Permalänk
Medlem

1.5m 2.4GHz WiFi Wireless Antenna

Hej.
Fick hem en antenn idag, som heter som i rubriken, men vad är den till för?

Har kompisar som brukar beställa saker, och få dom skickade till mig då jag har lättare att hämta ut paketen, men nu är det ingen som sagt att de beställt någon antenn, lätt att missa. Så om jag vet vad den är till för kanske jag kan lista ut vem det är som ska ha den.

Kram
Cicci

Permalänk
Skrivet av ciccipop:

Hej.
Fick hem en antenn idag, som heter som i rubriken, men vad är den till för?

Har kompisar som brukar beställa saker, och få dom skickade till mig då jag har lättare att hämta ut paketen, men nu är det ingen som sagt att de beställt någon antenn, lätt att missa. Så om jag vet vad den är till för kanske jag kan lista ut vem det är som ska ha den.

Kram
Cicci

har du bild på den eller modell nummer?. en wifi antenn för 2.4Ghz är knappast 1,5meter lång.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av ciccipop:

Hej.
Fick hem en antenn idag, som heter som i rubriken, men vad är den till för?

Har kompisar som brukar beställa saker, och få dom skickade till mig då jag har lättare att hämta ut paketen, men nu är det ingen som sagt att de beställt någon antenn, lätt att missa. Så om jag vet vad den är till för kanske jag kan lista ut vem det är som ska ha den.

Kram
Cicci

Vanligtvis till router för bättre mottagning signal.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Så ser den ut!

Hela syns på riktiga bilden.

Permalänk
Skrivet av ciccipop:

Så ser den ut!

Hela syns på riktiga bilden.

http://www.ladda-upp.se/tumnagel/auroyylnomiskp/

ahh ok en Yagi riktantenn jo den är för 2,4Ghz fast ska personen som använder den & ha internet så krävs 2st en i var ände.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644