Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av sae:

Hej Komplett
Jag tänkte dra en stunt för er, och vill höra er inställning, mest för andra användares skull också

1 - jag kommer att avveckla en äldre stationär dator jag har, med nyckel till W7 pro, så jag har windows redan - vill inte betala för en till, som jag inte kommer att använda.
2 - vill köpa en laptop av märket Lenovo
3 - jag kommer inte att acceptera Windows 8 eller 10 eula, kommer att klicka därefter när datorn startas för första gången

Hur ser ni på situationen?
Vill inte betala onödiga pengar till Microsoft...

Hej,

Alla bärbara datorer levereras med Windows, även Lenovos.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

Efter 2 veckors krångel kom äntligen mitt ersättningskort från Nvidia. Ett GTX 960 EVGA. Då alltså ca 2 arbetsveckor efter första utlovade leveranstiden.

Lite över en vecka efter det att jag fått mitt kort fick jag SMS om att ytterligare ett paket skickats till mig från komplett. Jag kollade upp det och ni hade skickat ytterligare ett kort till mig.

Jag ringde in och efter några minuters tystnad efter att jag förklarat ärendet fick jag kort svaret att jag kunde gå till postombudet och be dom skicka tillbaka kortet. (okej, var det allt?)

Det var allt.

Seg kundservice, utlovad återkoppling som inte blir av, tider som inte hålls, onödigt mycket krångel för kunden för att få veta vad som händer. Och när jag sedan gör er en tjänst känns det som man får samtala med en robot som inte blir det minsta glad för att man skickar tillbaka en vara. Dessutom vill ni att jag ska ta mig till ombudet för att skicka tillbaka det när det skickas tillbaka automatiskt efter en viss tid.

Nästa gång behåller jag kortet och håller tyst om det istället. jag vill INTE behöva göra ett RMA-ärende genom er igen.

Kompletts omdömme 2015: 3/10

Visa signatur

Komponenter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heimdall_swe:

Efter 2 veckors krångel kom äntligen mitt ersättningskort från Nvidia. Ett GTX 960 EVGA. Då alltså ca 2 arbetsveckor efter första utlovade leveranstiden.

Lite över en vecka efter det att jag fått mitt kort fick jag SMS om att ytterligare ett paket skickats till mig från komplett. Jag kollade upp det och ni hade skickat ytterligare ett kort till mig.

Jag ringde in och efter några minuters tystnad efter att jag förklarat ärendet fick jag kort svaret att jag kunde gå till postombudet och be dom skicka tillbaka kortet. (okej, var det allt?)

Det var allt.

Seg kundservice, utlovad återkoppling som inte blir av, tider som inte hålls, onödigt mycket krångel för kunden för att få veta vad som händer. Och när jag sedan gör er en tjänst känns det som man får samtala med en robot som inte blir det minsta glad för att man skickar tillbaka en vara. Dessutom vill ni att jag ska ta mig till ombudet för att skicka tillbaka det när det skickas tillbaka automatiskt efter en viss tid.

Nästa gång behåller jag kortet och håller tyst om det istället. jag vill INTE behöva göra ett RMA-ärende genom er igen.

Kompletts omdömme 2015: 3/10

Har varit med om en liknande händelse. Min joystick var död vid ankomst. Ringde dom och dom sa att den skulle komma om 2 veckor in i lagret. Krävde då lite rabbat och fick då 200 kr. Dom sa då att jag skulle KÖPA en till produkt. Altså ligga ute med pengar och så skullr jag skicka in den gamla och få en ny. Efter 2 veckor fick jag hem 2 stycken. Fick då prata med dom och behövde ångra mitt köp och skicka tillbaka den ena igen.
Kan deremot inte säga att kundservicen inte ville hjälpa till. Men man behövde göra en stor del själv och behöva stöka. Och ligga ute med 3000 kr....... Men alla andra köp har gått prima och håller just nu på att retunera en psu så får se hur det går;-)

Permalänk
Medlem

Hur länge ska man behöva vänta på en produktnyckel? Köpte en digital key igår vid 16.07 och har än inte fått någon key. När jag går in på "Dina digitala produkter" och väljer sen "Visa produktnyckel" knappen så försvinner knappen men ingen kod visas.

