Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av jerkaaaa:

Och två saker som också är motsatsen till varandra

Jag känner en djup mentalitet här, högra intellektuella nivåer;)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av jerkaaaa:

Några nyheter om detta? Hoppas allt går bra!

Hon mår bra efter det som har hänt.

Permalänk
Medlem

Bra att det ordnade sig Zalice.

Sitter och väntar på min bonus som jag borde fått 2 månader efter att en kollega börjat på mitt jobb, gått snart 7 månader, men kommer få den i Januari enligt chefen åtminstonde.
Hade suttit fint med en bonus nu dock.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Så jävla trött på den gemensamma tvättstugan... 2/10 ggr så fungerar allt som det ska.

Denna gång så var både torktumlaren och torkskåpet trasigt vilket nu resulterar i att jag har kläder i hela jävla lägenheten...

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022
Skrivet av Zippeer:

Så jävla trött på den gemensamma tvättstugan... 2/10 ggr så fungerar allt som det ska.

Denna gång så var både torktumlaren och torkskåpet trasigt vilket nu resulterar i att jag har kläder i hela jävla lägenheten...

Jasså, har aldrig haft problem med den delade tvättstugan i mitt hus. Har varit med om att maskinerna varit sönder 3 ggr på 4a år. Så känns hyffsat stabilt.
Dock så är du ju alltid lite små stökigt, sedan är de ju ibland ludd i torktumlaren. Men inget farligt direkt. Beror väl på vilka grannar man har kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geckod:

Jasså, har aldrig haft problem med den delade tvättstugan i mitt hus. Har varit med om att maskinerna varit sönder 3 ggr på 4a år. Så känns hyffsat stabilt.
Dock så är du ju alltid lite små stökigt, sedan är de ju ibland ludd i torktumlaren. Men inget farligt direkt. Beror väl på vilka grannar man har kanske?

Kanske räcker med att säga Rinkeby, 7 vånings loftgångshus x3 + 3st 2 eller 3 vånings loftgångshus.

Men något jag inte förstår är hur fan man har sönder en "upphängningsrad" som är fast svetsat i torkskåpet?...(Sen så blåste det bara ut kall luft..)

Det som stör mig mest är nog att dem "stationerna" fortfarande är "öppna"? Det finns 7st stationer så om en går sönder varför stänger man inte den istället för att någon stackars jävel får den och inte kan bli klar med sin tvätt?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Blev muntligt lovad att bli förlängd och sen vad får man höra nu strax innan julledigheterna?
"Vi ska anställa flera nya och de kommer att ta dina arbetsuppgifter". Vad i helvete?!
Så... ekonomin blir svår nu ett tag framöver. Har sökt 36 jobb nu. Får se om lyckan är med en.

Jadu.. bara att söka jobb på nytt då. Tur att man har en bra familj, goda nära vänner och en fantastisk flickvän. Annars vettifan hur man hade klarat av detta.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk

Jahopp jobbat 7-22 två dagar hittills hoppas på att däcka på soffan så blir det middag med släkt. Dock utan dottern, känns riktigt märkligt. Ska nog jobba på juldagen så man slipper sitta ensam i huset. På annandagen så ska dottern och jag på middag hos farsan. Men cash is king och bättre att jobba sig till sömns än att dricka sig till sömns...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Jorå såatte....Fick åka jourbesök med katten...5000kr och nu får jag spendera julafton ensam :/ Men va gör man inte för sin älskade kisse...synd bara att det var just denna dag

Permalänk
Medlem

Blir så förbannad på mig själv! Hur jag än vrider och vänder på mitt problem så kommer det alltid vara en person som blir sårad!

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snorlena:

Blir så förbannad på mig själv! Hur jag än vrider och vänder på mitt problem så kommer det alltid vara en person som blir sårad!

Feel ya bro. Har haft alltför många problem där jag hamnat i exakt samma sits. Dum som jag varit har jag väntat å det har slutat med att båda parterna känt sig sårade.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Så var det bara 365 dagar kvar till nästa elände man ska behöva ta sig igenom.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snorlena:

Blir så förbannad på mig själv! Hur jag än vrider och vänder på mitt problem så kommer det alltid vara en person som blir sårad!

Du kan inte jämt vara alla till lags

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

Trodde de skulle bli skönt o vara ledig lite, vilket det är. Men känner att jag är sjukt ensam.
Jobbet slutar i februari så inte mycket kvar ändå efter nyår.

Försöker ta tag i mitt liv men tycker det funkar sämre när jag är ledig, tycker det borde vara tvärtom.
Skärper mig inte lika bra med hälsan alls.

Permalänk
Skrivet av Tornex:

Jorå såatte....Fick åka jourbesök med katten...5000kr och nu får jag spendera julafton ensam :/ Men va gör man inte för sin älskade kisse...synd bara att det var just denna dag

Vet hur det känns, min katt blev trasig så det gick ungefär 8 tusen på att laga henne, och det var bara självrisken.

Kul.

Permalänk
Medlem

Står fortfarande som reserv - inte antagen - på kursen jag är helt inställd på att börja gå nu i slutet av Januari för att komma bort från jobbet jag hatar.
Är antagen till en annan kurs, så det löser sig ändå, men vill mycket mycket hellre gå denna.

PISS!

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Beställer telefon online från en viss operatör som slutar på 2 innan nyår, och ser att de har dragit inte en gång, två gång utan tre gånger för ett köp. Efter massa samtal så får jag veta att pengar kanske skickas tillbaka om 5 arbetsdagar. x antal tusenlappar borta som om inte januari redan är en fattig månad -.-

Skratta eller gråta det är frågan...

Permalänk

Är det någon som fattar hur tjejer funkar? Min fru droppa bomben i augusti att hon ville skiljas och sälja huset. Vi bestämde att vi ska sälja det nu efter årsskiftet. Hon har varit extremt tydlig med att det är slut och att vi aldrig kan bli två igen. Så hände något oväntat efter nyår, hade lite vänner över och jag och en av tjejerna pratade mycket och hade en trevlig kväll. Blev inte mer intimt än en kram, dock så hörde hon av sig och ville träffas igen så nu ska vi ses på onsdag. Är lite blandade känslor, har fjärilar och pirr i magen. Känner mig som om jag vore 16år igen. Vi pratar dagarna i ändan nu och det känns lite som att det klickade. Dock så tagga en polare mig i ett gruppfoto så mitt "ex" såg det. Så idag flippa hon helt, jag var en feg svikare som har hittat en ny. Hon trodde att vi bara behövde tid ifrån varandra blablablabla. Så helt plötsligt så var allt mitt fel, fast än det inte var jag som ville skiljas och sälja huset.

Snacka om att det är kaos i huvet, jag har ett ex som jag har hus och barn med som inte vill ha mig. Får en flört av en söt tjej och livet börjar trots alla nederlag för engångs skull kännas bra. Men då flippar exet ur mitt i hus försäljningen och boendeuppdelningen...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Bestämde mig för att fira nyår nykter i år(2014), och det var inga problem hade det skitbra. Får nog bli en tradition.

Skrivet av DasBoot_swe:

Är det någon som fattar hur tjejer funkar? Min fru droppa bomben i augusti att hon ville skiljas och sälja huset. Vi bestämde att vi ska sälja det nu efter årsskiftet. Hon har varit extremt tydlig med att det är slut och att vi aldrig kan bli två igen. Så hände något oväntat efter nyår, hade lite vänner över och jag och en av tjejerna pratade mycket och hade en trevlig kväll. Blev inte mer intimt än en kram, dock så hörde hon av sig och ville träffas igen så nu ska vi ses på onsdag. Är lite blandade känslor, har fjärilar och pirr i magen. Känner mig som om jag vore 16år igen. Vi pratar dagarna i ändan nu och det känns lite som att det klickade. Dock så tagga en polare mig i ett gruppfoto så mitt "ex" såg det. Så idag flippa hon helt, jag var en feg svikare som har hittat en ny. Hon trodde att vi bara behövde tid ifrån varandra blablablabla. Så helt plötsligt så var allt mitt fel, fast än det inte var jag som ville skiljas och sälja huset.

