Black Friday 2014 - Här är butikerna!

Permalänk
Inaktiv

Jag är på jakt på en ny mobil

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ajkaramba:

Är på jakt efter en laptop som mest ska användas till skolarbete, film och urfande men även lite spelande. Jag såg att Media Markt rear ut en laptop nu under Black Friday. Är detta något att ha?

http://www.mediamarkt.se/mcs/product/LENOVO-Z50-75-80EC007AMT...

Har själv kollat in den lite. Tycker absolut den är värd det priset. Men sen är frågan om jag verkligen behöver en ny laptop x)

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Hoppas att det blir några fina priser då man ska punga ut 15 tusen på en ny dator!

Visa signatur

Mobo: ASUS MAXIMUS VII RANGER | RAM: 16GB 2400Mhz | GPU: ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti | CPU: Intel Core i7 4790k | Kylning: Noctua NH-DH15 | Skärm 1: Acer Predator XB271HU 27" | Skärm 2: BenQ 24" XL2420T 120Hz | Skärm 3: Philips BDM3270QP 32" 1440p | Tangentbord: Steelseries 6gv2 cherry | Mus: Razer Deathadder Chroma | Headset: Logitech G933 Artemis Spectrum | SSD: 240GB | HDD: 4.5TB | PSU: Supernova G2 750W | Chassi: Fractal Design R5 | OS: Windows 10 | Internet: Fiberoptik 100/100Mbt/s

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zero Cool:

Ebay kör också specialdeals inför och under BF. Redan nu kan man signa upp på deras nyhetsbrev och få deras så kallade Daily Deals.
Fick detta på mailen igår: http://link.ebay.com/u/gm.php?UID=I7uXvloE0B&ID=147094560_1167251_46696

Skickades från m.sweclockers.com

Hur får man dem och i Euro dessutom?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Corsair Carbide 500R | i5 4670K | Asus 1070 Dual | Ballistixsport 4x4GB | GB Z87-HD3 | Samsung 850 Pro 128GB SSD | Seagate 1TB HDD | CM 600W | Samsung DVD |

Permalänk
Medlem

Discshop har en teaser: http://www.discshop.se/blackfriday_tease

(F ö, förra året fick jag en RT-AC68U för 999kr på black friday. Så att det är dåliga priser och bara hyllvärmare stämmer inte alls på BF. Importörer och leverantörer kör kampanjer på BF, jag känner däremot att mellandagsrean mest är skräp.. Köpte en del annat med 25-40% off också (husgeråd dock) och inte heller de grejjerna är billigare nu, ett år senare. Tänk innan ni handlar bara så går det att göra riktiga fynd.)

Visa signatur

[Atari 400|600XL|800XL|XEGS|ST|STe|Mega ST|Mega STe|Portfolio][Commodore VIC20|64|116|128|+/4|8032|Amiga 500|Amiga 1200][BBC Micro][Sinclair QL|ZX81][TI 99/4A][Sord M5][Spectravideo 328|728][Cambridge Z88][ABC80][MFP-II][IBM RS/6000 59H][Apple LCII][Zaurus SL5000D][PDP 11/34][...massor av bråte...]

Permalänk
Medlem

är inte i direkt behov av något... men en Moto X 2014 eller ny router skulle vara trevligt i detta konsumtionsamhälle

Permalänk
Medlem

Amazon kör Cyber Monday 24/11-1/12 på sin tyska site: http://www.amazon.de/gp/angebote/.

Permalänk
Medlem

Vill passa på att ge TS lite beröm för att han håller oss uppdaterade om vilka som har rea och när de börjar. Spara mig en massa jobb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cirap:

är inte i direkt behov av något... men en Moto X 2014 eller ny router skulle vara trevligt i detta konsumtionsamhälle

Jag hoppas också på Moto X 2014, 4400kr när man inte ens får jävla själv hur sen ska se ut är för mycket för den telefonen.

Permalänk
Medlem

Kanske inte så teknikrelaterat, men även Toys R Us kommer ha rea under morgondagen. Bra tillfälle för oss med barn att inhandla lite julklappar. Står tyvärr inget på hemsidan, men dom skickade ut reklam via mail tidigare idag.

Permalänk

Börjar de kl 24 inatt?:))

Visa signatur

RTX 3080, I5 13600KF

Permalänk
Medlem
Skrivet av ajkaramba:

Är på jakt efter en laptop som mest ska användas till skolarbete, film och urfande men även lite spelande. Jag såg att Media Markt rear ut en laptop nu under Black Friday. Är detta något att ha?

http://www.mediamarkt.se/mcs/product/LENOVO-Z50-75-80EC007AMT...

Det är en duglig laptop, men googla lite på Lenovos modeller, de har haft STORA problem sedan tidigare med att datorn helt plötsligt vägrar starta, en workaround på det har varit att ta ur CMOS batteriet ( alltså inte själva laptop batteriet ) . Men det är ju rätt drygt ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Det är en duglig laptop, men googla lite på Lenovos modeller, de har haft STORA problem sedan tidigare med att datorn helt plötsligt vägrar starta, en workaround på det har varit att ta ur CMOS batteriet ( alltså inte själva laptop batteriet ) . Men det är ju rätt drygt ^^

Jag hade köpt den om den hade AC-nätverk. Hur kommer det sig att det inte rullat ut till bredare front än? Köpa en utan i slutet av 2014 känns lite dumt.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av SueCia:

Det är en duglig laptop, men googla lite på Lenovos modeller, de har haft STORA problem sedan tidigare med att datorn helt plötsligt vägrar starta, en workaround på det har varit att ta ur CMOS batteriet ( alltså inte själva laptop batteriet ) . Men det är ju rätt drygt ^^

Jag vet inte hur det var förr men under de senaste åren har jag bara hört bra om Lenovo och många anser att de ligger på delad andra plats som laptoptillverkare efter Apple.
Jag skulle inte oroa mig för att köpa en Lenovo-produkt! HP däremot...

