Black Friday 2014 - Här är butikerna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

De som står i listan är bekräftade. Skriver ej till några om de inte bekräftat att de ska köra Black Friday och/eller Cybermonday.

Tack! Jag vet att många vänder sig utanför Sweclockers till speciella black friday-sidor men dessa är fullständigt nedlusade med referral länkar. Istället skapar vi en lista som alla kan hjälpa till att bygga ihop som förhoppningsvis passar våra intressen.

Ok tackar, får hålla utkik på inet när det börjar då.
Tack för en bra tråd med bra info!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

ModDiy har black friday sale också.
http://www.moddiy.com/?mc_cid=7d50331ca2&mc_eid=c3f3aa9bd2

Visseligen ingen svensk butik men tänkte att någon kanske finner det intressant.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Uppdaterat!

Flera butiker och sidor tillagda. En reor ändrade till pågår.
Har lagt till samtliga tips i tråden och från PM.

Notera även att vissa reor startar redan 00.01 inatt medan andra startar på morgonen (gäller svenska återförsäljare dvs).

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Någon som vet om netonnet, webhallen och inet kommer köra blackfriday online? Inte sett något från de butikerna. Isåfall vet ni vilken tid de kör igång?
Ser ju från TS att inet och webhallen är listade men är det bekräftat?

// Derek

netonnet har aldrig reor, däremot följer dom nästan alltid efter konkurrenters prissänkningar. T ex igår sänktes surface pro 3 i5 med 1000 på siba, idag hade netonnet sänkt till samma pris. Så förhoppningsvis kommer netonnet hålla koll på helgens priser och matcha dom. Så indirekt lär dom också ha en black friday.

Permalänk
Medlem

Ringde Inet. De har enbart BF online vilken startar imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

netonnet har aldrig reor, däremot följer dom nästan alltid efter konkurrenters prissänkningar. T ex igår sänktes surface pro 3 i5 med 1000 på siba, idag hade netonnet sänkt till samma pris. Så förhoppningsvis kommer netonnet hålla koll på helgens priser och matcha dom. Så indirekt lär dom också ha en black friday.

Siba/Netonnet är samma företag

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

http://store.nfcring.com/
saxat från mail.

Whatever is going on at NFC Ring HQ, we've decided to go all out from this Black Friday through to Cyber Monday and give you guys and gals a whopping 35% off your whole purchase on our store.

Simply use this code during checkout:
YESITSFRIDAY

Starts Midnight Tonight
Ends Midnight Monday 1st December

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Så typiskt att de väljer att starta Black Friday kampanjen vid midnatt när man har dubbelpass och missar förmodligen allt bra då man är hemma vid 4-5 tiden.. grining? äähhh

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Så typiskt att de väljer att starta Black Friday kampanjen vid midnatt när man har dubbelpass och missar förmodligen allt bra då man är hemma vid 4-5 tiden.. grining? äähhh

Men ack så bra för de som är lediga, kanske går att handla utan att sidorna blir överbelastade för en gångs skull, synd bara att jag inte är en av de som har möjlighet att vara uppe mitt i natten

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Kanske dags att lägga till starttider för reor online respektive i butik där den infon går att få?
De som har sagt på sina sidor att de ska börja vid midnatt är Komplett, Alina, Elgiganten, outnorth och CDON vad jag kan se.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xeris:

Kanske dags att lägga till starttider för reor online respektive i butik där den infon går att få?
De som har sagt på sina sidor att de ska börja vid midnatt är Komplett, Alina, Elgiganten, outnorth och CDON vad jag kan se.

https://www.facebook.com/webhallen/posts/857805527574409

Webbhallen börjar också inatt

Permalänk
Inaktiv

Jag bidrar med Greenmangamings "Green Thursday": www.greenmangaming.com/green-thursday-all-deals/

Sidan är rätt överbelastad för stunden så den kan vara lite seg att komma åt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vore awesome om någon butik skulle rea ut 3ds XL, tänkte skaffa ett nu när Pokémon kommer ut imorgon

Permalänk
Testpilot

Någon som har fått nysning om någon sjukt bra Xone eller PS4 deal/bundle än?

Lite sugen nu när biblioteken börja växa för respektive, så "lika bra" att införskaffa en av dem iaf om det kommer något pang pris

Edit: Undrar även om något sett en xbox360/xone dosa för PC till kalas pris?

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

letar efter ett hemmabio paket 5.1 ljud hojta till om någon hittar (citera)

2500kr ~

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir något bra pris på en 4TB red.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hoppas på någon grym router nu ! Väntat så länge på att Acers ska ner i pris men kommer inte.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 2600 Mobo: Asus Prime X470 PRO Ram: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz PSU: Cooler Master 700 W GPU: XFX Radeon RX 5700 XT 8 GB SSD: Samsung EVO 850 500 GB SATA 2.5" HDD: Massa diskar Chassi: Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av phoenixdisciple:

Någon som har fått nysning om någon sjukt bra Xone eller PS4 deal/bundle än?

Lite sugen nu när biblioteken börja växa för respektive, så "lika bra" att införskaffa en av dem iaf om det kommer något pang pris

Edit: Undrar även om något sett en xbox360/xone dosa för PC till kalas pris?

Håll ett öga på Webhallen, en fågel viskade i mitt öra att de satsar på TV, spel och console i år. Med det sagt, så kommer de knappast undvika andra kategorier men just dessa ska vara riktigt heta.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av bluppblupp:

Tror inte att de kommer ha några deals på 970-korten då de går så pass bra utan rabatt, och efterfrågan är så stor. Dessutom frågade en kille webhallen på facebook angående 970, och de svarade att de inte skulle ha några deals på dem.

Nä. Det tror jag inte heller. Men OM, OM jag hade köpt det idag och ser något bättre erbjudande imorgon/inatt så hade det gjort ont!

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC: ASUS PRIME Z370-A - I7 8700K @ 4.5 GHz - ASUS GTX 1080Ti - 32GB DDR4 G.SKILL - M.2 Samsung 970 EVO x2 RAID -

Hemserver: Proxmox - PfSense - ASUS X99-A - I7 5820K @ 4.5GHz - 32GB DDR4 G.SKILL - RAID10 4x4TB HDD - 120x2 SSD -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aja82:

Nä. Det tror jag inte heller. Men OM, OM jag hade köpt det idag och ser något bättre erbjudande imorgon/inatt så hade det gjort ont!

Alina.se har ju listat en 970.

https://www.alina.se/Produkt.aspx?sweclockers=1&Kampanj=black...

Visa signatur

Ryzen 5 5800X3D
Palit RTX 4090 Gamerock OC
32 GB Corsair lpx 3600mhz
Sabrent Rocket Q 2TB M.2, Kingston A2000 2TB, Kingston A400 1TB SSD, Kingston A400 1TB SSD, Segate 8TB HDD

Permalänk
Medlem

Jag kanske är dålig på att leta men ser inte att de kör någon Black Friday sale? Kan du länka direkt till den sidan i så fall, om det går dvs?

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Tackar! De har t om två!

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk
Fyndjägare

Hemmabio upp till 10% Friday only.
http://www.lsound.eu/

10 prozeeeeeeeent!!!!

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Jag kanske är dålig på att leta men ser inte att de kör någon Black Friday sale? Kan du länka direkt till den sidan i så fall, om det går dvs?

Well, dom har dumpat priserna på SC, WoW standard och D3.

Visa signatur

PC: ASUS PRIME Z370-A - I7 8700K @ 4.5 GHz - ASUS GTX 1080Ti - 32GB DDR4 G.SKILL - M.2 Samsung 970 EVO x2 RAID -

Hemserver: Proxmox - PfSense - ASUS X99-A - I7 5820K @ 4.5GHz - 32GB DDR4 G.SKILL - RAID10 4x4TB HDD - 120x2 SSD -

Permalänk
Medlem

XtQ, måste säga tack för att du lägger ner tiden åt oss andra så vi slipper jaga allt överallt, och istället bara kan klicka vidare från din första post! Happy hunting everyone!

Permalänk
Medlem

Köpte SpellForce för 0.99Eur, de spelet är fan golden! Those days.. GAME ON

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M