Visa signatur

Intel i7 6700K | Gigabyte GeForce GTX 980 4GB OC x2 i SLI | Kingston HyperX 16GB DDR4 | Gigabyte Z170X Ultra Gaming | Corsair Hydro H110i GTX | Samsung 850-Series EVO 500GB | Seagate Barracuda 4TB 7200rpm 64MB | Corsair Graphite 780T

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Heimdall_swe:

Efter 2 veckors krångel kom äntligen mitt ersättningskort från Nvidia. Ett GTX 960 EVGA. Då alltså ca 2 arbetsveckor efter första utlovade leveranstiden.

Lite över en vecka efter det att jag fått mitt kort fick jag SMS om att ytterligare ett paket skickats till mig från komplett. Jag kollade upp det och ni hade skickat ytterligare ett kort till mig.

Jag ringde in och efter några minuters tystnad efter att jag förklarat ärendet fick jag kort svaret att jag kunde gå till postombudet och be dom skicka tillbaka kortet. (okej, var det allt?)

Det var allt.

Seg kundservice, utlovad återkoppling som inte blir av, tider som inte hålls, onödigt mycket krångel för kunden för att få veta vad som händer. Och när jag sedan gör er en tjänst känns det som man får samtala med en robot som inte blir det minsta glad för att man skickar tillbaka en vara. Dessutom vill ni att jag ska ta mig till ombudet för att skicka tillbaka det när det skickas tillbaka automatiskt efter en viss tid.

Nästa gång behåller jag kortet och håller tyst om det istället. jag vill INTE behöva göra ett RMA-ärende genom er igen.

Kompletts omdömme 2015: 3/10

Hej,

Vi ber ödmjukast om ursäkt för hanteringen i ditt ärende. Skicka gärna ditt kund- eller ordernummer i ett PM till oss så undersöker vi vad som gick snett här. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse.

Skrivet av iFuze:

Hur länge ska man behöva vänta på en produktnyckel? Köpte en digital key igår vid 16.07 och har än inte fått någon key. När jag går in på "Dina digitala produkter" och väljer sen "Visa produktnyckel" knappen så försvinner knappen men ingen kod visas.

Kontakta oss via chatten på Komplett.se eller på 031-710 20 00 så hjälper vi dig.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hoppsan, blev det helt plötsligt betydligt sämre att handla, speciellt smågrejer, från Komplett eller har jag drömt att det var fri frakt oavsett köpesumma?
Fri frakt vid köp över 500:- står det nu på hemsidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seal33:

Hoppsan, blev det helt plötsligt betydligt sämre att handla, speciellt smågrejer, från Komplett eller har jag drömt att det var fri frakt oavsett köpesumma?
Fri frakt vid köp över 500:- står det nu på hemsidan.

Har för mig det också. antar att det blev för dyrt

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av seal33:

Hoppsan, blev det helt plötsligt betydligt sämre att handla, speciellt smågrejer, från Komplett eller har jag drömt att det var fri frakt oavsett köpesumma?
Fri frakt vid köp över 500:- står det nu på hemsidan.

Skrivet av m4gnify:

Har för mig det också. antar att det blev för dyrt

Hej, Det stämmer att det numer är fri frakt på order över 500 kronor. Vi har testat fri frakt utan någon beloppsgräns under en period. Det är få order under 500 kronor så de allra flesta kommer fortsatt att ha fri frakt. Under perioden har vi märkt att enskilda kunder lagt många små order och vi önskar motivera dem att istället samla sina order till en.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Varför envisas ni med att köra V300 som standard i era datorer?

Komplett Xtreme i80 för 29000kr så sitter en 240GB V300.
Det kallar jag inte Xtreme eller ens premium.

Visst man kan byta, men alla känner inte till vilken budgetdisk V300 är,
och för 29000kr borde ni lägga ribban högre.
Dåligt.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av SUMITOMO:

Varför envisas ni med att köra V300 som standard i era datorer?

Komplett Xtreme i80 för 29000kr så sitter en 240GB V300.
Det kallar jag inte Xtreme eller ens premium.

Visst man kan byta, men alla känner inte till vilken budgetdisk V300 är,
och för 29000kr borde ni lägga ribban högre.
Dåligt.

Tjena SUMITOMO,
Tack för kritiken. Jag tog det vidare med ansvarig för Komplett PC och vi ser nu over specifikationerna och byter förvald SSD.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Tjena SUMITOMO,
Tack för kritiken. Jag tog det vidare med ansvarig för Komplett PC och vi ser nu over specifikationerna och byter förvald SSD.

//Erik

Snyggt jobbat!

Känns bättre att kunna rekommendera datorer från er mer rakt av utan ändringar.

Permalänk
Medlem

Kommer ni att börja ta betalt med Paypal inom en snar framtid?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Marwelln:

Kommer ni att börja ta betalt med Paypal inom en snar framtid?

Vi har inga planer på att erbjuda Paypal som betalningsalternativ den närmsta tiden men jag skickar ditt önskemål vidare.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej, Det stämmer att det numer är fri frakt på order över 500 kronor. Vi har testat fri frakt utan någon beloppsgräns under en period. Det är få order under 500 kronor så de allra flesta kommer fortsatt att ha fri frakt. Under perioden har vi märkt att enskilda kunder lagt många små order och vi önskar motivera dem att istället samla sina order till en.

Vänligen

/Mikael

Har precis noterat denna förändring, synd. Komplett har alltid funkat bra för mig, RMA har hanterats otroligt smidigt, utlämning på utlämningsställe i Stockholm och när det försvann så kom den fria frakten istället. Jag förstår att det inte påverkar så många kunder, men för min egen del är det en sådan här sak som kan avgöra för mig - och när frakten kostar extra så ökar risken att jag väljer en fysisk butik i min närhet istället.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej, Det stämmer att det numer är fri frakt på order över 500 kronor. Vi har testat fri frakt utan någon beloppsgräns under en period. Det är få order under 500 kronor så de allra flesta kommer fortsatt att ha fri frakt. Under perioden har vi märkt att enskilda kunder lagt många små order och vi önskar motivera dem att istället samla sina order till en.

Vänligen

/Mikael

Hej,

Kommer ni trots det ha fri frakt till era pick-up-points, som det var förr?

Edit: Efter lite vidare läsning på er hemsida, har ni lagt ner er pick-up-point i Malmö?

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

Ser att ni fraktar med Kom Sverige AB. Vart slår man in kollinumret för att tracka?

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zicsoen:

Hej,

Kommer ni trots det ha fri frakt till era pick-up-points, som det var förr?

Edit: Efter lite vidare läsning på er hemsida, har ni lagt ner er pick-up-point i Malmö?

Dem enda pick-up pointen är i Göteborg o det kostar 39:- o få saker skickade dit nu :/

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Zicsoen:

Hej,

Kommer ni trots det ha fri frakt till era pick-up-points, som det var förr?

Edit: Efter lite vidare läsning på er hemsida, har ni lagt ner er pick-up-point i Malmö?

Frakten är 39 kronor oavsett volym och vikt. Pick-up-Point i Stockholm och Malmö finns dessvärre inte kvar.

Skrivet av Dakkie:

Ser att ni fraktar med Kom Sverige AB. Vart slår man in kollinumret för att tracka?

Order till Pick-up-Point går tyvärr inte att spåra.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hur kan man ingå ett avtal med ett företag som inte erbjuder tracking av sina paket?
Eller går paketen att spåra över huvud taget?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Adam West:

Hur kan man ingå ett avtal med ett företag som inte erbjuder tracking av sina paket?
Eller går paketen att spåra över huvud taget?

