Rösta om SweClockers jullogga 2014!

Permalänk
Inaktiv

Bidrag nr 6 fick min röst. Den lös igenom i mörkret av dom andra + att den inte liknande någon annan tidigare jullogga.
Man fick en känsla av en solig dag med aktiviteter, vilket behövs i den övrigt mörka vardagen nu under vinterhalvåret.
Sen att skaparen fått med bergskedjan Mount Swec får ett extra plus

Permalänk

5an

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Medlem

kan vi köra en fransk omröstning så att vi kommer fram till ett majoritetsbeslut?
Just nu ser det väldigt jämnt ut... 21,15,13,11,11,10,8,5,3,3... visst vi har en ledare, men jag skulle gärna se en omröstning med topp 3 eller 4 (dvs de som tillsammans får 50%).

Permalänk
Medlem

bidrag nr 4

Tycker bidrag nummer 4 är riktigt fräsch och snygg

Permalänk
Medlem

Röstade 10!

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Fractal Design Define S | Corsair AX860i | Asus Prime Z390-A | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB | i7 9700K | Fractal Design Celsius S24 | MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB | 4x Be Quiet! Silent Wings 3 140mm | Razer BlackWidow Chroma | SteelSeries Rival 300 | Kingston HyperX Cloud Alpha Pro | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Många bra bidrag som inte tog sig till omröstningen tyvärr.
Finns hur mycket grymma bidrag som helst i tävlingstråden i år, riktigt imponerande!

Tror min favorit blev från alek747, men den kom inte med så jag röstade på nr 10.
Hur som helst, lycka till alla duktiga som deltagit!

Visa signatur

MSI Z270I :: Intel Core i5 7600K :: Corsair Vengeance LP 16GB :: Samsung 960 EVO (m.2) :: MSI GeForce 1070 OC
Inet fraktfritt

Permalänk
Medlem

Jag tror att många av de enligt medlemmarna fina bidragen inte lades upp med tillräckliga bevis i tävlingstråden. Det är problemet, då många endast visade halvfärdiga versioner av själva loggan, istället för halvfärdiga versioner av de olika bilderna som inkluderades i bidragen.

Sweclockers är som det står i nyheten, väldigt strikta när det kommer till upphovsrätt, och jag förstår dem till 100 procent.

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk
Medlem

Här gick jag och hoppades att jag skulle få en tidig julklapp och kunna byta ut mitt GTX 570 men det ser inte så ljust ut för min del, bättre lycka nästa år.

Grattis till alla vinnare!

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk

Jag röstar på #4

Permalänk
Medlem

Så många fina loggor! 6, 9 och 10. Jösses alltså! Beslutångest delux!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu är loggan pyntad och klar! Vinnarna kontaktas via PM inom kort och det kommer givetvis en liten blänkare om resultatet på framsidan.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Vem det nu än var som gjorde 4:an, jag tycker att du förtjänade mer röster. Hur som helst, grattis till vinnaren!

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless