jag är märkligt otaggad när det gäller WOD men det gör att det kanske blir en bra expansion :).

Just nu spelar jag hellre GW2 och har precis börjat testa Archeage. Jag kör nog upp min main till 100 och sedan får vi se. Är WOD riktigt kul så fortsätter jag annars blir det att köra vidare med GW2 och Archeage och parkera WOW tills vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av waconda:

Själv tyckte jag att MOP var helt ok till skillnad från Cataclysm. Jag är märkligt otaggad när det gäller WOD men det gör att det kanske blir en bra expansion :).

Just nu spelar jag hellre GW2 och har precis börjat testa Archeage. Jag kör nog upp min main till 100 och sedan får vi se. Är WOD riktigt kul så fortsätter jag annars blir det att köra vidare med GW2 och Archeage och parkera WOW tills vidare.

Dem har lagt till garrison nu Draenor aka Outland.. Det blir fett

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Garrison kan faktiskt bli riktigt skoj

Permalänk
Medlem

Human Female Mage

Visa signatur

Intel i7-7700k @ 4.9Ghz - Noctua NH-U12P SE2 - MSI GTX 1070 Armor OC - AsRock Z270 Extreme4 - G.Skill Ripjaws V DDR4 3200MHz CL16 2x8GB - Corsair RM750x 750W - Samsung 970 EVO 500GB - Acer Predator X34 - Silverstone RV02-E - Asus Xonar Essence STX II 7.1 - Mionix Naos 8200 - Corsair Gaming MM400 - Das Keyboard 4 Ultimate MX Brown - Beyerdynamic DT990 Pro 250 Ohm - Antlion ModMic 4.0 Unidirectional

Permalänk
Medlem

DK orc male

Visa signatur

CPU: Intel i9 9900k // Moderkort: ASUS z390-h // GPU: SLI EVGA GeForce GTX 1080 // Ram: Corsair 16GB CL15 3000Mhz // SSD: Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ Gold // Cpukylare: Be Quiet dark pro 4 3//

Permalänk
Medlem

Duktigt taggad på WoD nu

Permalänk
Medlem
Visa signatur

FDD R4 (Windowed Black edition) | Asus Z87-A | i5 4670K
2x8GB RAM @1600Mhz | R9 280X Toxic 3GB " | 840 EVO 250GB SSD | 1TB HDD
Corsair CX750M | Phanteks PH-TC14PE
Win 8.1 PRO

Permalänk
Medlem

Min nya main i WoD. WW monk.

Nuvarande main i MoP, Prot/Ret paladin.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Main lvl 90 warrior. nyss dingad.(Arms)

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Nydingad inför expansionen. Har inte spelat retri paladin sedan Wotlk, men hoppas på många trevliga pvp-timmar med denna

Visa signatur

DR.DAC 2 DX | AKG K7XX / Ultrasone HFI-2400 / Alessandro MS1i

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

Någon som taggar inför Warlords Of Draenor? eller har ni lagt wow på hyllan?
Tycker det är värt att prova det ni som slutade efter sketna mop

Jag spelade mycket i Cataclysm, försökte gillar MoP men tappade suget. MoP var för mycket LFR grinding, om och om igen. Cata var ju mer dailies vilket jag tyckte mer om. Nu är jag äntligen de-toxat, jag funderade på att börja spela WoD men skippar det, vill inte fastna i träsket igen

Jag ser fram emot andra spel istället, AC Unity, GTA V fps och Arkham Knight blir nice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Vilket set har du på din Paladin? Ser bra ut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simppan:

Vilket set har du på din Paladin? Ser bra ut!

challenge mode. togs bort nu med 6.0.

här är min main. funderar på en race change, inte så förtjust i nya night elf female.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simppan:

Vilket set har du på din Paladin? Ser bra ut!

Som sagt, challenge mode gear till Paladin, tyvärr går det inte att få längre. Macen däremot hittar du i Naxxramas, den heter Demise

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Enligt mig det snyggaste setet.. sorgligt att man inte kan få den.Hette den inte holy warrior eller något sådant?

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk