[UNDER AVVECKLING] Mumble.SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Fungerar fin fint och det är trevligt folk i Välkommen in kanalen

Visa signatur

Gigabyte B550 Aorus Elite AX v2 / AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz / Ballistix 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 / ASUS GeForce GTX 1660 SUPER DUAL EVO OC 6gb / Asus VG248

Permalänk
Medlem

Fråga bara: måste man vara aktiv i Mumble?

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av niklas2222:

Fråga bara: måste man vara aktiv i Mumble?

nej det behöver man inte vara, det är frivilligt

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av niklas2222:

Fråga bara: måste man vara aktiv i Mumble?

Förstår inte riktigt frågan, menar du som i att man måste prata i mikrofon om man sitter på Mumble? Hela poängen är ju att man snackar men det är upp till var och en hur mycket de vill säga, självklart.

Det är emellertid syftet att man kan kommunicera mellan sig och förbättra sitt lagarbete i co-op/multiplayers men vi tvingar ingen.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Förstår inte riktigt frågan, menar du som i att man måste prata i mikrofon om man sitter på Mumble? Hela poängen är ju att man snackar men det är upp till var och en hur mycket de vill säga, självklart.

Det är emellertid syftet att man kan kommunicera mellan sig och förbättra sitt lagarbete i co-op/multiplayers men vi tvingar ingen.

Menar att man måste vara inloggad ofta på Mumble annars blir man kickad där i från typ varje dag?

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av niklas2222:

Menar att man måste vara inloggad ofta på Mumble annars blir man kickad där i från typ varje dag?

Gå in när du känner för det.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av niklas2222:

Menar att man måste vara inloggad ofta på Mumble annars blir man kickad där i från typ varje dag?

nej man blir inte kickad, dock blir man flyttad till afk om man inte sagt nåt på ett par timmar, men man blir inte kickad

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
SpelClockers

Precis som bl0m1 och Lan har svarat så behöver man inte prata så mycket om man inte känner för det. De flesta av oss brukar sitta i "Välkommen in - Allmän snackkanal".

Vi är inte farliga.

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Hej,
kommer nog titta förbi någon gång. Har letat efter folk att spela/prata med då mina vänner verkar enbart intresserade av ett spel, jag är lite mer öppen för nya spel. Har tidigare varit väldigt aktiv när det spelades BF3 så ser fram emot att prata med nytt folk Är för övrigt 26 år.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Snuken:

Hej,
kommer nog titta förbi någon gång. Har letat efter folk att spela/prata med då mina vänner verkar enbart intresserade av ett spel, jag är lite mer öppen för nya spel. Har tidigare varit väldigt aktiv när det spelades BF3 så ser fram emot att prata med nytt folk Är för övrigt 26 år.

Trevligt!

Det spelas en mängd olika spel í vår mumble så utbudet kommer nog inte vara ett problem

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Snuken:

Hej,
kommer nog titta förbi någon gång. Har letat efter folk att spela/prata med då mina vänner verkar enbart intresserade av ett spel, jag är lite mer öppen för nya spel. Har tidigare varit väldigt aktiv när det spelades BF3 så ser fram emot att prata med nytt folk Är för övrigt 26 år.

Det är rätt lätt att se vilka spel som liras eftersom vi har kanaler för de mest populära, om inte annat så kan admins en del om vad folk spelar.

Sök upp oss i välkommen in kanalen, vi finns där de flesta kvällar.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Geeks Gaming

Har fixat kanaler för Battlefield Hardline betan på mumble nu också .

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Får nått certifikats-fel när jag försöker connecta, formaterade om datorn för ett tag sedan så det är nog därför.

Kan ni ta bort registreringen på mitt nick så jag kan regga mig på nytt?

Nick: Fuusko

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fuusko:

Får nått certifikats-fel när jag försöker connecta, formaterade om datorn för ett tag sedan så det är nog därför.

Kan ni ta bort registreringen på mitt nick så jag kan regga mig på nytt?

Nick: Fuusko

Fixat.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Tja!

Har fel med certifikat och lösen, Nick: cads
Har någon lust att fixa det innan jag missar cs go kvällen?
Tack!

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av cads:

Tja!

Har fel med certifikat och lösen, Nick: cads
Har någon lust att fixa det innan jag missar cs go kvällen?
Tack!

Fixat, regga dig på nytt!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Fixat, regga dig på nytt!

Får upp att jag har ett felaktigt certifikat eller lösenord. Hinner inte registrera mig

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk
SpelClockers

Användaren med namn "cads" är redan borttagen så om du försöker igen så kan du joina och när du kommer in på servern kan du registrera ditt nick igen.
Kolla sedan Säkerhetskopiering av certifikat: i huvudposten så är det inget problem i framtiden.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Hitman:

Användaren med namn "cads" är redan borttagen så om du försöker igen så kan du joina och när du kommer in på servern kan du registrera ditt nick igen.
Kolla sedan Säkerhetskopiering av certifikat: i huvudposten så är det inget problem i framtiden.

Tack för hjälpen! Ska prova mig fram

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk

Hej! Jag behöver hjälp. Kommer inte in på mumble.sweclockers.com har ominstallerat datorn och inte kopierat certet. Kan någon radera mig där? Användarnamn Lankfisher, mailadress dlindgren46@gmail.com

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Lankfisher:

Hej! Jag behöver hjälp. Kommer inte in på mumble.sweclockers.com har ominstallerat datorn och inte kopierat certet. Kan någon radera mig där? Användarnamn Lankfisher, mailadress dlindgren46@gmail.com

Fixat

Visa signatur
Permalänk

Tack men det hjälpte inte. Fan va irriterad jag blir på att jag inte löser detta haha. Har skrivit in på certifikat. Lankfisher, mailadress dlindgren46@gmail.com. När jag ska logga in på mumble.sweclockers.com så kommer det upp en ruta som säger felaktigt certifikat eller lösenord och så är det en blank rad där man kan mata in text och siffror. Vad gör jag för fel?

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk

Haha jag är sämst. Va ju tvungen att ändra på servern vad mitt namn skulle vara. Tack Sir Hitman för att du står ut med mig

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk

Umm jag har glömt bort mitt lösenord kan man kolla upp det nån stans?

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av ShatteredXs:

Umm jag har glömt bort mitt lösenord kan man kolla upp det nån stans?

Finns inget lösen till servern. Tänker du på dit certifikat ?

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ShatteredXs:

Umm jag har glömt bort mitt lösenord kan man kolla upp det nån stans?

Jag fixade det, nu borde det funka som det skall igen

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem

Jag har lyckats slarva bort mitt certifikat o kan nu inte komma in på mumble då jag har ominstallerat datorn. Mumble namn: jnsson

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av jnsson:

Jag har lyckats slarva bort mitt certifikat o kan nu inte komma in på mumble då jag har ominstallerat datorn. Mumble namn: jnsson

fixat

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av bl0m1:

Kan du fixa min med Blom <3
Tvelander

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av tvelander:

Kan du fixa min med Blom <3
Tvelander

Fixat, tog bort 91 också som du sitter med så kan du välja namn nästa gång du ansluter till servern.

Visa signatur