Tävla och vinn gamingpaket från Gigabyte

Permalänk
Medlem

Vet inte om du var seriös eller inte.. Men detta har du snott va?
Man kan se streck samt watermark? Och det är inte ditt namn på watermarken

Permalänk
Medlem

Gör ett försök

Mina har en urgröpning längst upp på "kudden" så att saker som Oculus Rift kan användas utan att lurarna trycker på anordningen som håller fast saken på huvudet. De har även en inbyggd bluetooth-mottagare, så användaren kan svara och prata i telefon i sina gaminglurar under spelet utan att behöva parkera en hand i örat. Man svarar/lägger på genom att trycka på den gröna-lurknappen. Den kanske rent utav blir röd under samtal för att indikera att den nu lägger på? Hursom - mic och höger högtalare kopplas då till telefonen. Man skulle kunna tänka sig att det någonstans döljer sig en liten volymkontroll för hur mycket spelljud man vill ha kvar när BT är aktivt.

De har en liten mikrofonmuff för att man mer obehindrat ska kunna ha micen var man vill, utan att i lika hög grad som innan riskera att låta som en brunstig ko genom att bara andas.

De har, utöver dessa praktiska egenskaper, ett taktiskt kamouflagemönster på plastbiten som ger +10 fps i alla spel!

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Medlem

Lite lila skadar aldrig

Visa signatur

Lets get to bashing butz as well as DEEZ NUTS

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator| Intel 2600K@ 4,5 Ghz | ASUS P8P67 EVO B3 | Sapphire HD 7970 3GB | 4tb Raid | 8gb 1600mhz | Samsung Blackrose 24" | BenQ 24" LED XL2420T

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag

Klicka här för full storlek

Loggan i mitt bidrag har jag gjort själv

Dold text
Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV ATX GLASS | EVGA SuperNOVA 750 G3, 750 W | MSI Z390 MPG GAMING EDGE AC | G.Skill Trident Z RGB 3200 MHz DDR4 16 GB | Samsung 970 EVO 250 GB M.2 | Samsung 860 EVO 1 TB | Intel Core i7-9700K @ 5 GHz | be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC @ 2100 / 7000 MHz

Permalänk

Mitt andra bidrag!

Visa signatur

Att programmera eller att inte programmera, det är frågan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pome:

Vet inte om du var seriös eller inte.. Men detta har du snott va?
Man kan se streck samt watermark? Och det är inte ditt namn på watermarken

Hehe du har nog rätt. Jag bildgooglade precis på "golden snow pattern" och fick fram exakt det där mönstret
http://lazydrawing.com/golden-snow-background-pattern-vector-...

Visa signatur

Cooler Master MasterCase 5 || Asrock X99M Extreme4 || i7-6800K || Antec KÜHLER H1200 PRO || 16GB Corsair Vengence DDR4 3000MHz || Samsung 840 EVO 1TB || Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 || Antec 620w High Current Gamer

3 st HP LP2475w || Logitech G710+ || Razer Diamondback

Permalänk
Medlem

Bidrar lite jag med

Permalänk

Mitt bidrag!

Allt galaxymönstrat är bäst, så äre bara!

Permalänk
Inaktiv

sweg

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon240574:

Använd: http://i.imgur.com/1nwGE5q.jpg i [IMG]

Permalänk
Medlem
Citat:

... ännu mer gaming.

http://i.imgur.com/e9U8kGH.jpg

Permalänk

http://imgur.com/fK1qb1L Man måste ju försöka iallafall

Permalänk
Medlem

Mitt ultimata gaming headset!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av brittaan:

Tack ska du ha!

Permalänk
Medlem

Detta är nog de ända jag vill ha på ett par lurar

Permalänk

Hörlurar

Vad tycks?

Permalänk

Det är helt och hållet wireless! Skulle man mot förmodan spräcka högtalarna så är själva lurarna komplatibla med alla typer av ljudsystem. Medföljer även gagball till frugan när hon skriker!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Här kommer mina idéer och tankar kring framtidens hörlurar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pome:

Vet inte om du var seriös eller inte.. Men detta har du snott va?
Man kan se streck samt watermark? Och det är inte ditt namn på watermarken

Har ej stuligt/kopierat något skulle du kunna ringa in watermarken?

Skrivet av DeeJay1:

Hehe du har nog rätt. Jag bildgooglade precis på "golden snow pattern" och fick fram exakt det där mönstret
http://lazydrawing.com/golden-snow-background-pattern-vector-...

Det mönstret är mycket likt men det är ej det som är på bilden...

Visa signatur

CPU:i5 4670k @4.7 Ghz Cooler:Hyper 421s Mobo:Gigabyte Z87X-D3H GPU: MSI GTX 760 2GB OC RAM:Corsair Vengance 8GB low profile SSD:Kingston 120GB HDD:WD Caviar Black 1TB PSU:Corsair CX600M Case:Corsair Vengance C70 Green OS:Win 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av jsson98:

Har ej stuligt/kopierat något skulle du kunna ringa in watermarken?

Det mönstret är mycket likt men det är ej det som är på bilden...

http://i.imgur.com/qxsnfK6.jpg

Busted

Permalänk
Medlem

Boom!

Permalänk
Medlem

Bidrag Nr2

Stor bild http://i.imgur.com/NnIkMXX.png

Permalänk

Här kommer mitt bidrag. ser ut som skit men gjorde ett försök.

Bidraget:

Visa signatur

//The One And Only Fartiz

Permalänk

Mitt bidrag..

Vill dock avsluta med att jag hoppas gigabyte satsar mer på komponenterna i lurarna än på plasten (design) runt om.
Mina gaminglurar är hifi lurar (inget headset alltså) som spelar musik riktigt bra och det hittar jag inte i gamingsegmentet idag, och det tror jag det är fler som också tycker. Sen att design säljer till 8-15 års ålder är väl ingen hemlighet tyvärr.

Lycka till allihop!

(PS. Såg nu att BlackBird och jag är inne på ungefär samma sak där gällande blåtanden, haha. Sry om jag inkräktar på patent, hade inte kollat genom tråden innan jag posta).

Permalänk
Medlem

Hel vitt headset är vad jag vill se.

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forjaevelen:

(PS. Såg nu att BlackBird och jag är inne på ungefär samma sak där gällande blåtanden, haha. Sry om jag inkräktar på patent, hade inte kollat genom tråden innan jag posta).

Ska be mina advokater kolla i ärendet

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pielso:

Är det inte heller tillåtet att "låna" bildmaterial som är från Gigabytes egen designbank?

Citat:

Vänligen observera att det inte är tillåtet "låna" bilder eller annat material. Allt utöver produktbilden ovan måste skapas från scratch.

Så alla som har lånat material från Gigabyte utöver produktbilden är diskvalificerade inklusive mig själv som det ser ut nu, ändringar måste göras.

Svarade på min egna fråga
Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV ATX GLASS | EVGA SuperNOVA 750 G3, 750 W | MSI Z390 MPG GAMING EDGE AC | G.Skill Trident Z RGB 3200 MHz DDR4 16 GB | Samsung 970 EVO 250 GB M.2 | Samsung 860 EVO 1 TB | Intel Core i7-9700K @ 5 GHz | be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC @ 2100 / 7000 MHz