Permalänk

Söker tjejer till CS:GO klan!

Hejsan!

Jag heter Jenn, är 20 år gammal och Silver Elite. Jag söker nu 4 tjejer till ett lag på CS:GO. Det spelar ingen roll vilken rank du har, men är du i silver-ranken är det ännu bättre! Jag bryr mig heller inte om du är nybörjare eller inte, huvudsaken är att du ska vara intresserad och vill spela!

Du skall dock vara:

- Över 17 år
- Trevlig mot dina lagspelare samt mot de vi möter
- Du bör kunna spela ofta och finnas tillgänglig
- Du bör vara intresserad av CS:GO och gameing!

Passar du in och är intresserad? Hör gärna av dig!

//Jenn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jennifer94:

Hejsan!

Jag heter Jenn, är 20 år gammal och Silver Elite. Jag söker nu 4 tjejer till ett lag på CS:GO. Det spelar ingen roll vilken rank du har, men är du i silver-ranken är det ännu bättre! Jag bryr mig heller inte om du är nybörjare eller inte, huvudsaken är att du ska vara intresserad och vill spela!

Du skall dock vara:

- Över 17 år
- Trevlig mot dina lagspelare samt mot de vi möter
- Du bör kunna spela ofta och finnas tillgänglig
- Du bör vara intresserad av CS:GO och gameing!

Passar du in och är intresserad? Hör gärna av dig!

//Jenn

Kolla om du kan hitta någon i http://www.sweclockers.com/forum/128-counter-strike/1260764-o...

Lycka till!

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
ESXI: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Avstängd

Räcker det om man har en feminin personlighet?

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Tumnus:

Räcker det om man har en feminin personlighet?

Alldeles för ofta måste tjejer inom spelvärlden handskas med underliga kommentarer eller frågor från killar, ska vi inte ta och respektera TS önskemål om vilka hon söker?

Min fråga är ett vänligt påpekande att vi kan vara lite mogna och visa respekt.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Ursäkta att jag snokar, noterade bara att du är sjuksköterskestudent från Vänersborg.
Inte så att du pluggar på HV?
De har ju et nördutskott som heter W.Y.S.I.W.Y.G.

Du kan ju alltid kolla upp dom ifa dom har några aktiva som är intresserade om inte annat
De kör även LAN på kåren 2 gånger per år

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Min flickvän var gamer förut, men de senaste åren har hon varit för upptagen med jobb och privatliv etc. Ska dock tipsa henne om denna tråd, hon har själv sagt att hon behöver träna upp sina reflexer igen. Också en bra inkörsport till koffein, nåt annat hon behöver! Hon spöar killar IRL, så hon kan väl spöa andra tjejer på CS:GO utan problem.

Visa signatur

Nummer ett: CPU: Ryzen 3800X. GPU: Asus Strix RTX 2080 ti MB: Asus ROG Strix X570 Gaming.RAM: 16GB G.Skill Flare X DDR4 3200Mhz CL14. Kylare: NZXT Kraken X62. PSU: Seasonic Prime Ultra 850W Titanium. Chassi: Phanteks Enthoo Evolv XSkärm: Asus PB287Q (4K),

Bärbara: Acer Aspire V Nitro VN7-591. CPU i7 4710HQ. RAM: 8GB 1600Mhz DDR3. GPU GTX 860M.

Permalänk
Legendarisk

Håll tråden till topic tack; övrigt går utmärkt att diskutera i feedback eller via kontaktformuläret.

*** Tråd rensad ***

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk

Jajjemän det stämmer! Jag hat sett att de lanar på skolan då och då, men hade faktiskt inte tänkt på detta! Tack för tipsen, skall kolla upp detta! MVH Jenn 😊

Permalänk
Medlem

Kan själv säga att det är gö roligt att lan spela med tjejer. . I pvp är dom blod törstiga
spelar ofta Shaiya och Guild Wars2. .
Hoppas det kommer in mer tjejer i all online spel .
Sen grabbar ge dom plats och respekt. .

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Om du söker tjejer att spela med så kolla in Ruthless.se som har en tjej klan inom cs:go som säkert vill ha fler tjejer att spela med eller pracca emot.

Permalänk
Medlem

Jag är sugen! Skickade ett PM till dig Jennifer, det var ett tag sen nu, gissar på att du har missat det
Eller så har jag blivit totaldissad hehe