Eftersom vi kör order till vårt utlämningsställe Pick-up-Point i Göteborg med egna lastbilar direkt från lagret så finns ingen tracking. Paketet stannar helt enkelt ingenstans på vägen så det finns inget att tracka förutom när paketet skickas och när det kommer fram.

Alla order med Postpaket och Hempaket via Posten är naturligtvis spårbara.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hej Komplett.

Har ni någon gissning om när ni får in Asus MG279Q på lager?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Minsc S2:

Hej Komplett.

Har ni någon gissning om när ni får in Asus MG279Q på lager?

Hej,

Ursäkta sent svar. Tyvärr har vi ingen information om leveranserna på dessa ännu.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Avstängd

Hej komplett !

Jag beställde ett grafikkort aV er i tisdags kväll. Igår onsdag vid 14 var det plockat och en timme senare stod det skickat.

Går jag in på min sida och spårar ståe det"elektronisk bla bla 17.15"

Sen har det inte hänt något mer ?
Varför gick inte mitt paket med posten igår förbryllar mig, då det nu är en massa röda dagar utan utdelning..

Tacksam för svar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av makn:

Hej komplett !

Jag beställde ett grafikkort aV er i tisdags kväll. Igår onsdag vid 14 var det plockat och en timme senare stod det skickat.

Går jag in på min sida och spårar ståe det"elektronisk bla bla 17.15"

Sen har det inte hänt något mer ?
Varför gick inte mitt paket med posten igår förbryllar mig, då det nu är en massa röda dagar utan utdelning..

Tacksam för svar

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,

Skicka gärna ditt ordernummer i ett PM eller kontakta oss direkt via chatten på Komplett.se så tittar vi närmare på din order.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Posten är ibland väldigt slöa med att uppdatera paketsök och troligen så HAR ditt paket redan hämtats av posten.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Komplett:

Tjena SUMITOMO,
Tack för kritiken. Jag tog det vidare med ansvarig för Komplett PC och vi ser nu over specifikationerna och byter förvald SSD.

//Erik

Hej Erik, skedde denna förändringen endast på denna Dator-modellen eller är det en förändring som skall ske på en stor del av sortimentet?

Har svårt att se att man kan motivera V300 i egentligen någon dator med den horribla prestandan som dessa har sen bytet av Flash-minnet Kingston gjorde. I vissa laster presterar den tom sämre än en mekanisk hårddisk.

På den datorn som SUMITOMO påpekade så la ni in en HyperX 3K istället för V300.
Värt att nämna, denna SSD(HyperX 3K) lanserades för över två år sen och har en Sandforce kontroller som är uråldrig. Den ligger konstant på den nedre halvan av Nordichardwares tester, i TRIM-testerna ligger den pinsamt långt ner och är en av de sämsta diskarna som NH har testat, tom sämre än V300 120GB. Den återhämtar sig alltså mycket dåligt efter tung last.
V300 och HyperX 3K är markerade med rött i bilderna nedan. Blått är konkurrenternas budget-diskar.

TRIM-test:

Dold text

Office-test:

Dold text

Game-Test:

Dold text

Vet ju självklart inte vilka förutsättningar ni har att köpa andra Modeller i bulk/OEM eller vilka marginaler ni kan tänkas ha på SSD:er från andra tillverkare. Inte heller om den som är ansvarig kollar ekonomisk eller även har koll på prestandan på olika diskar.

De närmsta diskarna jag rekommenderar på forumet som är budget SSD:er är 850 EVO och BX100, för konsumenter kostar MX100 ungefär lika som BX100 och presterar bättre, antar att marginalerna är bättre på BX100 dock.
Dessa två diskar är budget diskar men ligger riktigt bra till i förhållande till andra diskar i liknande prisklass.

HyperX 3K ligger ganska konsekvent på undre halvan av testade enheter eller precis strax över mitten, detta är även ett genomgående drag på latenstesterna.

