Permalänk
Proffsmoddare

VAPEMAIL!!! mera vapinking mmmmmmmmmums!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av Sweetleaf:

Nu så är det beställt ska bli intressant att få testa sakerna till helgen tack än en gång ✌

Nice Du kommer bli nöjd

Permalänk
Skrivet av Barra85:

Älskar den här tråden. Själv har jag och frugan varit rökfria i lite mer än ett år nu. Jag slutade på tvärt men hon hade en e-cigg som hjälpmedel. Hennes e-cigg dock var ju ett plaströr som såg ut som en ciggarett. Därför är det kul att kika i denna tråd att det finns ju faktiskt "hardcore"-prylar för den som vill vejpa!
Diggar dina prylar/bilder hårt Wolverine!

Rättade till din post

Permalänk

Vapemail från Vaporstore! (Gratis frakt )

Vaporstore lakritssmak (Rewrapped, den är från Yaeliq egentligen), Zeus Juice och en Volt meter då min från Fasttech gick sönder efter mindre än 1 dag..
Mmm Zeus juice...

Permalänk
Proffsmoddare

Dagens vapemail!!!

Dark Horse
Tugboat V2
Mutation X
Little Boy
Tobh V2 copper
Odin
Orchid V4

Insidorna

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Beställde e-juice från Yaeliq som fastnat i tullen. Vad gäller egentligen? Får e-juice importeras? Om ja, antar jag att jag måste betala tull. Får jag brev om att jag måste betala innan de skickar min juice vidare?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av magnusvmt:

Beställde e-juice från Yaeliq som fastnat i tullen. Vad gäller egentligen? Får e-juice importeras? Om ja, antar jag att jag måste betala tull. Får jag brev om att jag måste betala innan de skickar min juice vidare?

Om du åker på tull så kommer det brev och du blir tvungen att redovisa kostnad och innehåll i paketet. Import är det absolut noll problem med så det behöver du inte oroa dig för.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av magnusvmt:

Beställde e-juice från Yaeliq som fastnat i tullen. Vad gäller egentligen? Får e-juice importeras? Om ja, antar jag att jag måste betala tull. Får jag brev om att jag måste betala innan de skickar min juice vidare?

Sist jag beställde från Yaeliq så fick jag också mina saker tullade. Betalade ungefär 50kr per flaska som tull. Surt pris, men men..

Permalänk
Proffsmoddare

Satan vad snyggt det blev med TobhV2 copper på 29 modden

Tamefan Vapepr0n

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15038079']Satan vad snyggt det blev med TobhV2 copper på 29 modden

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/zn3YKz.jpg

Tamefan Vapepr0n

Jäklar! Det var mig stilrent. Riktigt snyggt alltså.

Visa signatur

Laptop: Lenovo LEGION Y520(Mini-DP variant), OS: Windows 10, RAM: 8GB 2400MHz DDR4, Processor: i5 7300HQ, Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (Max-Q), Lagring: Samsung 256GB SSD(M.2 PCI Express), Extern HDD: 4TB Seagate GoFlex Desk(Inuti: Seagate Barracuda XT 7200RPM 184.8MB/s read och 152.8MB/s write över USB3.0. Gjord för 24/7 användning), Dataskärm: 27" iiyama Black Hawk G-Master G2730HSU-B1 1920x1080 75Hz 1ms GTG, Tangentbord: HyperX FPS CherryMX röd, Mus: Steelseries Rival 110 etc...

Permalänk
Proffsmoddare

Snabbtest av Dark Horse på min koppar Nemesis 20gauge dualcoil@0,12ohm Cloudzzz??

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Satans dyr frakt på zues juice

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Cloupor T6(Blå)

Äntligen fick jag min T6 igår! Den fungerar riktigt bra. Bra byggkvalitet och sitter bra i handen. Sjukt vilken batteritid den har! När man ser på en bild så ser den mycket större ut än vad den är och i verkligheten så är den ganska liten och hyfsat lätt. Än har jag inte haft några problem med den. Min visar korrekt motstånd/ohm oavsett vilken RBA/RDA eller tank jag använder. Har jämfört mot en ohm mätare och den är på pricken.

Många har tydligen haft problem att använda en voltmätare som man skruvar fast på modden för att mäta eftersom den har blinkat och haft för sig när man gjort detta men min gör inte det. När jag skruvar på exempelvis en tank på mätaren så visar volten högre än den som visas på T6ans skärm när jag trycker på knappen. Det finns varianter där volten har visat sig lägre för andra.

Stor skillnad mot min iTaste 134. T6ans vape tar mycket hårdare. Skulle dock vara kul att se ett mätresultat gjort med en oscilloskop för att se exakt volt/watt. Eftersom jag ej tidigare ägt en reglerad 100W modd så har jag inget att jämföra med. Kommer att testa olika builds med den så snart jag har tid över...

Jag tycker att den fungerar bäst på 9W med en iClear 30s på T6an. Som ni ser så har jag bara 146 puffar(Stämmer inte riktigt eftersom jag har använt den sedan igår kväll. Jag nollställde countern för att jag ville se hur mycket jag egentligen vapar under en dag.) Så jag vapar inte så mycket som många andra gör och batteriet är fortfarande på 86%. Kommer att räcka i dagar innan man behöver ladda den...

Visa signatur

Laptop: Lenovo LEGION Y520(Mini-DP variant), OS: Windows 10, RAM: 8GB 2400MHz DDR4, Processor: i5 7300HQ, Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (Max-Q), Lagring: Samsung 256GB SSD(M.2 PCI Express), Extern HDD: 4TB Seagate GoFlex Desk(Inuti: Seagate Barracuda XT 7200RPM 184.8MB/s read och 152.8MB/s write över USB3.0. Gjord för 24/7 användning), Dataskärm: 27" iiyama Black Hawk G-Master G2730HSU-B1 1920x1080 75Hz 1ms GTG, Tangentbord: HyperX FPS CherryMX röd, Mus: Steelseries Rival 110 etc...

Permalänk
Medlem

Vad kör du/ni för batteri till ClouporT6?

Och hur skulle den funka med en Nautilus mini?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Vad kör du/ni för batteri till ClouporT6?

Och hur skulle den funka med en Nautilus mini?

Jag kör med ett MNKE 26650 20A batteri. Helt okej för denna modd.

Har ingen erfarenhet med en Nautilus Mini men kan säga att med en cleartomizer tank, i alla fall min iClear 30s fungerar bäst med en coil på 1.8 till 2.1 ohm med T6an. Har testat 1.5 ohm men det smakade bränt även på låg watt efter en stund. T6an pumpar ut ungefär 4.4v(I alla fall står det så på skärmen när jag trycker på knappen.) med en 2.1 ohm coil på 9W.

Visa signatur

Laptop: Lenovo LEGION Y520(Mini-DP variant), OS: Windows 10, RAM: 8GB 2400MHz DDR4, Processor: i5 7300HQ, Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (Max-Q), Lagring: Samsung 256GB SSD(M.2 PCI Express), Extern HDD: 4TB Seagate GoFlex Desk(Inuti: Seagate Barracuda XT 7200RPM 184.8MB/s read och 152.8MB/s write över USB3.0. Gjord för 24/7 användning), Dataskärm: 27" iiyama Black Hawk G-Master G2730HSU-B1 1920x1080 75Hz 1ms GTG, Tangentbord: HyperX FPS CherryMX röd, Mus: Steelseries Rival 110 etc...

Permalänk
Medlem

Från början till slut

Då har jag kommit till slutet av min resa med e-cigg, för två och en halv vecka sedan la jag även av med e-cigg efter att ha brukat (och mot slutet missbrukat) det i ca 11 månader.
Innan jag började med e-cigg var jag rökare i 15-16 år, började som 14 åring röka när jag hade tillgång till cigaretter och börja röka dagligen som 15-åring. De sista åren rökte jag oftast ett paket (Chesterfield light) om dagen, vissa dagar mer och vissa mindre men ger ändå en årskostnad på nästan 16000 kr (43kr/paketet)!

Efter att jag såg denna tråd i november/december förra året börja jag googla lite om e-cigg. Tog ett tag men till slut beställde jag ett starkpaket 2014-01-02. Dock tog jag inte steget till e-cigg förrän 2014-01-13. Hade ett halvt paket som tog slut mot kvällen och då bestämde jag mig för att resten av dagen använda mitt eGo-W paket med 24mg juice. Gick förvånansvärt bra, även om det inte riktigt var samma sak så blev jag förvånad över hur lite jag ändå saknade cigaretterna.
Var dock inte nöjd med eGo-W då de läckte oavsett vad jag prova, så redan efter någon dag la jag en beställning på två iClear16, 1st Protank, 1st Vivi Nova samt fler flaskor med juice.

Beställde även senare ett eGo-Twist batteri och två evod clearomiser som användes parallellt med ovanstående grejer. eGo-W atomizerna slängdes dock iväg då de var riktigt dåliga!

Suget efter cigaretter fanns där länge, vissa dagar var riktigt tunga men efter att ha försökt genom åren med nikotinplåster, tuggummi, rakt av, m.m. så var det endast e-cigg som lyckades hålla mig från att inte köpa ett paket igen.

Efter någon månad gick jag ned till 12mg nikotin, till sommaren var jag nere på 6mg. Var som inga problem att gå ner i nikotin, men enkelheten med att sitta vid datorn, mindre nikotin som rev i halsen ledde till att jag börja använda e-ciggen mer och mer.
När jag var till slut nere på en blandning mellan 0mg och 6mg nikotin så gick det så pass långt att jag kunde sitta lätt i en halvtimme innan jag la undan e-ciggen för att efter 15-30 minuter igen fortsätta. Började dock märka något underligt, inte nog med att jag börja blöda från tandköttet (vilket är vanligt när man slutar röka), så verkade som att juicen torkade ut tungan, läpparna, munnen, halsen och bihålorna. Jag fick sår i antingen bihålorna eller halsen och börja harkla upp blod. Trodde först det var från tandköttet men efter att ha inspekterat samtidigt med ficklampa som jag spottade blod så kunde jag bara konstatera att det kom från ett område längre bak. Började riva riktigt illa i halsen också och fick blödande sprickor på tungan då den blev helt snustorr.
Detta hände bara när jag praktiskt taget andades genom e-ciggen och verkligen missbruka den, så fort jag lugnade ner mig och tvingande mig till rutiner så blev allt som normalt.
Föll dock tillbaka till den dåliga ovanan hela tiden, speciellt mot kvällar/nätter när jag satt längre stunder vid datorn så bestämde mig efter min sista juicebeställning i mitten av september att nu får det vara nog, när de här juicerna är slut så är det även slut med e-cigg.
2014-11-08 blev då min sista dag med e-cigg. Eftersom jag körde på 0mg nikotin i nästan två månader så hade jag inget fysiskt beroende, men hade och har även ännu ett sug till att använda e-cigg. Känns ibland som att det saknas något. Har trots allt i femton år dragit in rök och på senare tid ånga i mina lungor, hemskt nog.
Efter jag slutade helt så slutade jag även harkla upp blod, tur det för hade det fortsatt så hade jag blivit väldigt orolig.

Helt cigarettfri har jag inte heller varit, smakat fem gånger totalt och varje gång har det smakat riktigt illa! Första gången gick det fyra månader och mådde riktigt dåligt efter en halv cigarett! Intressant nog var att vid varje tillfälle som jag slutat tidigare med andra hjälpmedel så har cigaretter smakat riktigt gott, även fast det gått månader mellan gångerna.
Nu har det gått snart tre veckor sedan jag la av och har hållit mig borta från allt som är relaterat till cigaretter. Känns väldigt konstigt men med tiden vänjer jag nog mig.
Kommer spara några grejer för några speciella dagar på året som det känns trevligt att ta en och annan cigarett, däremot vågar jag inte beställa juice än då jag vill inte gå tillbaka till dagligt användande. Får vänta några månader.
Bjuder även på lite data:
Sedan 2014-01-13 har jag sparat 13 545 kr på att inte köpa cigaretter (egentligen lite mer då jag sett att priserna höjts med 2kr/paketet)
Under samma tid har jag lagt ut 4252 kr på e-cigg.
Så totalt har jag sparat 9293 kr sedan jag slutade röka.
Jag tackar för er här i denna tråd för att ni upplyste mig om e-cigg, utan det hade jag nog tyvärr varit rökare än idag, vilket jag allt annat var stolt över men satt för djupt i träsket för att lyckas sluta och saknade noll motivation.

