Mer innehåll för Battlefield 4 2015?

Permalänk
Medlem

Mer innehåll för Battlefield 4 2015?

Verkar som att DICE kommer att fortsätta stödja spelet och än så verkar det som att Last stand inte är alls det sista vi fick se.

Verkar som att gamla banor från tidigare spel går att rösta och kanske få omgjort till BF4's motor.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/battlefield-4-...

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Trevligt. Om det blir något mer så är det väl som plåster på såren för alla problem det varit med BF4.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Lite sköna minnen som blixtrar förbi när man försöker klicka i lite banor. När jag funderar lite så blir jag dock tveksam om en del kartor går att spela med BF4.
Vill gärna komma tillbaka till BF:V, med Hue 1968, La Drang Valley, Hastings och Irving mfl (kan räkna upp minst lika många till), men hur kommer det fungera egentligen?

Jag drar mig oftast till att bara spela banor med mer fokus på infanteristrid, av många olika anledningar som jag inte orkar gå in på igen.
Kan inte komma på någon mer bana än Grand Bazaar från BF3, framförallt om servern inte tillåter explosives. Då funkar visserligen Seine Crossing och Metro rätt bra också. Noshahr Canals kanske...
Strike at Karkand från BF2. Inte den omgjorda. Dragon Pass, Kubra Dam, Jalalabad, Sharqi Penninsula.

BF4 behöver verkligen någon karta som är designad för Rush, så Arica Harbor, Valparaiso, Oasis eller Isla Innocentes. Kanske kan man spela lite rush igen?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sebastian R:

Verkar som att DICE kommer att fortsätta stödja spelet och än så verkar det som att Last stand inte är alls det sista vi fick se.

Verkar som att gamla banor från tidigare spel går att rösta och kanske få omgjort till BF4's motor.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/battlefield-4-...

Verkar som?

"However, there is one thing we want to assure you: there is more content coming for Battlefield 4."

De försäkrar ju att det kommer mer.

...iofs kan man inte lita på saker DICE säger, så du kanske har rätt; det verkar så.

Permalänk

Var besviken på Karkand i 3:an, men har tänkt på senaste tiden att det skulle vara kul om dom kunde göra yttligare en Karkand, och då bara piffa till den, inte byta ut hela jäkla byggnader osv.
Men bra initiativ, hoppas att detta är väl genomtänkt bara så..

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sweet_Shadow:

Var besviken på Karkand i 3:an, men har tänkt på senaste tiden att det skulle vara kul om dom kunde göra yttligare en Karkand, och då bara piffa till den, inte byta ut hela jäkla byggnader osv.
Men bra initiativ, hoppas att detta är väl genomtänkt bara så..

Tänkte också så när jag testa karkand i 3an först. Men efter ett tag så börjar man gilla den. Hade en polare som gillade den ännu mindre än jag gjorde i början. Men sen när han också lärde sig banan och började äga lite så tyckte han om den också.

Jag hoppas på karkand och mashtuur city <3
Hoppas verkligen dom gör dom banorna. Tycker det är ett fantastiskt bra initiativ från Dice och känner på mig att det kommer vara gratis. Även om det inte är det så får jag bita kulan och köpa det för banorna kommer nog göra att bf4 räcker till 2016!

Permalänk
Medlem

El alamein!

Samt flertalet andra banor. Kargh iland saknar jag också från bf3. Damavand peak också.

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Avstängd

Kharg Island, en favorit..kommer bli kaos med 64 spelare. Speciellt för helikoptern (stingers/igla) konstant haha

Permalänk
Medlem

Hoppas på Shongua Stalemate! Att ligga i högt gräs med tjocka dimmor runt om, lurpassandes på förbipasserande ovetande amerikaner, är aldrig tråkigt! Tycker även Road to Jalabad och Highway Tampa var rätt sweet!

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk

Seine Crossing , Noshar och Bazar. Jag gillar infantry delen när det gäller BF:)

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jink:

Hoppas på Shongua Stalemate! Att ligga i högt gräs med tjocka dimmor runt om, lurpassandes på förbipasserande ovetande amerikaner, är aldrig tråkigt! Tycker även Road to Jalabad och Highway Tampa var rätt sweet!

Håller med till 100%, gärna Daqing Field åxå. Med båtar, hover och vattenskotrar
asch Dalian Plant var det jag tänkte på ju.

Visa signatur

MK Gigabyte Z68AP-D3, PSU Corsair HX 650W 80+, Corsair 16GB DDR3 1600MHz, CPU Core i5 2500K@4,2
Noctua NH-U12P , MSI GeForce GTX 780 , OCZ Agility 3 120gb, asus xonar D1, Fractal Design Arc Chassie

Permalänk
Medlem

Glöm inte att rösta bara
https://sv.surveymonkey.com/s/VMRMP3X

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.