SweClockers logga pyntad för jul

Permalänk
Melding Plague

SweClockers logga pyntad för jul

Bland mängder av talangfulla bidrag valde juryn ut tio finalister, men det är SweClockers medlemmar som fäller avgörandet.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis! Tyckte alla som gick vidare var väldigt fina, men tyvärr måste ju någon vinna

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna! Välförtjänt! God Juhl

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Grattis grabbar, god jul.

Permalänk

Grattis till värdiga vinnare

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem

Tack så jättemycket till alla som gratulerar och ni som dessutom röstade på mitt bidrag, det har alltid varit ett mål för mig att vinna en estetiktävling.
Grattis thompa89 och Patan77 också!

Ha en jättetrevlig jul allihopa!

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scurq:

Tack så jättemycket till alla som gratulerar och ni som dessutom röstade på mitt bidrag, det har alltid varit ett mål för mig att vinna en estetiktävling.
Grattis thompa89 och Patan77 också!

Ha en jättetrevlig jul allihopa!

Roligt med tävlingar! Ikväll vann både rätt låt och artist Idol och så den snygga loggan som du gjorde, superkul! Grattis till er båda och tack för att ni förgyller vardagen för folk!

Riktigt God Jul önskar jag er och alla er andra!

Permalänk
Medlem

Vi får en vit Sweclcokers jul.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Tack för all som röstade på mitt bidrag!
Jag är väldigt nöjd med att komma 3:a

Grattis till Scurq och thompa89!

Visa signatur

Ryzen 5950x | RTX 4090 | 64GB 3600Mhz| WD Black sn850 2TB
NAS: Unraid | 8GB 2133Mhz | ASRock C236 WSI | Intel G4600 | 32TB WD RED
YT:youtube.com/patan77xd IG:instagram.com/patan77 Webwww.patan77.com

Permalänk
Medlem

Gratulerar!

Permalänk
Medlem

Tack till alla som röstade på mitt bidrag, nu blir det att sikta på första plats nästa år
Får även tacka Inet som var generösa nog att ge alla tre varsitt grafikkort!

Grattis Patan77 och Scurq!

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna! Det var riktigt tjusiga bidrag.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Grattis!

Bara på min skärm den ser väldigt liten ut?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Grattis, läckert!

Sen till Jonas och Emil, ni gör väl en jullåt i år också?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnaren. Gillade den bäst då det pågår nån fantasifull aktivitet ute på isen. Men en fråga, är det pingviner man ser där ute på isen?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Grattis! En random tävling må jag ändå säga :P, jag ser nämligen ingen jul pynt på loggan som vann! Men den är snygg ändå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Grattis till vinnaren. Gillade den bäst då det pågår nån fantasifull aktivitet ute på isen. Men en fråga, är det pingviner man ser där ute på isen?

Visst är det pingviner, jag tror de har flytt från någon djurpark för att fira jul i frihet.

Skrivet av nils45:

Grattis! En random tävling må jag ändå säga :P, jag ser nämligen ingen jul pynt på loggan som vann! Men den är snygg ändå!

Jag försökte faktiskt få med någonting juligt ända från start, men ingenting såg bra ut då alla detaljer måste vara i väldigt liten skala, men om du kollar riktigt noga kan du se en julgran i skogen längst till höger!

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk
Medlem

Tycker det är tråkigt att din fina jullogga förstörs av den där Dragon Age reklamen som tar över hela Sweclockers gränssnitt. Ett av kraven är ju att man skall skapa grafik som passar in i Sweclockers tema men vad är meningen med det kravet när Dragon Age reklamen förstör utseendet. Så här ser det tyvärr ut ofta just nu:

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Tycker det är tråkigt att din fina jullogga förstörs av den där Dragon Age reklamen som tar över hela Sweclockers gränssnitt. Ett av kraven är ju att man skall skapa grafik som passar in i Sweclockers tema men vad är meningen med det kravet när Dragon Age reklamen förstör utseendet. Så här ser det tyvärr ut ofta just nu:

http://i.imgur.com/npwbh3O.jpg

Adblock plus. Brukar ha den avaktiverad på sweclockers för att stödja sidan, men så fort någon sådan där kampanj dyker upp så åker den jäkeln på igen fortare än kvickt i en månad. Gäller iofs inte bara sådär pass skrymmande kampanjer utan även varenda kampanj som jag på något sätt kan härleda till EA Games.

Visa signatur

Jag ansvarar för vad jag skriver, inte för vad du förstår.
Förlåt, jag hörde inte vad du tänkte säga.

Permalänk

Fina bilder, men det var ju femman som skulle vinna. Lite omväxling behövs här på Sweclockers. Tycker det ser likadant ut varenda år. Men jag ska inte vara den som är den - det är åtminstone konsistent snygga!

Permalänk
Medlem

Synd att 5'an inte fick något pris alls. Den var riktigt originell.

Skrivet av Nanae:

Adblock plus. Brukar ha den avaktiverad på sweclockers för att stödja sidan, men så fort någon sådan där kampanj dyker upp så åker den jäkeln på igen fortare än kvickt i en månad. Gäller iofs inte bara sådär pass skrymmande kampanjer utan även varenda kampanj som jag på något sätt kan härleda till EA Games.

Jag drar bara igång adblock på sidor som har pop-up reklam. Annars tillåter jag alla nyhetssidor..

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patan77:

Tack för all som röstade på mitt bidrag!
Jag är väldigt nöjd med att komma 3:a

Grattis till Scurq och thompa89!

Det var solklart att du skulle vinna mannen! Gillade din bild riktigt mycket!

Ett stort grattis till de andra också såklart!

Permalänk
Medlem

Riktigt fina priser, bara till att gratulera vinnarna!

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4.4Ghz | Palit GTX 1060 3GB | Asus Maximus IV Extreme P67 | Corsair Vengeance 16Gb | Corsair AX 850W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av Obligatorisk:

Tycker det ser likadant ut varenda år.

Traditioner, du vet.

Men jag klagar inte, jag gillar vinnarförslaget (även om jag föredrog nr 9)!

Visa signatur

5950X, 3090