Snacka om att det är kaos i huvet, jag har ett ex som jag har hus och barn med som inte vill ha mig. Får en flört av en söt tjej och livet börjar trots alla nederlag för engångs skull kännas bra. Men då flippar exet ur mitt i hus försäljningen och boendeuppdelningen...

Är nog inte speciellt för kvinnor alla kan bli avundsjuka och bete sig som idioter

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasBoot_swe:

Är det någon som fattar hur tjejer funkar? Min fru droppa bomben i augusti att hon ville skiljas och sälja huset. Vi bestämde att vi ska sälja det nu efter årsskiftet. Hon har varit extremt tydlig med att det är slut och att vi aldrig kan bli två igen. Så hände något oväntat efter nyår, hade lite vänner över och jag och en av tjejerna pratade mycket och hade en trevlig kväll. Blev inte mer intimt än en kram, dock så hörde hon av sig och ville träffas igen så nu ska vi ses på onsdag. Är lite blandade känslor, har fjärilar och pirr i magen. Känner mig som om jag vore 16år igen. Vi pratar dagarna i ändan nu och det känns lite som att det klickade. Dock så tagga en polare mig i ett gruppfoto så mitt "ex" såg det. Så idag flippa hon helt, jag var en feg svikare som har hittat en ny. Hon trodde att vi bara behövde tid ifrån varandra blablablabla. Så helt plötsligt så var allt mitt fel, fast än det inte var jag som ville skiljas och sälja huset.

Snacka om att det är kaos i huvet, jag har ett ex som jag har hus och barn med som inte vill ha mig. Får en flört av en söt tjej och livet börjar trots alla nederlag för engångs skull kännas bra. Men då flippar exet ur mitt i hus försäljningen och boendeuppdelningen...

Något å knas i deras huvuden.
Hade liknande historia dock lite annorlunda (inte gifta osv)
Men det tog slut pga hon hoppade i säng med min bästa polare, och dom blev ett par i ca 7år blabla
När jag gick vidare efter hon hade gjort det, så flyttade jag ihop med hon jag har nu.
Så började hon telefonterrorisera, ringa och lägga på, visste exakt vart jag bodde osv, bytte nr och gjorde polisanmälan då hon kunde ringa mitt i natten.

Trots att hon var ihop med sin kille.
Nu har dom visserligen gjort slut och jag har fått bra kontakt me han igen osv, så vi diskutterade allt detta, och han hade inte en susning om vad hon gjorde när han jobbade.

Så något är rökt i huvudet när hon inser att den andre börjar gå vidare.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Shit! Köpte Cdon+ för 99kr på deras julkalender men orkade inte skriva in alla siffror på kortet så jag tog det på faktura. Givetvis har jag missat att betala den fakturan = 60 kr i påminnelseavgift. Har dock inte fått någon påminnelse via mail innan, vilket jag tycker dom borde skicka ut.

Lärdom: Ta ALDRIG saker på faktura...

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk

Fan jag blir galen på den här skiten. Mitt ex var själv i huset igår för att fixa till det för fotograferingen på måndag. Då lämnar hon ett kort på oss från vår smekmånad framme. Med text på baksidan där hon älskar mig och hoppades på att det faktiskt skulle hitta tillbaka till varandra igen. Hon skrev att hon fortfarande var kär i mig och att jag alltid kommer att vara hennes stora kärlek. Jag blev både paff och ledsen. Så vi pratade på kvällen men det gav egentligen inte något mer än att hon fortfarande älskar mig. Men hon mår dåligt och hon vet inte om hon vill ge det en ny chans. Bad henne att vi skulle träffas men det ville hon inte. Sen vände det och hon tyckte att allt blev skit jobbigt och hon vill inte att vi ska träffas eller prata igen. Så jag fick panik och ville inte vara själv. Så åkte till min nyårsflört och då hamnade vi i sängen och nu vet jag inte vad jag känner eller vill. Jag älskar fortfarande mitt ex men jag orkar inte med hur allt är nu med falska förhoppningar om att det ska bli vi igen. Sen har jag efter ett halvår en söt tjej som gör allt för att få träffa och vara med mig. Vilket jag tycker är skit skönt att känna sig åtrovärd och att någon vill ha mig. Men jag vet inte vad jag vill, jag vet inte om det här bara är en flört och bra vänskap. Jag vill inte ha ett förhållande nu, men det är ändå skönt att hon får mig att tänka på annat.

Skrivet av Toivo83:

Något å knas i deras huvuden.
Hade liknande historia dock lite annorlunda (inte gifta osv)
Men det tog slut pga hon hoppade i säng med min bästa polare, och dom blev ett par i ca 7år blabla
När jag gick vidare efter hon hade gjort det, så flyttade jag ihop med hon jag har nu.
Så började hon telefonterrorisera, ringa och lägga på, visste exakt vart jag bodde osv, bytte nr och gjorde polisanmälan då hon kunde ringa mitt i natten.

Trots att hon var ihop med sin kille.
Nu har dom visserligen gjort slut och jag har fått bra kontakt me han igen osv, så vi diskutterade allt detta, och han hade inte en susning om vad hon gjorde när han jobbade.

Så något är rökt i huvudet när hon inser att den andre börjar gå vidare.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Recall:

Shit! Köpte Cdon+ för 99kr på deras julkalender men orkade inte skriva in alla siffror på kortet så jag tog det på faktura. Givetvis har jag missat att betala den fakturan = 60 kr i påminnelseavgift. Har dock inte fått någon påminnelse via mail innan, vilket jag tycker dom borde skicka ut.

Lärdom: Ta ALDRIG saker på faktura...

njae..faktura är grymt smidigt, är som att betala vilken pappersräkning som helst. bara att ha koll på sakerna

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Kommer få gå väldigt många kurser utan vänner i skolan detta läsår Svårt för mig att göra det då jag blev utfryst i högstadiet :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasBoot_swe:

Fan jag blir galen på den här skiten. Mitt ex var själv i huset igår för att fixa till det för fotograferingen på måndag. Då lämnar hon ett kort på oss från vår smekmånad framme. Med text på baksidan där hon älskar mig och hoppades på att det faktiskt skulle hitta tillbaka till varandra igen. Hon skrev att hon fortfarande var kär i mig och att jag alltid kommer att vara hennes stora kärlek. Jag blev både paff och ledsen. Så vi pratade på kvällen men det gav egentligen inte något mer än att hon fortfarande älskar mig. Men hon mår dåligt och hon vet inte om hon vill ge det en ny chans. Bad henne att vi skulle träffas men det ville hon inte. Sen vände det och hon tyckte att allt blev skit jobbigt och hon vill inte att vi ska träffas eller prata igen. Så jag fick panik och ville inte vara själv. Så åkte till min nyårsflört och då hamnade vi i sängen och nu vet jag inte vad jag känner eller vill. Jag älskar fortfarande mitt ex men jag orkar inte med hur allt är nu med falska förhoppningar om att det ska bli vi igen. Sen har jag efter ett halvår en söt tjej som gör allt för att få träffa och vara med mig. Vilket jag tycker är skit skönt att känna sig åtrovärd och att någon vill ha mig. Men jag vet inte vad jag vill, jag vet inte om det här bara är en flört och bra vänskap. Jag vill inte ha ett förhållande nu, men det är ändå skönt att hon får mig att tänka på annat.

Jag är ingen relationsexpert och känner inte ditt ex så ta inte det jag skriver på allt för stort allvar.

För mig låter det som att hon hittat nån annan, eller är trött på same-old-same-old och vill ha/testa något nytt. Att hon blir arg över att du hittat nån annan, men samtidigt är så fruktansvärt osäker på er relation, får det att låta som att hon vill, som sagt, testa något/någon annat/annan. Du är hennes skyddsnät om det inte blir som fantasin lovat. Skiter sig allt har hon dig iallafall. Träffar du nån annan är skyddsnätet borta och det är bara att börja torka rent det blå skåpet från grunden... Vilket inte är roligt, så varför inte bara plocka upp reserven från förrådet(om du hajjar min metafor)... ?
Hur du ska göra får du nog komma på själv... Du skrev dock att du gillar din nya. Lyssna på hjärtat och det du vet gör dig lycklig. Vet noll om hur ditt liv har varit så... Lyssna på hjärtat är nog mitt enda råd tyvärr :/

Ontopic, känner mig fortfarande PISSED på min brorsa som bjöd mig på en nyårsfest. När jag dyker upp visar sig stället vara tomt och festen är flyttad till en annan ort. Inte ett ord om detta till mig. Missar nästan tåget hem pga att jag även hade med mig tunga julklappar(!!!!). Sprang som fan så trött och blöt komer man hem. Började så klart REGNA på vägen mot tåget och slutar när man kommer innanför husdörren... Delar dock lägenhet med en kompis som hade sent skift på nyår så slapp iaf fira ensam

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Majora:

Ontopic, känner mig fortfarande PISSED på min brorsa som bjöd mig på en nyårsfest. När jag dyker upp visar sig stället vara tomt och festen är flyttad till en annan ort. Inte ett ord om detta till mig. Missar nästan tåget hem pga att jag även hade med mig tunga julklappar(!!!!). Sprang som fan så trött och blöt komer man hem. Började så klart REGNA på vägen mot tåget och slutar när man kommer innanför husdörren... Delar dock lägenhet med en kompis som hade sent skift på nyår så slapp iaf fira ensam

Skickades från m.sweclockers.com

Skulle nita han:) Om det vore min brorsa vill säga.

Blev av med min rygga och lite prylar i den, försvann 1:a januari från min morsas hem, de som min brorsa säger har den, säger att den inte finns där.
Skumt. Den som har en okänd rygga hemma hos sig (med mitt namn/nr) bör ju kunna ringa mig iaf, tycker man.

Permalänk
Medlem

känner mig rätt GLAD! till skillnad från många inlägg här, blev bjuden på Lasergame för nån dag sen, så ska dit om 1 timme. de e ju så satans kul när man väl får tummen ur röven o spela

Men man får akta benen springa hukad på betonggolven känns i låren dagen efter

Visa signatur

Sweclockers: "Parti X gör följande chockerande uttalande om vagt datorrelaterad sak Y, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Påminnelse att det är inte tillåtet att diskutera politik :)"

Sweclockers: "Piratkopiering ökar, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Det är förbjudet att diskutera såväl piratkopiering som svenskt laglig privatkopiering :)"

Permalänk
Medlem

Dum som man är så har man börjat snusa på heltid, kände att det var en sak att snusa på fest och när kompisarna bjöd. Men nu har man börjat göra det på riktigt. Känns rätt idiotiskt, men jag kan inte förmå mig att sluta. :/

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem
Skrivet av atego:

känner mig rätt GLAD! till skillnad från många inlägg här, blev bjuden på Lasergame för nån dag sen, så ska dit om 1 timme. de e ju så satans kul när man väl får tummen ur röven o spela

Men man får akta benen springa hukad på betonggolven känns i låren dagen efter

Det är för att tråden är gjord för just folk som är sura, ledsna osv...
Finns en motsvarande tråd för folk som är glada, uppåt osv någonstans.

Håller med om att lasergame är riktigt kul. Har bara kört det någon gång, men är sugen på att testa igen.

Själv är jag lite seg idag när jobbet börjar igen efter långledigt över jul/nyår.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Känner att jag har ramlat ner på botten igen, förbannade depression som inte vill ge sig, i 4 år har det härjat nu. Var on-a-roll i typ 3 veckor over jul och nyår, kände genuint att jag faktiskt har kontroll nu och gjorde saker utan problem som jag tidigare sopat åt sidan. Sen vet jag inte vad som hände men nu sitter man här igen, dag ut och dag in och tiden bara rinner genom fingrarna utan att man bryr sig.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