Nu har jag uppmärksammat detta, kommer fortsätta rekommendera alla som vill köpa på komplett att byta SSD:er till vettiga modeller.
Detta sagt så är ni kanske ett steg närmre att undvika eventuella framtida missnöjda kunder som får reda på att V300 är en väldigt dålig SSD när de frågar varför SSD:n presterar så dåligt här på SweC.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Ringde in för att undersöka möjligheten till att RMA ett nätagg med grovt spoltjut. Efter att ha förklarat ärendet så väljer Komplett att skicka ut ett nytt direkt utan att kräva att jag skickade tillbaka det gamla först för undersökning och då sitta utan dator under utbytestiden. Grymt jobbat Komplett, superb kundservice som vanligt!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Komplett.se
Skrivet av DavidtheDoom:

Hej Erik, skedde denna förändringen endast på denna Dator-modellen eller är det en förändring som skall ske på en stor del av sortimentet?

Har svårt att se att man kan motivera V300 i egentligen någon dator med den horribla prestandan som dessa har sen bytet av Flash-minnet Kingston gjorde. I vissa laster presterar den tom sämre än en mekanisk hårddisk.

På den datorn som SUMITOMO påpekade så la ni in en HyperX 3K istället för V300.
Värt att nämna, denna SSD(HyperX 3K) lanserades för över två år sen och har en Sandforce kontroller som är uråldrig. Den ligger konstant på den nedre halvan av Nordichardwares tester, i TRIM-testerna ligger den pinsamt långt ner och är en av de sämsta diskarna som NH har testat, tom sämre än V300 120GB. Den återhämtar sig alltså mycket dåligt efter tung last.
V300 och HyperX 3K är markerade med rött i bilderna nedan. Blått är konkurrenternas budget-diskar.

TRIM-test:

Office-test:

Game-Test:

Vet ju självklart inte vilka förutsättningar ni har att köpa andra Modeller i bulk/OEM eller vilka marginaler ni kan tänkas ha på SSD:er från andra tillverkare. Inte heller om den som är ansvarig kollar ekonomisk eller även har koll på prestandan på olika diskar.

De närmsta diskarna jag rekommenderar på forumet som är budget SSD:er är 850 EVO och BX100, för konsumenter kostar MX100 ungefär lika som BX100 och presterar bättre, antar att marginalerna är bättre på BX100 dock.
Dessa två diskar är budget diskar men ligger riktigt bra till i förhållande till andra diskar i liknande prisklass.

HyperX 3K ligger ganska konsekvent på undre halvan av testade enheter eller precis strax över mitten, detta är även ett genomgående drag på latenstesterna.

Nu har jag uppmärksammat detta, kommer fortsätta rekommendera alla som vill köpa på komplett att byta SSD:er till vettiga modeller.
Detta sagt så är ni kanske ett steg närmre att undvika eventuella framtida missnöjda kunder som får reda på att V300 är en väldigt dålig SSD när de frågar varför SSD:n presterar så dåligt här på SweC.

Hej, V300 har visat sig vara väldigt driftsäker över tid. Det är en faktor som väger tungt när vi väljer standard-disk i våra Komplett PC. Vi håller just nu på att undersöka alternativ och värderar att byta till en modell med bättre resultat i benchmarks.

Skrivet av Chrisism8:

Ringde in för att undersöka möjligheten till att RMA ett nätagg med grovt spoltjut. Efter att ha förklarat ärendet så väljer Komplett att skicka ut ett nytt direkt utan att kräva att jag skickade tillbaka det gamla först för undersökning och då sitta utan dator under utbytestiden. Grymt jobbat Komplett, superb kundservice som vanligt!

Kul att du är nöjd med vår service!

Tack för att du uppmärksammade detta. Jag tar det vidare.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Komplett:

Hej, V300 har visat sig vara väldigt driftsäker över tid. Det är en faktor som väger tungt när vi väljer standard-disk i våra Komplett PC. Vi håller just nu på att undersöka alternativ och värderar att byta till en modell med bättre resultat i benchmarks.
Vänligen

/Mikael

Ah, det är klart, har rakt av glömt bort alla problemen crucial hade för 2-3 år sen på sina diskar.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin