Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15135259']Min Magma är större än din!!! (magma dripper med lite orchid och kayfundelar) Extreme Competition Megamagma SX5000 ultra!

FUCK YEAH!!

Hahahaha va i helvete!

Permalänk
Medlem

Får se om det blir något vapemail idag, verkar inte hända så mycket med sorteringen nere i malmö...

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Sådärja, har man shoppat alldeles för mycket prylar igen då...

högvis med vätska, t.ex. suicide bunny, five pawns, namber juice osv osv..

ett st eleaf lemo
ett st dark horse
ett st kayfun lite mini

sjuka mängder kanthal och prylar..

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Jaha! Då har jag fått mina billiga grejer från fasttech, dvs. eGo kopia. Redan tröttnat efter 2 dagar, och vill nu köpa något som ger fylligare smak och mer vape!

Försöker hitta men har fortfarande svårt med termerna. Vad jag förstår letar jag efter en clearomizer (helst med dubbla coils för bättre prestanda?) samt ett/en mod med justerbar spänning - och till detta behövs då en hög med coils för att testa.

Vill fortfarande ha något billigt, så kollar på fasttech igen. Vad har ni att säga om följande?
http://www.fasttech.com/products/3001/10005271/1860305
Vad ska man ha för clearomizer till detta? Behöver inte särskillt stor tank, har 2.0ml just nu och behöver inte fylla den för att klara mig. Sen antar jag att man ska sikta på en låg-ohms coils, runt 1,6? Eller hur ska man tänka runt det?

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyren:

Jaha! Då har jag fått mina billiga grejer från fasttech, dvs. eGo kopia. Redan tröttnat efter 2 dagar, och vill nu köpa något som ger fylligare smak och mer vape!

Försöker hitta men har fortfarande svårt med termerna. Vad jag förstår letar jag efter en clearomizer (helst med dubbla coils för bättre prestanda?) samt ett/en mod med justerbar spänning - och till detta behövs då en hög med coils för att testa.

Vill fortfarande ha något billigt, så kollar på fasttech igen. Vad har ni att säga om följande?
http://www.fasttech.com/products/3001/10005271/1860305
Vad ska man ha för clearomizer till detta? Behöver inte särskillt stor tank, har 2.0ml just nu och behöver inte fylla den för att klara mig. Sen antar jag att man ska sikta på en låg-ohms coils, runt 1,6? Eller hur ska man tänka runt det?

Aspire Nautilus Mini är förmodligen den bästa mini-tanken på marknaden just nu. Finns 1.6 och 1.8 ohms coils till den.

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Proffsmoddare

Årets tredje vapemail!

Jag måste säga DAYM denna var sjukt nice testat med Rose och den levererar helt underbart. Även med en Tugboat v2 på 1ohm och 20 watt är den helt fantastisk. Kineserna ska tamefan ha galet med cred för denna. Bra kvalitetskänsla, Bra skärm, liten/smidig, och enligt mig ser den riktigt bra ut med. Absolut 100% win på iStick!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Fyren:

Jaha! Då har jag fått mina billiga grejer från fasttech, dvs. eGo kopia. Redan tröttnat efter 2 dagar, och vill nu köpa något som ger fylligare smak och mer vape!

Försöker hitta men har fortfarande svårt med termerna. Vad jag förstår letar jag efter en clearomizer (helst med dubbla coils för bättre prestanda?) samt ett/en mod med justerbar spänning - och till detta behövs då en hög med coils för att testa.

Vill fortfarande ha något billigt, så kollar på fasttech igen. Vad har ni att säga om följande?
http://www.fasttech.com/products/3001/10005271/1860305
Vad ska man ha för clearomizer till detta? Behöver inte särskillt stor tank, har 2.0ml just nu och behöver inte fylla den för att klara mig. Sen antar jag att man ska sikta på en låg-ohms coils, runt 1,6? Eller hur ska man tänka runt det?

