Cyber Monday 2014 - Här är butikerna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

http://www.outnorth.se/

Kör 20% koden CYBER

Köpte Lowepro - Dashpoint 20
Såg sen i tråden dom sålde något lite bättre och mindre mått (i annan webbshop) , men denna kommer funka med (hade sparat ytligare 20 kr, men äsch inte mycket att bråka om och denna har ju lite dämpning och det är ju i för sig inte så dumt för det jag ska ha den till:))

Bästa idag. Tack för den. Blev en Hillebergtarp och en kniv till mig själv samt en Klättermusen dunjacka till sambon!

Permalänk
Inaktiv

Nu var det slut på det roliga.

Permalänk
Medlem

Det var långt ifrån roligt. Får hoppas mellandagsrean erbjuder mer.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Joakim Ågren:

Fasen köpte imorse och betalde då 15 Euro för GOTY versionen nu helt plötsligt nere på 6 Euro så förlorade 9 Euro på det. Känns snopet!

Nån som vet ifall det finns möjlighet att få mellanskillnaden tillbaka av goodwill skäl (har ännu inte installerat spelet)?

Tomb Raider GOTY har gått att få runt 5 euro (ofta under) ganska ofta. Dyker typ alltid upp i reor.

Chansen är minimal att Valve bryr sig men det skadar väl inte att försöka.

Permalänk
Skrivet av streamner:

Hade velat ha 905 eller 906 dubbellagg på rea Har redan 3 våffeljärn, 2 äldre ifrån 60-talet och 1 belgiska våfflor. Men vill köra på Åviken nu för det känns som de är ett av få märken idag som kör på just kvalitet. Dvs det håller i mer än ett par år.

Jag är nästan 100% säker på att jag såg ett dubbelt åviken under Black Friday. Kan tänka mig att det var på Webhallen eller så.
Inte helt otroligt att dom reas ner under någon julkalender. Annars blir det nästan definitivt något sådant till våffeldagen i vår

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Helt sjukt hur usla våra butiker är i sverige att ha nåt vettigt till bra rea pris! det är ett stort skämt det dem kallar black friday cyber monday och deras såkallade superpriser.. löjeväckande!

Permalänk

Måste meddela att jag är sjukt besviken på Telia vilken jävla fiasko butik.... En kör Cyber monday med rea på Samsung tab3 för halva priset. Köper produkten och den skickas ut.

De gör fel och anger pris 0kr, nu fick jag bekräftelse på att paddan kom idag. Men jag får inte hämta ut den. Utan den skickas tillbaka till Telia.

Fått ett mail att om jag vill ha paddan kan jag betal in summan de angav, men får vänta minst 5 arbetsdagar på att den kommer och som kompensation för detta strul får jat hela 100kr att handla i deras webbshop för. Det dras inte av från priset...

Kan då meddela att Telia undviker jag i framtiden att ha att göra med.

Hela poängen med att köpa surfplattan var att ha den till helgen...

Permalänk
Skrivet av Rokkoko:

Tack för det! Köpte en anorak jag länge suktat efter.

Skrivet av Homie:

Bästa idag. Tack för den. Blev en Hillebergtarp och en kniv till mig själv samt en Klättermusen dunjacka till sambon!

Lugnt var ju en populär butik i andra tråden vad det såg ut, så jag klämde in den här med

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av streamner:

Måste meddela att jag är sjukt besviken på Telia vilken jävla fiasko butik.... En kör Cyber monday med rea på Samsung tab3 för halva priset. Köper produkten och den skickas ut.

De gör fel och anger pris 0kr, nu fick jag bekräftelse på att paddan kom idag. Men jag får inte hämta ut den. Utan den skickas tillbaka till Telia.

Fått ett mail att om jag vill ha paddan kan jag betal in summan de angav, men får vänta minst 5 arbetsdagar på att den kommer och som kompensation för detta strul får jat hela 100kr att handla i deras webbshop för. Det dras inte av från priset...

Kan då meddela att Telia undviker jag i framtiden att ha att göra med.

Hela poängen med att köpa surfplattan var att ha den till helgen...

Samma sak här också. Man beställde i måndags och fick den idag. Eller ja, fick och fick. Den fanns hos posten en timme men gick inte att hämta ut. Så nu ska man bara vänta på att Felia ska ta tillbaka den till sitt lager av någon anledning och sedan skicka den igen. Och det ska alltså ta FEM arbetsdagar?? Alltså va? Den går tillbaka idag, dom har den imorn och måste väl för fan kunna skicka den imorn igen så att jag har den på torsdag. Men inte Felia eller. Nej dom ska ha en hel jävla vecka på sig. Fy fan va uselt.

Men vad menar du med detta? "Fått ett mail att om jag vill ha paddan kan jag betal in summan de angav". Det enda jag fick var ett SMS där jag kunde gå in och bekräfta att jag ville ha plattan till det priset med namn och adress. Och sedan fick jag ett nytt SMS med en länk med rabattkod på 100 kr. Men du har alltså fått ett mail med mer info? *Förvirrad*