Tack

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15038079']Satan vad snyggt det blev med TobhV2 copper på 29 modden

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/zn3YKz.jpg

Tamefan Vapepr0n

Fan vad clean det ser ut

Permalänk
Skrivet av Zippeer:

Satans dyr frakt på zues juice

Ja, de har rätt högt pris på deras frakt, det skickas från USA, deras juice är top notch dock Jag beställde den från Vaporstore denna gången då jag bara skulle ha en flaska. Där är de gratis frakt. Beställde i måndags och fick den idag. 1 dag frakt. Not bad not bad..

Permalänk
Skrivet av Pnorberg:

Då har jag kommit till slutet av min resa med e-cigg, för två och en halv vecka sedan la jag även av med e-cigg efter att ha brukat (och mot slutet missbrukat) det i ca 11 månader.
Innan jag började med e-cigg var jag rökare i 15-16 år, började som 14 åring röka när jag hade tillgång till cigaretter och börja röka dagligen som 15-åring. De sista åren rökte jag oftast ett paket (Chesterfield light) om dagen, vissa dagar mer och vissa mindre men ger ändå en årskostnad på nästan 16000 kr (43kr/paketet)!

Efter att jag såg denna tråd i november/december förra året börja jag googla lite om e-cigg. Tog ett tag men till slut beställde jag ett starkpaket 2014-01-02. Dock tog jag inte steget till e-cigg förrän 2014-01-13. Hade ett halvt paket som tog slut mot kvällen och då bestämde jag mig för att resten av dagen använda mitt eGo-W paket med 24mg juice. Gick förvånansvärt bra, även om det inte riktigt var samma sak så blev jag förvånad över hur lite jag ändå saknade cigaretterna.
Var dock inte nöjd med eGo-W då de läckte oavsett vad jag prova, så redan efter någon dag la jag en beställning på två iClear16, 1st Protank, 1st Vivi Nova samt fler flaskor med juice.

Beställde även senare ett eGo-Twist batteri och två evod clearomiser som användes parallellt med ovanstående grejer. eGo-W atomizerna slängdes dock iväg då de var riktigt dåliga!

Suget efter cigaretter fanns där länge, vissa dagar var riktigt tunga men efter att ha försökt genom åren med nikotinplåster, tuggummi, rakt av, m.m. så var det endast e-cigg som lyckades hålla mig från att inte köpa ett paket igen.

Efter någon månad gick jag ned till 12mg nikotin, till sommaren var jag nere på 6mg. Var som inga problem att gå ner i nikotin, men enkelheten med att sitta vid datorn, mindre nikotin som rev i halsen ledde till att jag börja använda e-ciggen mer och mer.
När jag var till slut nere på en blandning mellan 0mg och 6mg nikotin så gick det så pass långt att jag kunde sitta lätt i en halvtimme innan jag la undan e-ciggen för att efter 15-30 minuter igen fortsätta. Började dock märka något underligt, inte nog med att jag börja blöda från tandköttet (vilket är vanligt när man slutar röka), så verkade som att juicen torkade ut tungan, läpparna, munnen, halsen och bihålorna. Jag fick sår i antingen bihålorna eller halsen och börja harkla upp blod. Trodde först det var från tandköttet men efter att ha inspekterat samtidigt med ficklampa som jag spottade blod så kunde jag bara konstatera att det kom från ett område längre bak. Började riva riktigt illa i halsen också och fick blödande sprickor på tungan då den blev helt snustorr.
Detta hände bara när jag praktiskt taget andades genom e-ciggen och verkligen missbruka den, så fort jag lugnade ner mig och tvingande mig till rutiner så blev allt som normalt.
Föll dock tillbaka till den dåliga ovanan hela tiden, speciellt mot kvällar/nätter när jag satt längre stunder vid datorn så bestämde mig efter min sista juicebeställning i mitten av september att nu får det vara nog, när de här juicerna är slut så är det även slut med e-cigg.
2014-11-08 blev då min sista dag med e-cigg. Eftersom jag körde på 0mg nikotin i nästan två månader så hade jag inget fysiskt beroende, men hade och har även ännu ett sug till att använda e-cigg. Känns ibland som att det saknas något. Har trots allt i femton år dragit in rök och på senare tid ånga i mina lungor, hemskt nog.
Efter jag slutade helt så slutade jag även harkla upp blod, tur det för hade det fortsatt så hade jag blivit väldigt orolig.