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Undrar om det är någon av återförsäljarna som kommer ha projektorer på BF-rean..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Undrar om det är någon av återförsäljarna som kommer ha projektorer på BF-rean..

https://www.hembiobutiken.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunziee95:

Börjar de kl 24 inatt?:))

Butiker kör lite olika beroende på om man handlar online eller i butik, 00.00 börjar BF på de flesta hemsidor, dustin börjar kl 09.00. Man får kolla runt och skriva ner

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Tydligen kör Mediamarkt Lund (kanske andra också?) köp 20 filmer betala för 10, gäller dvd och bluray men ej plåtboxar och limited editions. Betala för de 10 dyraste. Om det fortfarande finns filmnördar som mig kvar som gillar att ha det på blåraj

Visa signatur

| Fractal Design R4 | Asus Maximus VII Hero | Intel i7 4970k | Asus R290X DirectCU | Corsair HX850W | TEAM 16GB 2133 Mhz | Samsung 840 PRO 256GB SSD | WD RED 3TB|

Permalänk
Medlem

Är på jakt efter ett Asus - MSI eller Zotac gtx 970 kort.....

Undra om de kommer några black friday deals på något av dessa?!

Kan ju alltid hoppas!!

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk
Medlem

Någon som vet om netonnet, webhallen och inet kommer köra blackfriday online? Inte sett något från de butikerna. Isåfall vet ni vilken tid de kör igång?
Ser ju från TS att inet och webhallen är listade men är det bekräftat?

// Derek

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Någon som vet om netonnet, webhallen och inet kommer köra blackfriday online? Inte sett något från de butikerna. Isåfall vet ni vilken tid de kör igång?
Ser ju från TS att inet och webhallen är listade men är det bekräftat?

// Derek

Webhallen kommer åtminstone köra online med.

Källa: https://www.facebook.com/webhallen/posts/857805527574409

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk
Medlem

Black Friday & Cyber Monday
Fynda hos oss på Black Friday och Cyber Monday! Upp till 40% rabatt på utvalda bryggpaket och andra artiklar, dessutom fraktfritt vid order över 300kr. Så skriv upp fredagen den 28/11 och måndagen den 1/12 som nätshopping-dagar! Läs mer här i vår blogg.

http://www.coopershembryggning.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Någon som vet om netonnet, webhallen och inet kommer köra blackfriday online? Inte sett något från de butikerna. Isåfall vet ni vilken tid de kör igång?
Ser ju från TS att inet och webhallen är listade men är det bekräftat?

// Derek

Netonnet kommer inte kör nån BF enligt deras hemsida.

"När du handlar till lagerpris behövs inga konstgjorda dagar för att göra superfynd.
Vi har låga priser året om, så kom och shoppa fraktfritt vilken dag som helst. Vill du hellre ha prylarna på en gång, är det såklart samma låga priser i närmaste Lagershop. Välkommen!"

http://www.netonnet.se/

Visa signatur

Phanteks Eclipse P400S | Corsair RM850x V2 Vit
Gigabyte B550M DS3H | Ryzen 9 5900X | ADATA XPG DDR4 2x16 Gig 3000Mhz
Arctic Cooling Liquid Freezer II 360 | Samsung och Crucial SSD
RTX 4070 FE | Acer Predator Z321QU | BenQ PD3200Q
Apple Airport Extreme x 5 | Bahnhof 500/500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aja82:

Är på jakt efter ett Asus - MSI eller Zotac gtx 970 kort.....

Undra om de kommer några black friday deals på något av dessa?!

Kan ju alltid hoppas!!

Tror inte att de kommer ha några deals på 970-korten då de går så pass bra utan rabatt, och efterfrågan är så stor. Dessutom frågade en kille webhallen på facebook angående 970, och de svarade att de inte skulle ha några deals på dem.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Medlem

100-200:- rabatt på Far Cry 4, kom igen!

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Alina kommer ha black friday också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrixon:

Alina kommer ha black friday också

Källa?

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

https://www.alina.se/Produkt.aspx?sweclockers=1&Kampanj=black...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Någon som vet om netonnet, webhallen och inet kommer köra blackfriday online? Inte sett något från de butikerna. Isåfall vet ni vilken tid de kör igång?
Ser ju från TS att inet och webhallen är listade men är det bekräftat?

// Derek

De som står i listan är bekräftade. Skriver ej till några om de inte bekräftat att de ska köra Black Friday och/eller Cybermonday.

Skrivet av Triton242:

Vill passa på att ge TS lite beröm för att han håller oss uppdaterade om vilka som har rea och när de börjar. Spara mig en massa jobb

Tack! Jag vet att många vänder sig utanför Sweclockers till speciella black friday-sidor men dessa är fullständigt nedlusade med referral länkar. Istället skapar vi en lista som alla kan hjälpa till att bygga ihop som förhoppningsvis passar våra intressen.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB