Permalänk
Snusfri

Strictoaster har nu börjat med C:S, tips för oss som behöver lite inspiration.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Marinlik:

Jag lyckas inte få modden som gör att man kan köpa alla 25 tiles att fungera. Om jag har den modden aktiverad så krashar spelet direkt när jag laddar en karta. Någon som haft samma problem?

Vilken av dem? Jag vet att det finns minst två, förmodligen fler...
Men till frågan, nej jag har inte haft problem med att det kraschar. Däremot fick Road Upgrade Tool-modden spelet att tokkrascha när jag hade installerat patchen.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Minsc S2:

Vill tipsa folk om att vara försiktiga när dom ändrar positionen på sina vattenpumpar.
Dessa har en betydligt större påverkan på vattennivån än vad jag trodde.

Efter dagens lilla äventyr funderar jag på att gå över till vattentorn rätt och slätt.

Jag har börjat överge vattenpumpar till förmån för vattentorn med. Noterade igår kväll att floden jag tar vatten ur börjat gå baklänges pga för stort vattenintag vilket också medförde att det något smutsiga vatten som kommer från reningsverken sögs tillbaks. Jag vet inte riktigt hur länge det varit så men min stad har fungerat så pass bra att jag inte ens märkt att folk borde ha blivit sjuka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Vilken av dem? Jag vet att det finns minst två, förmodligen fler...
Men till frågan, nej jag har inte haft problem med att det kraschar. Däremot fick Road Upgrade Tool-modden spelet att tokkrascha när jag hade installerat patchen.

Den som heter "all 25 areas purchasable" och som har 5 stjärnor på workshop. Ska pröva den andra modden och se om det fungerar.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Marinlik:

Den som heter "all 25 areas purchasable" och som har 5 stjärnor på workshop. Ska pröva den andra modden och se om det fungerar.

Okej, jag använder All Spaces Unlockable. Vet inte om det gör nån skillnad.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Jag har börjat överge vattenpumpar till förmån för vattentorn med. Noterade igår kväll att floden jag tar vatten ur börjat gå baklänges pga för stort vattenintag vilket också medförde att det något smutsiga vatten som kommer från reningsverken sögs tillbaks. Jag vet inte riktigt hur länge det varit så men min stad har fungerat så pass bra att jag inte ens märkt att folk borde ha blivit sjuka.

Jupp, det var ett av problemen jag fick också.
Sen kom översvämningarna och uttorkningarna.
Flyttade t.o.m. runt reningsverken för att fylla på min flod ett tag.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Typ 1/4 av min befolkning var sjuk, och antalet sjuka fortsatte bara att öka. hade ingen aning om varför. Märkte sen att man kan hålla musen över gubbarna för att se varför de är sjuka. Visade sig att mitt vattenintag låg lite för nära uttaget. Flyttade intaget lite grann och sen blev folket friskt. Hade ca 1800 sjuka av min befolkning på 6800. Lärdom. Se till att avståndet mellan avfall och vattenintag är tillräckligt istället för att bygga sjukhus för 2000pers.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marinlik:

Typ 1/4 av min befolkning var sjuk, och antalet sjuka fortsatte bara att öka. hade ingen aning om varför. Märkte sen att man kan hålla musen över gubbarna för att se varför de är sjuka. Visade sig att mitt vattenintag låg lite för nära uttaget. Flyttade intaget lite grann och sen blev folket friskt. Hade ca 1800 sjuka av min befolkning på 6800. Lärdom. Se till att avståndet mellan avfall och vattenintag är tillräckligt istället för att bygga sjukhus för 2000pers.

På den kartan jag kör nu tar jag in vatten från älven och sedan dumpar avfall i en sjö i mitten på kartan jag har låst upp. Det löser helt problemet. Fast jag skulle inte rekommendera någon att bada där

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyze:

På den kartan jag kör nu tar jag in vatten från älven och sedan dumpar avfall i en sjö i mitten på kartan jag har låst upp. Det löser helt problemet. Fast jag skulle inte rekommendera någon att bada där

Det blir väll översvämning om du bara pumpar ut allt till en sjö?

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Går det på ett hållbart sätt att ersätta alla kyrkogårdar med bara krematorium? Typ som jag gjort med sophanteringen d.v.s. ersatta alla soptippar med sopbränning.

Visa signatur

Stationär: i7 870 - H55M USB3 - 8GB RAM - GEFORCE GTX 1050 Ti - 512GB SSD - 1TB HDD
Laptop: Gigabyte P34G v2 - i7 4710HQ - 8GB RAM - HD 4600/GTX 860M - 128GB mSATA SSD - 1TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boozfob:

Det blir väll översvämning om du bara pumpar ut allt till en sjö?

Blir det verkligen det, översvämning då alltså om man pumpar ut det i en sjö? Fick fatt i en karta över Skåne igår kväll (tyvärr ingen bra sådan, visserligen sägs det ju att Skåne är platt men i detta fallet har de verkligen gått till överdrift med den saken) som jag precis börjat bygga på och dumpar för tillfället avloppsvattnet i Ringsjön. skulle ju dock bli lite jobbigt om den nu svämmar över =P

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

Jag flyttade mina reningsverk västerut för att få dom längre ifrån centrum, men likväl så var dom vid samma flod.

Det tog inte lång tid innan jag fick omlokera hamnen som var på motsatta sidan av floden, för att den blev översvämmad.

Så ja, du kan nog få översvämning om du pumpar ut allt avloppsvatten i en sjö utan utlopp.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boozfob:

Det blir väll översvämning om du bara pumpar ut allt till en sjö?

Jag är på är 2040 nånting nu, och har ca 60 k invånare och det har inte hänt något sådant än. Inte ens en indikation på att vattennivån ökar.
Men det kan mycket väl stämma det du säger. Jag får se vad som händer dom närmsta 100 åren ^^

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Minsc S2:

Jupp, det var ett av problemen jag fick också.
Sen kom översvämningarna och uttorkningarna.
Flyttade t.o.m. runt reningsverken för att fylla på min flod ett tag.

Jag har inte haft problem med översvämning och uttorkningar ännu. Enda direkta problemen jag själv haft är när jag hållit på och försökt klara av alla delmål för att få monumenten. Den där med att få ner hälsan till 20% är lite sen att göra när man är långt över 100k invånare hehe.

Hittade en äldre sparfil där problemet syntes. Väl värt att kontrollera hur vattnet går. Lösningen i bilden nedan fungerade bra i början då smutsvattnet gick nerströms och inte kom åt insuget:

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Hittade en äldre sparfil där problemet syntes. Väl värt att kontrollera hur vattnet går. Lösningen i bilden nedan fungerade bra i början då smutsvattnet gick nerströms och inte kom åt insuget:

http://i.imgur.com/B7OkAdp.png

Samma sak hände mig. Lätt att missa att pumparna fatiskt suger upp vatten från alla håll

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Idag blev det ett Level 1 farm zone hus:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=4144306...

Permalänk
Medlem

Hur ansluter ni era städer till motorvägar? jag har suttit i över en timme och försökt få det bra (Inte bara effektivt utan även snyggt)

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boozfob:

Hur ansluter ni era städer till motorvägar? jag har suttit i över en timme och försökt få det bra (Inte bara effektivt utan även snyggt)

Så krångligt som möjligt bara för att jag kan

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Skrivet av Boozfob:

Hur ansluter ni era städer till motorvägar? jag har suttit i över en timme och försökt få det bra (Inte bara effektivt utan även snyggt)

Ladda ner några fina korsningar här annars
http://steamcommunity.com/workshop/browse/?appid=255710&searc...

Brukar utgå från en sådan och modifiera dem så dom passar vad som skall anslutas.

Visa signatur

Moderkort: Maximus Gene Z87 Processor: i7-4770K@4,3 Volt=1,245V, Kylning: Custom Vatten Minne: 32Gb Corsair Venegance Pro 1866Mhz Grafik:MSI Seahawk 1080 EKWB Hårddiskar:Samsung SSD 850 EVO 500GBx2 + 3TB NAS Nätagg: Corsair AX850 Chassi: Corsair Obsidian 350D Skärm: Asus 27" ROG Swift Rigg2 TJ08 ASUS Maximus IV Z68 Gene-Z i5-2500K@4.5 H60 8GbLP ASUS GTX 970 STRIX (250GB+120GB)SSD+1Tb Corsair Cx500M

Permalänk
Skrivet av Boozfob:

Hur ansluter ni era städer till motorvägar? jag har suttit i över en timme och försökt få det bra (Inte bara effektivt utan även snyggt)

Alldeles för dåligt, så får jag efter hand sitta och bygga till ramp efter ramp.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Finns detta spelet i fysisk form på skiva att köpa? eller på fler ställen (gärna billigare) än bara på Steam? Är sådär till lagom inställd till säkerheten när det kommer till betalning via nätet. :/

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Skrivet av Mega-Dark:

Finns detta spelet i fysisk form på skiva att köpa? eller på fler ställen (gärna billigare) än bara på Steam? Är sådär till lagom inställd till säkerheten när det kommer till betalning via nätet. :/

Steam är väl ett av det säkrare ställena att handla på i så fall.
Förstår inte hur man kan vara rädd för att handla på nätet 2015 ?

Visa signatur

Moderkort: Maximus Gene Z87 Processor: i7-4770K@4,3 Volt=1,245V, Kylning: Custom Vatten Minne: 32Gb Corsair Venegance Pro 1866Mhz Grafik:MSI Seahawk 1080 EKWB Hårddiskar:Samsung SSD 850 EVO 500GBx2 + 3TB NAS Nätagg: Corsair AX850 Chassi: Corsair Obsidian 350D Skärm: Asus 27" ROG Swift Rigg2 TJ08 ASUS Maximus IV Z68 Gene-Z i5-2500K@4.5 H60 8GbLP ASUS GTX 970 STRIX (250GB+120GB)SSD+1Tb Corsair Cx500M

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mega-Dark:

Finns detta spelet i fysisk form på skiva att köpa? eller på fler ställen (gärna billigare) än bara på Steam? Är sådär till lagom inställd till säkerheten när det kommer till betalning via nätet. :/

Digital utgåva från Elgiganten för 179kr verkar vara billigast just nu. Reggas i Steam.

Skrivet av Blackbane78:

Steam är väl ett av det säkrare ställena att handla på i så fall.
Förstår inte hur man kan vara rädd för att handla på nätet 2015 ?

Beror lite på hur insatt man är i säkerhetsfrågor samtidgt. Säkert är det inte direkt men bör vara relativt riskfritt på seriösa sidor.

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Beror lite på hur insatt man är i säkerhetsfrågor samtidgt. Säkert är det inte direkt men bör vara relativt riskfritt på seriösa sidor.

Och hur bra man förberett sina kort och konton för ehandel.

Gör man tex enbart internetbetalningar på ett kort med begränsat saldo och ingen kredit så är det inte jättemycket man kan förlora.

Själv är man däremot ett jäkligt dåligt exempel, med kortet med 20k kredit knutet till paypal

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Skrivet av MaxWarp:

Så krångligt som möjligt bara för att jag kan

http://i.imgur.com/cZic7G8.jpg

Jag kallar denna GPS Not Allowed! Ganska banal egentligen. Men efter tre timmars experimenterande igår blev det lite bättre. Detta är slutresultatet... De tre zonerna man ser är commerce och residential blandat. I kväll skall vägar inom dem breddas... Kan man ha roligare en fredagskväll? Knappast...

Visa signatur

Fractal Design North Vit/TG - Asus Z690-G - Intel Core i7 12700KF - Deepcool Assassin IV Vit - Asus x Noctua 4080 - Corsair 32GB LPX DDR5 - Samsung 980 Pro 1 TB - Asus TUF Gaming 1000W

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av n_sandstrom:

Och hur bra man förberett sina kort och konton för ehandel.

Gör man tex enbart internetbetalningar på ett kort med begränsat saldo och ingen kredit så är det inte jättemycket man kan förlora.

Själv är man däremot ett jäkligt dåligt exempel, med kortet med 20k kredit knutet till paypal

Finns problem vi inte kan göra så mycket åt som konsumenter också. Många av de säkerhetstekniker handeln använder idag är extremt sårbara eller knäckta. Ars Texhnica har inatt publicerat en artikel om sårbarheter i TLS-systemet exempelvis. Nu är det väl samtidigt inte så att man helt bör undvika näthandeln men även om man inte följer utvecklingen i någon mån så är det viktigt att försöka komma ihåg att det inte är helt säkert.

Man bör definitivt göra som du säger, separata konton för betalningar och köp där man sätter över de belopp som behövs. Något som bör göras ASAP.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av dabo86:

Går det på ett hållbart sätt att ersätta alla kyrkogårdar med bara krematorium? Typ som jag gjort med sophanteringen d.v.s. ersatta alla soptippar med sopbränning.

Ja, jag har för mig att jag har kört en stad med bara förbr...jag menar krematorier. Höhö. Men allvarligt, jag har för mig att en kyrkogård bidrar till happiness som en park tex, tror inte krematorier gör det på samma sätt. Men nu sitter jag på MAS med mobilen och kan inte riktigt verifiera sanningshalten i mitt uttalande, så jag reserverar mig för att vara uppåt väggarna fel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackbane78:

Steam är väl ett av det säkrare ställena att handla på i så fall.
Förstår inte hur man kan vara rädd för att handla på nätet 2015 ?

Skrivet av anon5930:

Digital utgåva från Elgiganten för 179kr verkar vara billigast just nu. Reggas i Steam.

Beror lite på hur insatt man är i säkerhetsfrågor samtidgt. Säkert är det inte direkt men bör vara relativt riskfritt på seriösa sidor.

Skrivet av n_sandstrom:

Och hur bra man förberett sina kort och konton för ehandel.

Gör man tex enbart internetbetalningar på ett kort med begränsat saldo och ingen kredit så är det inte jättemycket man kan förlora.

Själv är man däremot ett jäkligt dåligt exempel, med kortet med 20k kredit knutet till paypal

Skrivet av anon5930:

Finns problem vi inte kan göra så mycket åt som konsumenter också. Många av de säkerhetstekniker handeln använder idag är extremt sårbara eller knäckta. Ars Texhnica har inatt publicerat en artikel om sårbarheter i TLS-systemet exempelvis. Nu är det väl samtidigt inte så att man helt bör undvika näthandeln men även om man inte följer utvecklingen i någon mån så är det viktigt att försöka komma ihåg att det inte är helt säkert.

Man bör definitivt göra som du säger, separata konton för betalningar och köp där man sätter över de belopp som behövs. Något som bör göras ASAP.

Tack för svaren Vist jag har inget emot att handla via nätet på sidor jag litar på, Men kan man slippa det så är det ofta en sida mindre som man motse lämna sina person uppgifter till (och ju mindre desto bättre enligt mig) och massa sådant Plus dom fysiska kopiorna är ibland billigare faktiskt än dom digitala konstigt nog.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Ja, jag har för mig att jag har kört en stad med bara förbr...jag menar krematorier. Höhö. Men allvarligt, jag har för mig att en kyrkogård bidrar till happiness som en park tex, tror inte krematorier gör det på samma sätt. Men nu sitter jag på MAS med mobilen och kan inte riktigt verifiera sanningshalten i mitt uttalande, så jag reserverar mig för att vara uppåt väggarna fel.

Skickades från m.sweclockers.com

Jopp, krematorier bidrar också med happiness, av någon anledning.
"Yay, vi behöver inte köra så långt när gammelfarmor dör"?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Jopp, krematorier bidrar också med happiness, av någon anledning.
"Yay, vi behöver inte köra så långt när gammelfarmor dör"?

Tror det snarare handlar om "Oh! Vad gott det luktar nu på morgonkvisten!"

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör