Bilder på ditt senaste inköp (2015)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casgar:

De runda sakerna innanför grillen.

http://i58.tinypic.com/j65t0w.jpg

Hella 3003 Compact med 60W xenon.

Får man fråga vad för bil som skönheterna kommer att sitta på?

Självklart. Dom ska på min S60

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk

En sak som inte gör skillnad på ljudet men ser bra ut. Har gjort egna supra lorad mkII strömkablar i rätt längd för mitt hifirack. Samt att jag bytte kabel på mitt nätfilter.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Avstängd

Trött på mitt Ducky TKL, så det fick bli ett ordentligt bord (Qpad MK50)
Endast 700 Kr på Inet

Permalänk
Medlem

En lenovo thinkpad x230 med en i5 3320m, 8gb ram och en ssd på 256gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1kolli:

Trött på mitt Ducky TKL, så det fick bli ett ordentligt bord (Qpad MK50)
Endast 700 Kr på Inet
http://i59.tinypic.com/mkul3o.jpg

Helt klart värt pengarna!! sitter inne på min 3:säsong med mitt,Visst har man spillt lite dricka här och där men det fungerar suveränt

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Haha kunde inte hålla mig..

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk

Efter 2 veckors längtande är den äntligen här..

Permalänk
Medlem

Ny kamera igen

Blev unboxing o 4K Test också. Om nån kollar på en 4K skärm så uppskattas en kommentar i ett PM om kvalitén.

Permalänk
Medlem

Ny puppa till svarven men den passar inte på tonarmsskalet så det får bli att beställa ett nytt sådant.

by Oyegie, on Flickr

Permalänk
Entusiast

En ny underbar skärm... har väl visserligen handlat en massa på affären efter den här, men som "grej" så är detta det senaste inköpet

34" AOC u3477Pqu

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet inte med på bilden egentligen (innanför quadcoptern) men har lett fram till ett slutresultat utan störningar

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd

Impulsköpte två PS3 spel efter att ha sett en top 10 ps3 video på Youtube. Journey har jag inte spelat så mycket än. Dragon's Crown är mycket roligt. Som ett gammalt beat-um-up på SNES / Sega. Typ Final Fight, Double Dragon eller Streets of Rage fast med många fler rörelser och slag. Sen går man upp i level och kan sätta ut poäng på olika stats beroende på hur du spelar. Sen till det jag tycker är roligast. Man hittar vapen & armor som man byter ut på karaktären. Finns även co-op så man kan spela ihop med kompisar eller över internet med random personer. 1-4 spelare samtidigt.

Idag kom albumet Den Morronen (Transparent Vinyl)

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Har länge gått och funderat på om man inte skulle ta och införskaffa sig en spelkonsol.
Valet har varit, och gått mellan Playstation eller Xbox.

Så nu det blev inte bättre än att jag kom hem med en Playstation 4 och något att inviga enheten med.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lakanman:

Impulsköpte två PS3 spel efter att ha sett en top 10 ps3 video på Youtube. Journey har jag inte spelat så mycket än. Dragon's Crown är mycket roligt. Som ett gammalt beat-um-up på SNES / Sega. Typ Final Fight, Double Dragon eller Streets of Rage fast med många fler rörelser och slag. Sen går man upp i level och kan sätta ut poäng på olika stats beroende på hur du spelar. Sen till det jag tycker är roligast. Man hittar vapen & armor som man byter ut på karaktären. Finns även co-op så man kan spela ihop med kompisar eller över internet med random personer. 1-4 spelare samtidigt.

http://i.imgur.com/C0OaD72.jpg

Idag kom albumet Den Morronen (Transparent Vinyl)

http://i.imgur.com/AQBggzR.jpg

Vackert! Vad tycker du om plattan? Hoppas du ska se honom nu i vår!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rama:

Vackert! Vad tycker du om plattan? Hoppas du ska se honom nu i vår!

Den är mycket fin tycker jag. Jag har hittat två spår som är lite bättre än dom andra. Han spelar om 1.5 vecka här i Linköping. Jag hade tänkt gå men jag vet inte säkert nu. Jag är inte så förtjust i att gå på konserter har jag märkt dom senaste gångerna då jag har varit på olika spelningar. Han är dock jävligt fin live så det kan bli att jag går iaf

Skickades från m.sweclockers.com

EDIT:

Idag kom detta. Har bara kört första Metal Gear Solid (om man inte räknar med det till NES) och det körde jag igenom på ett dygn. Vet inte riktigt varför jag inte kört några fler efter. Detta har jag hört ska vara kanon. Skiva, box och manual i nyskick. Dock inte fodralet runt om.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Fick min Oneplus One idag, sjukt nöjd

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Entusiast

Telefonen, en Sony Z3Compact följer på Lördag.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Avstängd

Blev en låda (Lekman 79kr) på IKEA idag då min back var knökfull.

Fast Pripps backar är klart finare. Dock svåra att få tag i.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Fick hem mitt nya Cooltek W1(silver) chassi idag och snart ska den fyllas med komponenter :

Ska man kalla det en uppgradering eller "ner" gradering :)? höhöHÖ! Kommer i vilket fall bi bättre, lättare och mindre!

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

http://i.imgur.com/RyaqdXb.jpg

Kom med posten i veckan.

http://i.imgur.com/NZvSXW9.jpg

Samt kom hem med en stycke misse. Köpte henne ( är en fröken på två år ) från ett närliggande katthem.
Kände säkrare så med allt vad det kan innebära. Hon kostade lite, men det är det värt. Då man vet att hon är kastrerad, id-märkt, försäkrad och vaxinerad.

Vilken fin misse!! Hoppas att hon har det bra Lycka till med henne!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Hade ju den japanska utgåvan så kände det var lika bra att kompletera med även den amerikanska.

Visa signatur

Nintendofanboy
Corgiägare instagram.com/gizmocorgi
Legonörd
Amatörfotograf 35mm.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av ....:

Fiber in till huset. 25lök. :annoyed:

Skulle ge 50 papp om jag kunde få fiber... Det är värt varenda krona!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SueCia:

Skulle ge 50 papp om jag kunde få fiber... Det är värt varenda krona!

Jag håller med, jag bor ute i skogen numera och har betalat runt 40 papp för fiber. Sitter på 0.2 Mbit nu och inom en månad blir det 1 Gbit.

När jag bodde i Göteborg var jag bortskämd med ComHem 50 Mbit och tyckte att det var jobbigt när det inte funkade ibland under deras avbrott för underhåll. Gdamn.

Numera använder jag faktiskt funktionen för enbart text med min iPad för att kunna läsa nyhetssidor för att inte behöva vänta i 5 minuter. Att ladda ner bilder på era nyinköpta prylar tar för lång tid, insane.

Sorry för off-topic.

Njut av era bredband!

Permalänk
Medlem

Blev till att köpa en extern hårddisk

LaCie Porsche Design 1TB P'9220 USB 3

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Skulle ge 50 papp om jag kunde få fiber... Det är värt varenda krona!

Visst är det det. 25tusen och då ingick 100/100 i 3 år och tv i två år. Helt ok deal ändå. Kunde vart värre.

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet. En LG G Watch R. Väldigt nöjd

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Hedersmedlem

En trevlig liten skål, Kosta boda (modell äldre)

och ett litet knivpaket med ekaknivar.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Vilken fin misse!! Hoppas att hon har det bra Lycka till med henne!

Skickades från m.sweclockers.com

Tack!
Jo då, vi har haft henne nu lite mer än två veckor. Och jag lär erkänna att det har gått, för att jag tidigare aldrig har haft katt innan, mycket smidigt att fått henne hemmastadd. Med allt vad det innebär. Hon är fruktansvärt lätt att ha att göra med.

Så vi är glada att vi fick in henne i vårat liv.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10