Tangentbord med svensk layout, mx brown och PBT-knappar?

Permalänk
Medlem

Tangentbord med svensk layout, mx brown och PBT-knappar?

Hej.

Har sökte i forat och även googlat, utan framgång. Finns det ett svenskt tangentbord med bruna brytare och PBT-knappar? Vet att det senare går att eftermodifiera, men undviker gärna.

Tacksam för svar.

Permalänk
Hedersmedlem

Ja. Ducky säljer det. Första som jag kommer på: Ducky Premier.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Ja. Ducky säljer det. Första som jag kommer på: Ducky Premier.

Tack så mycket för snabbt svar! Inet har tyvärr inte i lager, men har åtminstone tidigare sålt modellen. Skriver till dem att fråga. Du råkar inte känna till något ställa som säljer dem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exner:

Tack så mycket för snabbt svar! Inet har tyvärr inte i lager, men har åtminstone tidigare sålt modellen. Skriver till dem att fråga. Du råkar inte känna till något ställa som säljer dem?

Skicka ett mail till: http://api.viglink.com/api/click?format=go&jsonp=vglnk_141600...

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Stort tack. = )

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Exner:

Stort tack. = )

Som Seville skrev. Teraset säljer dem. Köpte mitt därifrån.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exner:

Stort tack. = )

Kul att kunna hjälpa folk.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Vad jag vet så finns det inte svensk layout, men det finns "Nordisk" där tangenterna också har danska och norska tecken på de få tangenter där de skiljer sig åt. De svenska tecknen brukar stå först.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.