Permalänk
Medlem

Cs go cooldown/cooldown

Ursäkta om jag har satt den här tråden på fel ställe relativt ny på locker. Men har en fråga om cs go.Det började med att jag quitade två comp matcher på grund av olika anledningar men sen så frös datorn och då fick jag en 24 h ban. Och nästa skulle va 7 days. Så jag spela lite och kom i en massa skit lag med ryssar och polacker så istället för quita så började hosta och harkla mig i micken(väldigt omoget men orkade bara inte) så blev jag kickad ett par gånger men senast jag blev kickad så står det att jag har en cooldown för att jag blivit kickad för många gånger betyder detta att den hänger ihop med quitsen och att jag skulle få en vveckas ban klarar inte en vecka utan cs go lol. Men glömde nämna att det står inte hur lång cooldown en är. Vilket det gjort när jag lämnat men frågan är egentligen om jag kommer bli bannad en vecka

Permalänk
Medlem

Du kan köra andra matchmaking-tjänster som t.ex. Faceit, Cevo eller ESEA (kostar) under tiden du är bannad.

Visa signatur

Corsair Carbide 500R | i5 4670K | Asus 1070 Dual | Ballistixsport 4x4GB | GB Z87-HD3 | Samsung 850 Pro 128GB SSD | Seagate 1TB HDD | CM 600W | Samsung DVD |

Permalänk
Medlem

Du får skylla dig själv helt enkelt. Förstör inte för andra.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Tveksamt diskussionsvärde.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?