OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag har en invite och bor i Stockholm, men för mig står det att de inte skeppar till min adress!?
Hur bär sig folk åt för att beställa??

EDIT: Glöm min fråga, sajten hade geodetectat mig genom mitt bolags nätverk till UK och skickat mig till fel store. Löste sig när jag surfade genom mobile istället OnePlus on the way!!

Permalänk
Visa signatur

Lysa - Få 20% rabatt på avgiften i 3 månader, https://signup.lysa.se/se?inviteId=qfVrfeWPSbCNcxPrAojPgw

Fello - Bli en Fello och få rabatt på mobilabonnemanget, https://www.fello.se/?UC57E

OS: Fedora 39 | CPU: Ryzen 5 5600X | GPU: Sapphire Radeon RX 6800 16GB NITRO+ | MOBO: ASUS ROG Strix B550-F Gaming | RAM: Team Group 2x16GB 3800MHz CL16 Xtreem ARGB | NVME: Samsung 970 EVO Plus 1TB | PSU: Corsair RM850x v3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lamee:

Knyckte denna, tack så mycket!

MVH /Henrik

Permalänk

Finns tre gratis invites här.
MvH S.

Visa signatur

- Citera för svar -

Permalänk
SpelClockers

En av mina invites som jag skickade gick tillbaka till mig eftersom personen inte köpte telefonen inom 24 timmar, personen svarar dessutom inte heller på ytterligare 24 timmar så jag har en invite till att ge här. För att inte spamma inboxen så är det samma som sist, först att citera denna post får inviten.

Visa signatur
Permalänk

har du kvar inviten?!

Skrivet av Sir Hitman:

En av mina invites som jag skickade gick tillbaka till mig eftersom personen inte köpte telefonen inom 24 timmar, personen svarar dessutom inte heller på ytterligare 24 timmar så jag har en invite till att ge här. För att inte spamma inboxen så är det samma som sist, först att citera denna post får inviten.

Tar tacksamt emot den

Permalänk
Medlem

Såg att jag har 3 stycken 64GB invites som finns kvar i 14H till. Så första 3 som citerar detta inlägg får invite.

Permalänk
Skrivet av FearKill:

Såg att jag har 3 stycken 64GB invites som finns kvar i 14H till. Så första 3 som citerar detta inlägg får invite.

Tja har du en invite?! Tas tacksamt emot

Permalänk
Medlem
Skrivet av scanian25:

Tja har du en invite?! Tas tacksamt emot

Så du har inviten på PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Såg att jag har 3 stycken 64GB invites som finns kvar i 14H till. Så första 3 som citerar detta inlägg får invite.

Ja tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av daPhil:

Du har inviten på PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Såg att jag har 3 stycken 64GB invites som finns kvar i 14H till. Så första 3 som citerar detta inlägg får invite.

Ja tack

Permalänk
Medlem

Någon som har en invite över ?

Visa signatur

d-_-b

Permalänk
Medlem

Har två invites, PM. Får ni inte svar förens i morgons så är det fö ratt jag ahr somnart.

Edit: tagna

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Har tre invites till 64GB sandstone black !

PMa ett skämt så får ni en

Mvh Ex.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | X570 AORUS ULTRA | AMD 3950X | COOLER MASTER MASTERAIR | GIGABYTE 3080 GAMING OC | 32GB G.Skill Trident Z Neo @3600Mhz | CORSAIR FORCEMP600 1TB | SAMSUNG EVO 960 500GB | INTEL 330 180GB SSD | 3TB WD BLUE | Corasair RM750X V2 | DELL 4317Q | LG 65UF675V 65" 4K

Permalänk
Medlem

Tre st invites kvar här med.
PM för invite

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 6700K Kylare: MSI Core Frozr L Moderkort: MSI Z170A Gaming M5 Grafikkort: MSI GeForce GTX 1080TI Minne: Corsair Vengeance 32GB (4x8GB) OS disk: Samsung 960 Pro M.2 512GB SSD Chassi: NZXT H440W Silent Ultra Nätdel: EVGA Supernova G2 750w Lagringsdisk: Western Digital Black 2TB Ljud: Sound Blaster Z OS: Windows 10 Pro

Permalänk
Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Medlem

Två stycken 64GB invites:
#1
#2

Permalänk
Medlem

har fått mina 6 invites nu! som lovat ska jag dela EN nu! har kontaktat och inväntar svar från en kille som är på listan!

resten av invitesen ska till kompisar och 3 ska säljas så jag köpte 2 innan och gärna ha en liten slant tillbaka

Edit. väljer att dela alla mina invites här!

Permalänk
Medlem

Tjo.

Skulle vilja ha en invite till Oneplus One ifall någon har en över. Börjar bli dags att byta till en ny. Finns det fortfarande invites till 16gb versionen så vore det väldigt uppskattat då jag aldrig använder lagringsutrymme utan kör det mesta cloudbaserat.

Visa signatur

Jag ansvarar för vad jag skriver, inte för vad du förstår.
Förlåt, jag hörde inte vad du tänkte säga.

Permalänk
Medlem

Dax igen då... Jag har 3 invites att dela med mig av.
Det tre som skickar PM till mig först och har pengarna redo att köpa telefonen inom 24h (giltlighet) får inviten.

Grattis till alla er som fick invites denna gången..

Permalänk
Medlem

Äntligen har jag beställt en one. Hört att många har gett den bra omdömen. Såg en artikel i tidningen mobil. Mkt intressant läsning. Fick bra betyg. Vad tycker ni som har införskaffat den? Har man gjort rätt som beställt den?

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Glöm inte att beställa. Du har 20 timmar på dig. Det tickar Skynda!

Hej.
beställde en igår.
Är sjukt sugen.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

https://account.oneplus.net/invite/claim/GLHW-EAY8-Q2QA-DKM
det är k i slutet, snälla claima inte om ni inte ska köpa!

Permalänk
Permalänk
SpelClockers

Jag har fortfarande 1 eller kanske 2 invites som jag skickat vidare tidigare men som inte blivit claimade och ingen kontakt med personerna. Ska gå till faktiska medlemmar så citera och koderna skickas via PM.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har 3 st invites liggandes för 64GB varianten, första 3 som PM:ar och kan köpa inom 24 timmar får en vardera.

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING | CPU: i7 8700k 4.5GHZ | RAM-minnen: 32GB DDR4 | GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11GB | Nätagg: Corsair 650w | HDD: 4.4 TB

Permalänk
Medlem

Även jag har invites. Totalt 4 stycken - som löper ut om två dagar.

Har försökt höra av mig till flera stycken på listan. Dock verkar listan inte vara helt uppdaterad, för i samtliga fall har intresset upphört av en eller annan anledning. Har därför ingen lust att jaga/leta längre - de första fyra som citerar detta inlägg får en kod.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk

Ja tack

Skrivet av Llhweiir:

Även jag har invites. Totalt 4 stycken - som löper ut om två dagar.

Har försökt höra av mig till flera stycken på listan. Dock verkar listan inte vara helt uppdaterad, för i samtliga fall har intresset upphört av en eller annan anledning. Har därför ingen lust att jaga/leta längre - de första fyra som citerar detta inlägg får en kod.