Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Vill du kunna tanka och göra lite ont är det ju Vanguard/Powertech som gäller

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för tipset.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Vill köra vidare med serverlagget som varit i 2-3 veckor nu på rp servern, tar hårt på íntresset.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk

kan hålla med om att det laggar då och då men det hjälper sjukt mkt att byta instance som inte är lika befolkad än att bara köra på 1:an

Visa signatur

Meep meep! Frwl!

Permalänk
Medlem

Har de höjt maxlevel i det här spelet? I så fall till vad? Är det värt att börja igen? Raidade lite när spelet var nytt men tröttnade p.g.a. att jag inte hittade någon bra guild att hänga med men jag funderar på att installera det igen. Intresserad i princip enbart av PvE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icetec:

Har de höjt maxlevel i det här spelet? I så fall till vad? Är det värt att börja igen? Raidade lite när spelet var nytt men tröttnade p.g.a. att jag inte hittade någon bra guild att hänga med men jag funderar på att installera det igen. Intresserad i princip enbart av PvE.

Taket nu är 60.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Skrivet av Icetec:

Har de höjt maxlevel i det här spelet? I så fall till vad? Är det värt att börja igen? Raidade lite när spelet var nytt men tröttnade p.g.a. att jag inte hittade någon bra guild att hänga med men jag funderar på att installera det igen. Intresserad i princip enbart av PvE.

som posten ovan sa så är 60 max level nu, jag själv tycker att det har blivit bättre sen launch av det jag sett finns en hel del mer content.
Nya saker är strongholds (householding), guild skepp, mer story och planeter samt mer endgame content som raids mm.
Det ända som är sådär är väl cartel market som införskaffades med free to play. Men det mesta är bara kosmetiska saker.
Hitta rätt guild är lite kepigt måste jag säga man måste leta ett tag. Om du inte har nåt emot engelska så kan du kolla in guilden jag är med i Remnants of The Circle, dom va med redan i betan och är riktigt schysta. Dom är på servern The red eclipse.
Annars har du friskyttarna som är en svensk guild som också är på samma server.

om du vill få extra saker nu när du kommer tillbaka så kan du kolla in den här länken, du får bl a 7 dagar sub, ifall du var har varit sub vilket jag antar sen du var med när spelet släpptes^^

Är det värt det? Jag tycker det, provat vet ja! Det ända du som du går bet på är tillfälligt hårddiskutrymme.

Visa signatur

Meep meep! Frwl!

Permalänk
Medlem
Skrivet av puppyzack:

kan hålla med om att det laggar då och då men det hjälper sjukt mkt att byta instance som inte är lika befolkad än att bara köra på 1:an

Kan vara ett bra tips. Synd @tt det ska behövas.

Rätt många är irriterade.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=627460

Skickades från m.sweclockers.com

Hoppas verkligen de styr upp det, story är awesome och det finns inte många moms @tt välja på av kvällen o fun factor.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Kan vara ett bra tips. Synd @tt det ska behövas.

Rätt många är irriterade.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=627460

Skickades från m.sweclockers.com

Hoppas verkligen de styr upp det, story är awesome och det finns inte många moms @tt välja på av kvällen o fun factor.

verkligen många och det är ju inte heller så att det går snabbt att byta instance heller så kommer man in i laget och sen ne men måste byta så tar det sin tid. Men det är väl värt det för lagget är så irreterande men dock hjälper det inte om man ska göra till exempel en heroic och de andra är i lag instancet.. så aa får hoppas att det löser sig snart.

Visa signatur

Meep meep! Frwl!

Permalänk
Medlem
Skrivet av puppyzack:

som posten ovan sa så är 60 max level nu, jag själv tycker att det har blivit bättre sen launch av det jag sett finns en hel del mer content.
Nya saker är strongholds (householding), guild skepp, mer story och planeter samt mer endgame content som raids mm.
Det ända som är sådär är väl cartel market som införskaffades med free to play. Men det mesta är bara kosmetiska saker.
Hitta rätt guild är lite kepigt måste jag säga man måste leta ett tag. Om du inte har nåt emot engelska så kan du kolla in guilden jag är med i Remnants of The Circle, dom va med redan i betan och är riktigt schysta. Dom är på servern The red eclipse.
Annars har du friskyttarna som är en svensk guild som också är på samma server.

om du vill få extra saker nu när du kommer tillbaka så kan du kolla in den här länken, du får bl a 7 dagar sub, ifall du var har varit sub vilket jag antar sen du var med när spelet släpptes^^

Är det värt det? Jag tycker det, provat vet ja! Det ända du som du går bet på är tillfälligt hårddiskutrymme.

Tack för svaret. Är det den servern som gäller eller? Mina gubbar är på Tomb of Freedon Nadd. Ska man flytta då eller finns det chans att ha skoj även där?

Permalänk

Ruthless finns på Tomb of Freedon nadd med många roliga medlemmar aktiva.
Mycket nöje

Visa signatur

ASUS G750JH-T4070H

i7 4700HQ (2.4 GHz TURBO 3.4 Ghz) GeForce GTX 780M SSD: 256 GB
HDD: 1 TB RAM:16 GB (DDR3L 1600MHz 4x4 GB) 17.3" TN

SteelSeries Rival SteelSeries QcK Mass Qpad QH-85

ASUS VS229H 21,5" IPS

Permalänk
Skrivet av Icetec:

Tack för svaret. Är det den servern som gäller eller? Mina gubbar är på Tomb of Freedon Nadd. Ska man flytta då eller finns det chans att ha skoj även där?

Kan inte tala så mycket för den servern men Red eclipse är väldigt kul, om du har en eller två chars så kan det va värt att göra det annars kommer du behöva en hel del cartel coins. Men Seamonkey verkar tycka den servern är mycket nöje så helt upp till dig. Men Innan du börjar flytta chars så kan det va en bra idé att kolla in läget, skapa en ny char och om du vill kolla in guilden så kan du peta på mig så kan jag fixa in dig dock så är det många krav som gäller för att flytta chars om jag förstått det rätt, har inte gjort det själv.

sidenote, så när jag fick problem med en grej så lyckades jag faktiskt ringa bioware gratis via skype. Hett tips om man vill få tag på desras kundservice.

Visa signatur

Meep meep! Frwl!