Koreansk skärm "CrossOver 290M 29" LG IPS Ultra-Wide"

Permalänk

Koreansk skärm "CrossOver 290M 29" LG IPS Ultra-Wide"

Hej!

Är det någon som har erfarenhet utav denna skärmen vad jag läst på nätet så skall det vara en riktig bang for the buck.
Och priset gör att jag är riktigt sugen på ta hem en.
Jag har ju läst en del om överklockning men vad är rimligt att kunna klocka denna till?

http://www.ebay.com/sch/merchant/dream-seller?_nkw=crossover+...

Permalänk
Medlem

Riktigt sugen på den här skärmen själv då jag ska börja plugga nu för första gången på 12 år. och jag behöver mkt skärmutrymme sen priset är i min budget som sjukskriven. Men svårt hitta nå bra rewievs på den. vad tror ni momsen kommer gå på. funderar på beställa en nu som 30 års present åt mig själv. fast man kan ju få nån lg skärm för 400 till så jag vet inte riktigt vad man ska ta. Tips på billiga 29" ultrawidescreen skärmar annars?

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

Någin som vågat köpa? Crossover Monitor 290M 2560x1080?
Värt att testa importera?
http://www.ebay.com/itm/Crossover-Monitor-290M-2560x1080-QHD-...

Permalänk
Medlem

Känns som att det kommer upplevas en aning lågupplöst. Blir mest som en bredare 24" 1080P skärm. En 27" 1440P ger större skärmyta och betydligt mer arbetsyta med den högre upplösningen.

Permalänk
Medlem

ballt, kanske kommer curved snart också då?

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Curved ska väl vara på G hos vissa tillverkare