Detta är det absolut bästa beginnerkitet som finns på marknaden idag det absolut krossar allt motstånd. Visst det kostar lite mer men det kommer ge dig en fantastisk vape.

http://esmokes.se/aspire-premium-kit

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Då har grejerna äntligen kommit! Men nya saker är redan på väg!

Aspire Atlantis och en H-ANA modz DNA30.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Då har grejerna äntligen kommit! Men nya saker är redan på väg!

Aspire Atlantis och en H-ANA modz DNA30.

Grym kombo! Kört på samma här en tid och har varit otroligt nöjd, atlantis är helt något annat jämfört med andra clearos.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av bayhazed:

Grym kombo! Kört på samma här en tid och har varit otroligt nöjd, atlantis är helt något annat jämfört med andra clearos.

Har hört mycket bra om kangertech sub ohm tank så har beställt en sådan också.

Men herre jävlar vilket luftflöde det var i den... Minsta hålet är ju bra mycket större än största på nautilus mini, det lär nog ta ett tag och vänja sig känner sig Jag verkar inte ha lungor för detta Kan ta ett "bloss" på ca 1 sek sen är jag körd.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Skrivet av Zippeer:

Har hört mycket bra om kangertech sub ohm tank så har beställt en sådan också.

Men herre jävlar vilket luftflöde det var i den... Minsta hålet är ju bra mycket större än största på nautilus mini, det lär nog ta ett tag och vänja sig känner sig Jag verkar inte ha lungor för detta Kan ta ett "bloss" på ca 1 sek sen är jag körd.

Tyckte precis likadant i början! Nu använder jag bara det största, dock ej med den medföljande driptipen. Den var alldeles för stor enligt mig. Att den suger i sig både juice och mitt batteri på nolltid är en annan femma, men shit vad den presterar bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuzzmeister:

Tyckte precis likadant i början! Nu använder jag bara det största, dock ej med den medföljande driptipen. Den var alldeles för stor enligt mig. Att den suger i sig både juice och mitt batteri på nolltid är en annan femma, men shit vad den presterar bra!

Nu när du sa det så testade jag byta tip från mini och det går lite bättre i alla fall Tippen från atlantis sitter nu på minin istället

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Har hört mycket bra om kangertech sub ohm tank så har beställt en sådan också.

Men herre jävlar vilket luftflöde det var i den... Minsta hålet är ju bra mycket större än största på nautilus mini, det lär nog ta ett tag och vänja sig känner sig Jag verkar inte ha lungor för detta Kan ta ett "bloss" på ca 1 sek sen är jag körd.

fick hem min atlantis idag... kör dock på en vaporshark

Största lufthålet direkt ner i lungorna var ju fan en dröm med hög vg på den här

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

fick hem min atlantis idag... kör dock på en vaporshark

Största lufthålet direkt ner i lungorna var ju fan en dröm med hög vg på den här

Har bara kört Nautilus mini med en vamo v5 innan så lär ta ett tag att vänja mig

Sen har jag nog bara 50/50 PG/VG hemma, smaken ur atlantis känns så där just nu, får se om det ändrar sig när jag vant mig.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15136305']Detta är det absolut bästa beginnerkitet som finns på marknaden idag det absolut krossar allt motstånd. Visst det kostar lite mer men det kommer ge dig en fantastisk vape.

http://esmokes.se/aspire-premium-kit

Man kan ju få ner priset om köper en twist istället för det paketet. Hur mycket kommer jag inte ihåg.

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av jkrx:

Man kan ju få ner priset om köper en twist istället för det paketet. Hur mycket kommer jag inte ihåg.

Ja man kan få ner priset om man köper ett batteri som är sämre. Vill man ha en bra vape är det enbart dumt att snåla på en så viktig del av vapen som batteriet faktiskt är.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15137258']Ja man kan få ner priset om man köper ett batteri som är sämre. Vill man ha en bra vape är det enbart dumt att snåla på en så viktig del av vapen som batteriet faktiskt är.

Har både twist och aspires. Ingen märkbar skillnad.

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av jkrx:

Aspire Nautilus Mini är förmodligen den bästa mini-tanken på marknaden just nu. Finns 1.6 och 1.8 ohms coils till den.

Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15136305']Detta är det absolut bästa beginnerkitet som finns på marknaden idag det absolut krossar allt motstånd. Visst det kostar lite mer men det kommer ge dig en fantastisk vape.

http://esmokes.se/aspire-premium-kit

http://www.fasttech.com/products/0/10011248/1969400-authentic...

Går det att lita på att detta är äkta grejer, och inte någon kopia? Eftersom jag är i Australien går tyvärr svenska hemsidor bort... Verkar nämligen vara exakt samma paket, med samma innehåll som du länkade Wolverine

Tack änsålänge grabbar!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Skrivet av Fyren:

http://www.fasttech.com/products/0/10011248/1969400-authentic...

Går det att lita på att detta är äkta grejer, och inte någon kopia? Eftersom jag är i Australien går tyvärr svenska hemsidor bort... Verkar nämligen vara exakt samma paket, med samma innehåll som du länkade Wolverine

Tack änsålänge grabbar!

''Authentic'' på Fasttech är alltid Authentic AKA äkta.
''Style'' på Fasttech är alltid klon.
Så svaret på din fråga, ja det är äkta.

Permalänk
Medlem

Vapemail!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

har en vaporshark dna30 ... är bra jävla sugen på en rdna40 med

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

har en vaporshark dna30 ... är bra jävla sugen på en rdna40 med

Tjusig är den, andas kvalitet. Kanske t.o.m var värt väntan då displayen är väldigt tjusig

Permalänk
Medlem

Kuro koilern är uppe på fasttech nu för er som är intresserade.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av nidas:

Kuro koilern är uppe på fasttech nu för er som är intresserade.

Inte för att jag behöver dom men fan för det priset så kan pryldåren i mig inte låta bli

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Blev ingen vapemail idag Men har jag tur så får jag dubbelt imorgon!

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk

Beställde 3mg 100ml VG från Esmokes leverantör och 3st smakessenser från Mtbakervapor fick hem de rätta Mtbakervaporsmakerna men en 500ml 0mg flaska istället.. Ja, inget nikotin men 4x större flaska. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Jag tror jag är både och. Vem klagar på att få 400ml 0mg gratis? Har mailat de och de sa att de hade strul nu under julen/vintern.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Säker på det?

"Sony IMR/Hybrid VTC4 2100mAh - TILLF.SLUT"

däremot så klickar man in på dem så står det att det finns i lager..

Har Precis snackat med en Kille som jobbar med Vaping, faktiskt hos Wayeasy och Sony har valt helt att sluta sälja deras batterier till Vaping, Dvs ska butikerna köpa in dem ska de ge en förklaring till vad de ska användas till!

Så det blev en Efist 2500 mah - 35A istället

Permalänk
Skrivet av MedionR:

Har Precis snackat med en Kille som jobbar med Vaping, faktiskt hos Wayeasy och Sony har valt helt att sluta sälja deras batterier till Vaping, Dvs ska butikerna köpa in dem ska de ge en förklaring till vad de ska användas till!

Så det blev en Efist 2500 mah - 35A istället

Efest 2500mah 35A är 35A puls och inte kontinuerlig, den är 20A kontinuerlig. Bara så att du har koll på det!

Permalänk
Medlem

fick till min första ordentliga subohm coil på kayfunen idag... trevligt.. nu vill jag bara ha hem alla miljoner vätskor jag har beställt så man kan få en trevligare vejp

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Skrivet av nidas:

fick till min första ordentliga subohm coil på kayfunen idag... trevligt.. nu vill jag bara ha hem alla miljoner vätskor jag har beställt så man kan få en trevligare vejp

Vad landade din coil på? Personligen gillar jag mina kayfuns på 1-1.2 ohm. Har testat allt mellan 0.4 till 1.8 och 1-1.2 är perfekt för mig. Man får testa sig fram o se vad man gillar. 0.4 är absolut inget jag rekommenderar då det smakade bränt som fan.