kass FPS med relativt ny dator aldrig funkat bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Dragon age på ett 260x
https://www.youtube.com/watch?v=GB5IoL5RdIw

Asso ngt verkar ej stämma skall gå bättre än du beskriver på ett 260x. Bara risk att du köper nytt men att felet är kvar.

Du har kollat i cpuid-z att nya biosen är inne?

Jag har kollat och nya biosen är inne, klippet du skickar är som natt och dag jämfört med min pc. jag har allt ställt på LOW och det går fortfarande i "slowmotion" så som det ser ut på detta youtube klipp är bättre än jag behöver.

Permalänk
Medlem

Ska ordna ett klipp med samma lir, häng kvar.

Permalänk
Medlem

allt verkar funka bra nu 90-100+ FPS i Hots (heroes of the storm) efter jag flasha bios och installera alla drivisar på nytt från gigabyte.. Vill tacka Stimpen så mycket och om det skiter sig igen hör jag av mig men nu atm verkar det funka.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av jeensen:

allt verkar funka bra nu 90-100+ FPS i Hots (heroes of the storm) efter jag flasha bios och installera alla drivisar på nytt från gigabyte.. Vill tacka Stimpen så mycket och om det skiter sig igen hör jag av mig men nu atm verkar det funka.

Nice, kul att det ordnade sig! Game on

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem

TackoBock:)