Permalänk
Medlem

Impulsköpte en Penclic Mouse R2 som man går och väntar på.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Väntar på en Svart oneplus one på 64 gig. Ska bli trevligt med en ny telefon då min nuvarande S2:a börjar bli lite seg. Speciellt efter att jag råkade glömma den på biltaket en regnig dag Dock fungerar den men som sagt väldigt seg och med urusel batteritid.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har beställt en Tierra Rond Padded inför vinterns kommande turer.

Visa signatur

Arch | Samsung S20 FE 5G

Permalänk
Medlem

Cervelo r3 ram till att bygga ihop nytt landsvägsspjut till i vår.

Permalänk
Medlem

Mitt nätaggregat har hängt med i ett par år nu, så när jag fick se att NetOnNet hade ett väldigt lågt pris på EVGAs Supernova 850W G2 så slog jag till.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Väntar just nu på min DXRacer KING Gaming Chair - OH/KE06/NW från maxfps.
Behövde desperat en ny stol och denna verkade billig och bra (vad jag hört).

Permalänk
Avstängd

Väntar på typ 7 paket nu, blir svettigt när man ska till ombudet.
Jäkla mellandagar

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Väntar på typ 7 paket nu, blir svettigt när man ska till ombudet.
Jäkla mellandagar

Vet hur det känns, har ca 15st på ingång. Som tur är det mest små vaderade kuvert.

Permalänk
Medlem

Lade precis en order på fyra MKR170 extraljus till min lilla plåtlåda.

http://merljus.se/butik/arbetsbelysning/mkr170-45w-ledextraljus/

Blir nog kalas som komplement till ledrampen på taket

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vart en Oneplus One och lite tillbehör... Precis skickats, så får väl den inom en vecka eller så...

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem

Väntar på slutsteg, the hype is real. Ett SPL Dynamics ICE 1500.1

Beräknas komma idag efter 18.

Permalänk
Medlem

Väntar på Asus Swift och ett Asus GTX 970 Strix!
De borde vara på posten inom 30-40 minuter...

Ska dessvärre åka till arbetet 13:15 för att arbeta 14:00-22:00, om jag har tur så får jag ett leverans SMS vid 13:00 så hinner jag hämta ut det innan arbetet, annars måste jag vänta tills imorgon! Arbetar natt imorgon med start 22:00, så ska vända på dygnet idag efter jobbet. Så hade varit perfekt att ha skärm+grafikkortet hemma.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

Väntar på lite fräna Fallout-keycaps. De gröna produceras bara om 7 pers till köper, men köpte framför allt för de självlysande capsen så är ingen big deal ifall de gröna inte tillverkas.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Beställt idag, och kommer förhoppningsvis om 1.5 vecka eller så
Dyr, men det får den tamigfan vara värd! Letat efter den sen den släpptes, och eftersom den tog slut AS fort så fick jag ingen vid release
Men nu så är den äntligen på väg!

Väntar även på 6 st såna här:
Är en adapter till uttagen på flygplan, så man kan använda sina egna hörlurar istället för dom på planet.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Jävla riksmongo till brevbärare, igår och idag har jag fått paket i min postbox som är flera centimeter för höga för att få ut.. So close but so far away!

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Väntar på lite snygga musmattor från Artscow, gick på 14 dollar inklusive frakt till Svearike

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av OJJE:

Jävla riksmongo till brevbärare, igår och idag har jag fått paket i min postbox som är flera centimeter för höga för att få ut.. So close but so far away!

http://oi57.tinypic.com/300xhfl.jpg

haha.. men va fan... har du fått ut det än? och hur? xD

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

haha.. men va fan... har du fått ut det än? och hur? xD

Frågan borde vara hur fan han fick in dem? Paketen borde ju blivit platta eller har brevbäraren en huvudnyckel som öppnar helt skåpet?

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av OJJE:

Jävla riksmongo till brevbärare, igår och idag har jag fått paket i min postbox som är flera centimeter för höga för att få ut.. So close but so far away!

Hahaha hur fan..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Perrablerra:

Frågan borde vara hur fan han fick in dem? Paketen borde ju blivit platta eller har brevbäraren en huvudnyckel som öppnar helt skåpet?

Verkar som det, just för att få in lite större paket.

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Perrablerra:

Frågan borde vara hur fan han fick in dem? Paketen borde ju blivit platta eller har brevbäraren en huvudnyckel som öppnar helt skåpet?

brevbäraren har en nyckel så hela skåpets öppnas.. så det är på det viset han har fått in paketet..

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

brevbäraren har en nyckel så hela skåpets öppnas.. så det är på det viset han har fått in paketet..

Ok. Kan du inte kolla med någon i styrelsen om de har en huvudnyckel?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väntat på min nya telefon sen i tisdags, fortfarande inte fått den :(. Börjar bli lite jobbigt att inte ha en telefon nu!

Förövrigt en Z2 som jag väntar på.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Perrablerra:

Ok. Kan du inte kolla med någon i styrelsen om de har en huvudnyckel?

inte jag som väntade på paketet..

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

inte jag som väntade på paketet..

Ops sorry

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lite ljus till bilen som jag hoppas ska komma snart

http://www.xenonkungen.com/se/led-diodlampor/neon-wire/neon-w...

http://www.xenonkungen.com/se/halogenlampor/hogeffektslampor/...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mer leksaker till bilen. Med denna vågar jag nog lämna mina extraljus på bilen. Lite naivt kanske men kanske avskräcker amatörtjuvar

http://www.miniinthebox.com/sv/2-5-tums-tft-lcd-skarm-hd720p-...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Äntligen skickat, nu är det bara att vänta på att den kommer fram ^^

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Väntar på ett tiotal sega spel efter ett brutalt kap på nätet där 4 av dem skulle ensamt kunna finansiera hela inköpet.
Planerar att sälja två så tillslut blir det plus på kontot för att ta emot åtta.

Permalänk

Väntar på ett gäng grejer just nu.

1st skärm åt mor som idag sitter med en 15" CRT från början av millenium 2. Dags för nytt tyckte jag och råkade dessutom för ovanlighetens skull ha en smärre summa överlopps, så där fick hon både julklapp och födelsedagspresent i efterskott.

1st Bitfenix Recon. Dags att tysta ner min best nu. Börjar tröttna på AsRocks försök till fläktkontroll.

1st Logitech B910. Min C525 börjar se lite 90-tal ut i bildkvalité och tänkte att jag därför ska ta och kliva in i modern tid med 1080p. Vet inte riktigt varför jag valde denna över C920. Får se om det går att byta och betala mellanskillnad i värsta fall om jag inte skulle känna mig nöjd. Relativt mycket pengar ändå för en webbkamera som är låst på 30 fps, känns det som.

Det var det nu. Förhandsbeställde också GTA V som den godtrogne sate jag är. Får väl se om Rockstar kan ge oss något för det fulla år+ vi väntat sen första releasen för konsoller. Får la hoppas!

EDIT: Skärmen kom igår snällt och fint, inga problem. Dock har fläktkontrollen och webbkameran lämnat på vift någonstans. Senaste platsen enligt uppföljelsekoden är 5 mil bort. Det var igår 12:45. Börjar ta mig tusan bli sur snart. Det är inte ens posten vi snackar om, utan "Expressleverans med buss". Jo, express är det ju. De verkar inte heller ha kört under helgen som de brukar. Vette katten vad som pågår.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube