Final Stand - Bra eller Dåligt?

Permalänk
Medlem

PISS, bara inbjuder till att campa. Sämsta DLC genom tiderna!!! plus alla dessa "Rymdvapen"

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Inaktiv

Riktigt kasst. Hatar för stora banor som enbart är fordonsbaserat.

Permalänk
Skrivet av anon99565:

Riktigt kasst. Hatar för stora banor som enbart är fordonsbaserat.

Du kan testa Giants of Keralla , den är ok för infantry.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon99565:

Riktigt kasst. Hatar för stora banor som enbart är fordonsbaserat.

Hatar man stora, fordonsbaserade banor ska man inte spela Battlefield.
Det är just den typen av banor som är anledningen till att spelserien existerar överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Riktigt kasst. Hatar för stora banor som enbart är fordonsbaserat.

Spela cod då, personer som du ska inte lira Bf

Permalänk
Medlem
Skrivet av nackskägg:

Hatar man stora, fordonsbaserade banor ska man inte spela Battlefield.
Det är just den typen av banor som är anledningen till att spelserien existerar överhuvudtaget.

Jag håller med dig, men så som fordonen fungerar i BF3 och BF4 så håller jag inte alls med dig. Det har helt sabbats enligt mig, men det kan ha lite att göra med hur kartorna är designade. Det har väl mest med att göra med alla upplåsningar, autolås osv.
Istället har infanteridelen förbättrats såpass att den är för det mesta ganska angenäm.

Dags att gå tillbaka till den mer "råa" BF-känslan. Hoppas det kommer ett Battlefield som utspelas under tidigt kalla kriget-eran, eller varför inte tillbaka till Vietnam eller WW2?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Rasmus117:

Spela cod då, personer som du ska inte lira Bf

Sa du till personen som var 30 bäst i världen i bf2 i chopperkills. *faceplant*

Problemet är till viss del banorna och till viss del att hela spelet blivit noobifierat. Infanteriet är dock på lika villkor och fortfarande skillbaserat.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tjodd:

Jag håller med dig, men så som fordonen fungerar i BF3 och BF4 så håller jag inte alls med dig. Det har helt sabbats enligt mig, men det kan ha lite att göra med hur kartorna är designade. Det har väl mest med att göra med alla upplåsningar, autolås osv.
Istället har infanteridelen förbättrats såpass att den är för det mesta ganska angenäm.

Dags att gå tillbaka till den mer "råa" BF-känslan. Hoppas det kommer ett Battlefield som utspelas under tidigt kalla kriget-eran, eller varför inte tillbaka till Vietnam eller WW2?

Vi fick ju aldrig bf1943, så ww2 är mer än välkommet!