Bilder på ditt senaste inköp (2015)

Permalänk
Medlem

Var och pantade burkar. Tänkte köpa en 6-pack öl men sen ångrade jag mig eftersom jag försöker gå ner i vikt så det blev några lotto-rader i stället. Finns en chans att jag vinner 14 000 000 € men den är mikroskopiskt liten.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Åkte ner till Malmö idag och köpte mig en Canon 5D Mark II som gått endast 10.000 exponeringar för 6.990:-
Det tycker jag var ett fynd i alla fall

Fick bli ett SanDisk CF 64GB 120mb/s Ultra också Dock är det inte med på bild.

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem

En klassisk Zeiss Jena 35mm f2.8

Mums...

På min NX1,

Permalänk
Föredetting

Kolfiberram för 27.5"-hjul. Kostade mig under $200 USD ny, inkl sadelstolpe.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

En liten quadcopter från Banggood, 16 dollar kostade den. Väldigt bra för priset, hyfsat enkelt att kontrollera också. Jag är iaf nöjd! Blev även ett propellerskydd, det fungerade inte så bra dock, den blev seg och tråkig med den. Extra propellrar köpte jag också

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Entusiast

Två SSD's på totalt 240GB har vart för lite för länge...

Permalänk
Medlem

Behövde lagring så köpte en hårdisk lite magasin (airsoft) och en musmatta.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Ligger på posten och skall hämtas efter jobbet

Permalänk
Medlem

EDCforums-utgåva av Spyderco Manix 2XL. Självklart GITD.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Medlem

Fick idag en avi om att mitt paket har kommit, och i paketet fanns denna lilla gluggen 50mm F/1.8 II

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem

Snygg! Vad är det för märke och modell?

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Snygg! Vad är det för märke och modell?

Tack! Suzuki VZ 800 Marauder

Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikaelb:

Tack! Suzuki VZ 800 Marauder

Ok. Den ser ut att vara i mycket fint skick.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Hedersmedlem

Jaha då vare dags att tjöpa skit.

Min psykkel blev stulen. Så jag tjöpte en ny. Cube Attention.. med stänkskärmar. Lås och lampor inte med på bilden.

Och jag mördade min värdekassa Samsung Galaxy S4, lagom i fredags när Sony påbörjade sin 30% rabatt-kampanj på Z3an. Så det blev en Z3. Med lite skydd också.. så jag kan tappa den på bussen igen. Jag åker bara buss när min cykel e stulen. Kort sagt kostade cykelstölden mig en bra summa pengar i prylar, för att inte tala om bussbiljetter och förlorad tid.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

2st 2 TB till datamaskineriet. Mina gamla diskar är stenåldersgamla så är på tiden att bytas ut.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Skrivet av NaturaL:

http://i60.tinypic.com/j7enpl.jpg

Ligger på posten och skall hämtas efter jobbet

Ser ut som en enduro/Cross-pipa, vad är det till för hoj?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Jaha då vare dags att tjöpa skit.

Min psykkel blev stulen. Så jag tjöpte en ny. Cube Attention.. med stänkskärmar. Lås och lampor inte med på bilden.
http://uglybob.df.lth.se/bilder/sinkop/IMG_7241s.jpg

Och jag mördade min värdekassa Samsung Galaxy S4, lagom i fredags när Sony påbörjade sin 30% rabatt-kampanj på Z3an. Så det blev en Z3. Med lite skydd också.. så jag kan tappa den på bussen igen. Jag åker bara buss när min cykel e stulen. Kort sagt kostade cykelstölden mig en bra summa pengar i prylar, för att inte tala om bussbiljetter och förlorad tid.
http://uglybob.df.lth.se/bilder/sinkop/IMG_7242s.jpg

Köpte du cykeln i Sverige eller Tyskland? Blev den dyr? Har också tänkt köpa en cykel, och har ingen aning vad för sort jag ska köpa.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av babgjyshi:

Köpte du cykeln i Sverige eller Tyskland? Blev den dyr? Har också tänkt köpa en cykel, och har ingen aning vad för sort jag ska köpa.

Tyskland, från bike-discount.de
Tyckte inte den blev dyr, 800€ eller så.. bra psykkel för pengarna.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Mumma

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fextreme_fa:

Ser ut som en enduro/Cross-pipa, vad är det till för hoj?

Skickades från m.sweclockers.com

Husaberg FS570 -11

Permalänk
Medlem
Skrivet av NaturaL:

Aha! Kul, kör också motard fast en Aprilia Sxv550 -11

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Föredetting

Bönder. Alla vet att det är en CPI SM250 man ska ha om man kör motard. För att det är roligt att laga hojen varannan vecka.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Riktigt råa jeans, alla 25oz

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Lite parfym och skor från CDON för totalt 17 kr som jag behövde betala efter att ha använt ett presentkort jag fick som "välkomstgåva" när jag köpte 2 lotter förra året, presentkortet kom för nån månad sedan lite oväntat.. ska icke klaga

Calvin Klein CK One Edt 200ml och Björn Borg - Roscoe Co, Cognac.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

LG G Watch R.

Permalänk
Inaktiv

Har lagt ut pengar på det man inte vill lägga ut sina pengar på...att dra ut en av sina visdomständer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalice:

Har lagt ut pengar på det man inte vill lägga ut sina pengar på...att dra ut en av sina visdomständer.

http://ladda-upp.se/files/2015/b142370.jpg

Ja nej det rockar inte. Lade ut totalt 10.000 på en rotfyllning inkl medicin och akuttider mm. Ska man vara fin får man lida pin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Ja nej det rockar inte. Lade ut totalt 10.000 på en rotfyllning inkl medicin och akuttider mm. Ska man vara fin får man lida pin

Fy fan!
Jag drog ut en tand i Thailand. Så vit jag kunde bedöma så såg kliniken ut som vilken som helst här hemma fast med mer personal.
Inklusive en ask Ipren gick det på 60 kr