SweClockers extrakanal på You Tube

Permalänk
Avstängd

SweClockers extrakanal på You Tube

Jo, det är rätt kul med klipp från Hotell och flygplatser, det uppskattas men...
Skulle vara helt sjukt kul med en 3 timmars oklippt videoinspelning när ni testar grafikkort, chassin med mera och verkligen se vilka problem ni utsätts för.

Vad skulle ni andra vilja se för annat ocensurerat på denna roliga YouTube-kanal?

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Permalänk
Relik 📜

Tjena!

Det kan nog i teorin verka som en kul grej med långtidsvideo från kontoret, men från ett personligt perspektiv skulle jag bestämt säga nej. Jag är helt enkelt inte så sugen på "big brother"-konceptet där allt jag gör övervakas, utan behöver ha en privat sfär även på jobbet. Tyvärr.

Vad det gäller övriga saker till kanalen, kom med roliga förslag! Går alltid att hitta på något.

Mvh

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Avstängd

Skulle tro på en och annan svordom. Men tänkte mer på att visa vilket tidskrävande arbete redaktionen lägger ner både praktiskt och administrativt på testerna. Vore nog nyttigt för många att se för att förstå.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Tjena!

Det kan nog i teorin verka som en kul grej med långtidsvideo från kontoret, men från ett personligt perspektiv skulle jag bestämt säga nej. Jag är helt enkelt inte så sugen på "big brother"-konceptet där allt jag gör övervakas, utan behöver ha en privat sfär även på jobbet. Tyvärr.

Vad det gäller övriga saker till kanalen, kom med roliga förslag! Går alltid att hitta på något.

Mvh

Ni skulle kunna lägga upp bloopers från varje fredagspanel så slipper man vänta till nyårskrönikan för att få se dom.