Helt cigarettfri har jag inte heller varit, smakat fem gånger totalt och varje gång har det smakat riktigt illa! Första gången gick det fyra månader och mådde riktigt dåligt efter en halv cigarett! Intressant nog var att vid varje tillfälle som jag slutat tidigare med andra hjälpmedel så har cigaretter smakat riktigt gott, även fast det gått månader mellan gångerna.
Nu har det gått snart tre veckor sedan jag la av och har hållit mig borta från allt som är relaterat till cigaretter. Känns väldigt konstigt men med tiden vänjer jag nog mig.
Kommer spara några grejer för några speciella dagar på året som det känns trevligt att ta en och annan cigarett, däremot vågar jag inte beställa juice än då jag vill inte gå tillbaka till dagligt användande. Får vänta några månader.
Bjuder även på lite data:
Sedan 2014-01-13 har jag sparat 13 545 kr på att inte köpa cigaretter (egentligen lite mer då jag sett att priserna höjts med 2kr/paketet)
Under samma tid har jag lagt ut 4252 kr på e-cigg.
Så totalt har jag sparat 9293 kr sedan jag slutade röka.
Jag tackar för er här i denna tråd för att ni upplyste mig om e-cigg, utan det hade jag nog tyvärr varit rökare än idag, vilket jag allt annat var stolt över men satt för djupt i träsket för att lyckas sluta och saknade noll motivation.

Tack

Anledningen till att du blev torr och spottade blod var nog för att du inte drack tillräckligt mycket vatten när du vejpade. Då både PG och VG har sådana effekter som gör att man blir torr i munnen och törstig med för mycket av främst PG.

Permalänk

10% hos Fasttech fram tills den 29e!
Kod: “BLACKFRIDAY14″

http://vapingcheap.com/10-fasttech-site-wide/

Permalänk
Skrivet av ollepelles:

10% hos Fasttech fram tills den 29e!
Kod: “BLACKFRIDAY14″

http://vapingcheap.com/10-fasttech-site-wide/

Nice! Tack

Permalänk

Samt att black Friday närmar sig, samling med rabatter: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1h0P8VvyxaVFvUwlzj4E2e...

Permalänk

Blivit förbannat less vamon med 15w och framför allt 1.2ohm's gränsen, riktigt jobbigt att bygga dual coil.
Men då man nu uteslutit planerna på att bygga själv så vart det ju nästan ännu svårare att bestämma vilken boxmod man ska beställa...
Märkte att det skulle kostar mer att bygga själv med sx350 chipet (Som jag ville ha) motför att köpa en färdig 100w box mod.
Igentligen så var jag ute efter en 50w box mod, men märkte snabbt att det oftast inte kostar mer för 100w mods.

Men nu kan jag fasen inte bestämma mig vilken man ska köpa.
Box modsen som är intressanta som jag hittat är:
*Sigelei 100W
*Cloupor T8 150w - Då det verkar vara samma pris som på T6an
*H-ANA MODZ Pack DNA 70 - Men denna verkar lite sunkig, om det är samma som 30w att man måste väcka den innan man kan vejpa så går den bort.

Någon som har tips?

Permalänk
Medlem

Synd att cloupor T6 står som discontinued på Fasttech nu... Nån som vet varför?

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Skrivet av Janne1:

Synd att cloupor T6 står som discontinued på Fasttech nu... Nån som vet varför?

Var tydligen för många som skickade tillbaka pga. olika problem med dessa.

Permalänk
Medlem

Aha okej

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Medlem

Ska ni handla en T6 så köp den hos eciggs.se och dom har den blåa kvar i lager: http://eciggs.se/produkter/apv-vv-vw/clouper-t6-100watt/

Visst det kanske är lite dyrare att köpa den här hemma i Sverige men jag har inte problem med min T6. Man har ju hört att det har funnits felaktiga batchar och tydligen har det varit många så dom som fick en T6a som hade massa problem hade otur.

Just därför länkade jag till eciggs.se eftersom jag inte har några större problem med min. I alla fall inte ännu...

---------------------------------------------------->

Har vapat med T6an på 9W med min iClear 30s i 2 dagar nu(286 blossar) och batteriet är bara på 68% vilket är imponerande. Det kommer nog att räcka i 2 till 3 dagar till innan man behöver ladda den. Beror också på hur mycket man vapar men det kommer att räcka i ett par dagar i alla fall beroende på motståndet i coilen och hur många coils man har. Desto flera desto mera kraft går åt. Visserligen är 30s bara en cleartomizer och har bara 2.1 ohm coil men detta räcker för mig i alla fall för att få min dagliga nikotin dos. RDA med olika builds leker jag med bara hemma och då kör jag nikotinfritt och mestadels VG e-juice för lite "cloud-chasing" på en mekanisk modd. Använder inte det utomhus offentligt.

Visa signatur

Laptop: Lenovo LEGION Y520(Mini-DP variant), OS: Windows 10, RAM: 8GB 2400MHz DDR4, Processor: i5 7300HQ, Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (Max-Q), Lagring: Samsung 256GB SSD(M.2 PCI Express), Extern HDD: 4TB Seagate GoFlex Desk(Inuti: Seagate Barracuda XT 7200RPM 184.8MB/s read och 152.8MB/s write över USB3.0. Gjord för 24/7 användning), Dataskärm: 27" iiyama Black Hawk G-Master G2730HSU-B1 1920x1080 75Hz 1ms GTG, Tangentbord: HyperX FPS CherryMX röd, Mus: Steelseries Rival 110 etc...

Permalänk
Medlem

Finns det någon schysst svensk webbshop som säljer goda/bra e-juices? ^^

Visa signatur

ASUS PRIME Z370-A ~ Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB ~ Noctua NH-D15 ~ Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance ~ ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC ~ Corsair RM750x 750W ~ Samsung 850-Series EVO 1TB ~ ASUS 27" ROG SWIFT PG278QR G-Sync 165Hz

Permalänk
Skrivet av Hazhax:

Finns det någon schysst svensk webbshop som säljer goda/bra e-juices? ^^

http://www.angfabriken.se
http://www.esmokes.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hazhax:

Finns det någon schysst svensk webbshop som säljer goda/bra e-juices? ^^

Här har du några av mina favoriter, goda som fan i min mening.

http://www.eciggbutik.se/hooligan-fran-digbys.html
Helt underbar smak detta, kan inte få nog av den och kommer absolut köpa hem flera av denna om och om igen, svårt att beskriva riktigt hur den smakar men testade den i eciggbutiks.se's shop i göteborg och var såld direkt.

http://www.eciggbutik.se/nicoticket-gravity.html
Syrlig, god smak, absolut en favorit.

http://www.eciggbutik.se/nicoticket-betelgeuse.html
Oh nu detta är en riktig topp smak, smakar riktigt gott, skön eftersmak i den med, klart favoriten bland dessa 3.

Här har du lite att kolla mellan. Kan nog säga att dom flesta smakerna här är något som är värt att prova, polaren hade digbys the king vilket smakar jordnötssmör och sylt, inte riktigt min grej men den var absolut helt okej att vapa på.

Nicoticet
http://www.eciggbutik.se/e-juice/nicoticket.html

Digbys
http://www.eciggbutik.se/e-juice/digbys.html