Välkommen till SweClockers 6.0 Beta

Permalänk
Melding Plague

Välkommen till SweClockers 6.0 Beta

I slutspurten till nästa version av SweClockers är det dags att dra igång den öppna betatestningen och låta alla nyfikna medlemmar klämma och känna på nyheterna.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Permalänk
Medlem

Vackert!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Najs!

Förstår dock inte hur det kan vara komplicerat att få in PM-funktion i mobilversionen? Vet att jag nämnde det för över ett år sedan..?

Det är rätt omständigt att bolla mellan vanliga sidan och mobilsidan för att enbart kunna läsa PM.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Går väldigt segt men snyggt äre

Permalänk
Medlem

Helt fantastiskt!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Bazisten:

Går väldigt segt men snyggt äre

Kan gå lite segt i perioder, det är varken rätt uppkoppling eller den slutgiltiga miljön än.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Bazisten:

Varför är Mina Trådar borta? Var bra att kunna hålla koll om det har skrivits några nya inlägg i mina trådar

Det är inte borttaget, bara ersatt av den utbyggda "Följda trådar".

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Helt Amazing!

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Det är inte borttaget, bara ersatt av den utbyggda "Följda trådar".

Du hann svara på det då jag tog bort mitt inlägg då jag såg det

Permalänk
Entusiast

Fan va bra! Alltid spännande med nya versioner av SweClockers.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Läckert!

Edit: ...men extremt långsamt.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk

Fan vad najs! Längtar tills den släpps den slutgiltiga versionen kommer!
/Robin

Visa signatur

Chass l Fractal design R4 l Gpu Msi Gtx 670 Power edition + Evga Gtx 670 l Nätaggregat Corsair HX 750w l Processor Intel core I7 3770k@5Ghz at 1.3V l Ram Corsair 16Gb l Ssd Intel 120gb l Moderkort Msi Z77 Gd 65 l Windows 7 l http://valid.x86.fr/qj1bmw

Permalänk
Medlem

bra jobbat

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av XFTality:

Läckert!

Edit: ...men extremt långsamt.

Vi arbetar med att konfigurera testservern. Allt flyter förhoppningsvis på smärtfritt inom kort.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Ser riktigt bra ut! Finns det någon möjlighet att bli notifierad via mail när man får ett direktsvar/blir citerad?(som med privata meddelanden)

Visa signatur
Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Scious:

Ser riktigt bra ut! Finns det någon möjlighet att bli notifierad via mail när man får ett direktsvar/blir citerad?(som med privata meddelanden)

Ja, det är valbart i profilen. Alla mailutskick är dock inaktiverade under testet.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk

Tycker det ser ut som vanligt.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem

Gillar inte att ni gått över till Arial som standard istället för Tahoma. Arial ser inte alls lika bra ut i Windows som i Android/Linux/Mac.

Hur går man tillbaka till normal forum-vy efter man valt träd-vy?

Permalänk
Medlem

Kommer mobilsajten förändras? För den är just nu tämligen värdelös eftersom det inte finns PM-funktionalitet...

Sedan är ju stödet för Tapatalk något som fortfarande är extremt saknat men det är ni ju för annonskåta för att tillåta..

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marwelln:

Gillar inte att ni gått över till Arial som standard istället för Tahoma. Arial ser inte alls lika bra ut i Windows som i Android/Linux/Mac.

Hur går man tillbaka till normal forum-vy efter man valt träd-vy?

Håller med. För mig som gravt synskadad är Arial en klar försämring ur tillgänglighetssynpunkt. Verdana vore bra mycket bättre.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Konsolgrävare

Trevligt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

Man kan söka i trådar!! Vet ni vad som kommer att fungera nu? - Marknadsreferenser!! Då slipper man äntligen att köpa av oseriösa personer om de tidigare blivit recenserade!

Det har gått att göra även i denna verisionen.

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem

Nice det här!

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Hmmm, sådär...

Varken bu eller bä just nu.

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem

Min första tanke var att signaturerna är lite för grådassiga och blir svårlästa.

Men har hunnit testa det i 3 sekunder, kanske är en vanesak

Permalänk
Medlem

Ser fram emot detta :)!

Visa signatur

ok

Permalänk

Går det på något sätt att komma till olästa inlägg? Som när man klickar på

i nuvarande forumet.

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965BE GPU: RX 480 4GB RAM: 16GB

Permalänk
Medlem

Nu blev det bara vit sida av nya Swec

Den här webbsidan är inte tillgänglig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Vi arbetar med att konfigurera testservern. Allt flyter förhoppningsvis på smärtfritt inom kort.

Kommer det gå att vänsterställa layouten även på den nya sidan?

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron