Permalänk
Medlem

Trist det blir så få avsnitt :/

Bästa serien ever Need m0000re.

Permalänk
Medlem

Ni som vill se avsnitten direkt kan ladda hem hola unblocker, det tar bort spärren på iplayer.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Såg det i söndags. Snygg bil Clarkson hade "byggt" hahaha. Jävlar vilket monster nya Zondan är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Såg det i söndags. Snygg bil Clarkson hade "byggt" hahaha. Jävlar vilket monster nya Zondan är.

Jag trodde den var gammal Sen är inte Zonda R bättre?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Trevlig inledning på säsongen.
Clarksons sväng i sin P-45a var ju helt klart det mest underhållande.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

Verkar som det kan bli en rätt bra säsong.

För er som inte känner till Brittiska skattepapper så är P45 blanketten man får av sin arbetsgivare när man avslutar ett jobb. Inte första gången en bit byråkrati har gett namn åt nåt, UB40 är intyget om arbetslöshet

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Sen är inte Zonda R bättre?

Beror ju på vad du menar med "bättre".
Den är snabbare runt banan men är väl inte laglig att köra på vanliga vägar osv?
Och saknar en del saker som man kanske hade gillat i en bil osv.

Permalänk
Medlem

Afrikaäventyret var fan mäktigt alltså. Jag tycker dock det är lite tråkigt när dom överdriver för mycket för humorns skull, tyckte det var väldigt fyndigt att inreda bilarna och så men att ha löst hängande bestick osv som i Hammonds bil känns lite för löjligt.
Eller ja, det är rätt kul och dom bjuder på sig själva men jag hade föredragit om dom varit något mer effektiva i sina moddningar.

Flotten var fantastisk, jag undrar hur mycket dom faktiskt byggde själv men det var fan coolt och imponerande hur dom lyckades med såpass relativt enkla medel oavsett.

Sen var det svårt att ta det där, source of the nile, på allvar när man själv vet så lite.

Permalänk

Afrikaspecialen var nog ett av de bästa avsnitten hittills.

Visa signatur

AMD Phenom2 X3 720 3.3Ghz | GTX 560 | Asus M4N72-E | Corsair PC6400 DDR2 4GB CL5 | Antec 300 | G2220HD

Permalänk
Medlem

Jag tycker att Afrika avsnittet var ganska dåligt, Vietnam special var bättre, eller det gamla Afrika avsnittet var mycket bättre.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Snart bara två vekor kvar till TG är tillbaks igen! Start den 30e juni och minst 6 avsnitt om man ska tro finalgear.com

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Snart bara två vekor kvar till TG är tillbaks igen! Start den 30e juni och minst 6 avsnitt om man ska tro finalgear.com

Pepp på det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Pepp på det!

Absolut! Vi får hoppas på lite roligheter som till exempel:

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Om ni tycker att den kommande säsongen inte börjar tidigt nog, kan jag varmt tipsa er att kolla på Top Gear Ground Force. Hiskeligt rolig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Om ni tycker att den kommande säsongen inte börjar tidigt nog, kan jag varmt tipsa er att kolla på Top Gear Ground Force. Hiskeligt rolig.

http://www.youtube.com/watch?v=D7XnZFqOTRY

Men vad tråkigt, detta har jag ju redan sett, sade jag och råkade sedan sitta och titta på hela...

Permalänk
Medlem

Ja nu får skiten starta, börjar få abstinens när alla serier är på semester men 30e! dagen D då kommer Top Gear och Dexter!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Men vad tråkigt, detta har jag ju redan sett, sade jag och råkade sedan sitta och titta på hela...

Man kan aldrig kolla för många gånger på den, har själv sett den tre gånger redan.

Permalänk
Medlem

Trailer för den nya säsongen (20)

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Föredetting

Mjaha. Vad säger man? Började bra med Hammond (konstigt nog, han är lätt sämst av de tre) i en Peugeot och en Renault. Så fort en Ford kom in i bilden blev det dock uppenbart att de inte hade en chans, verkar inte riktigt spela någon roll vad Ford gör, det är alltid skitbra (nog för att Peugeot inte kan göra kul bilar och nya Clio RS är ganska gubbig). Sedan gick det liksom utför, allting var förutsägbart.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Njah, måttligt underhållande avsnitt måste jag säga. Enda sevärda var tjejen som stod bakom Jeremy under nyheterna.

Permalänk

Var lite besviken över första avsnittet. Hoppas det blir bättre.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Det kanske är fånigt men jag måste säga att jag höll på att skratta mig fördärvad bitvis när Clarkson och May provade husvagnar.....

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som tänkte på att intropratet var förvånansvärt beskrivande i senaste avsnittet? Vanligtvis brukar det ju vara saker som "Tonight... James May looks over a wall" och sånt, men nu beskrev de ju faktiskt vad som hände i avsnittet, precis som de gjorde i de äldre säsongerna. Jag gillar det!

Visa signatur

Mvh Johan

Permalänk
Medlem

För er som kanske har missat så startar en ny säsong av Top Gear på söndag (2 feb)

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

För er som kanske har missat så startar en ny säsong av Top Gear på söndag (2 feb)

yHz8EWzBY3k

yRabzMh-Yf8

NCvM5aQZ7uY

xdvAhP_9rKQ

wvEE0gXNdxc

Ahh nice! Som man väntat!

Permalänk
Medlem

Har sett det senaste avsnittet, hoppas att dom blir roligare att se med senare avsnitt

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Föredetting

Det enda som var milt underhållande var May i "polisjakten".

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Ja det har gått utför för Top Gear, för varje säsongen blir det tråkigare och tråkigare, de anstränger sig för mycket för att verka roliga och det hela är så förutsägbart och löjligt.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Satt just och tittade på sista delen av Burma specialen. Rätt kul faktiskt men emellanåt ganska överdrivet också. Annars gillar jag Botswana specialen. Lite kul att Hammond tog hem bilen lät renovera den efteråt.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

Då har vi ett datum! Lördagen 27 december! PEPP!