Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av pompa_kumla:

Lenovo Y50-70 la nyss en beställning men på inet verkar det vara en i7 men prisjakt i5 ìsf ? Är det 2 kärnor är ju inte priset så bra längre

Men den finns ju i både i5 och i7.

Det är denna som inet säljer
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2726042

Permalänk
Medlem

Kunde inte hålla mig, blev en Lenovo och Samsung 850

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Samsung SSDn verkar ju trevlig, blev en sån! Kommer jag märka någon skillnad mot mina gamla mekaniska diskar?

Visa signatur

CPU: 3570K @4.3GHz| GPU: Asus GTX 1060 6gb dual | Mobo: Asus P8P67 | RAM: Corsair Vengeance 2x4gb

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Dendrite:

Samsung SSDn verkar ju trevlig, blev en sån! Kommer jag märka någon skillnad mot mina gamla mekaniska diskar?

Kort & gott; oja!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av pompa_kumla:

Lenovo Y50-70 la nyss en beställning men på inet verkar det vara en i7 men prisjakt i5 ìsf ? Är det 2 kärnor är ju inte priset så bra längre

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2726042
Intel Core i7 4710HQ 2,4 kg 15,6 tum 1920x1080 8 GB GeForce GTX 860M

Tillverkarens ArtNr: 59427681

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dendrite:

Samsung SSDn verkar ju trevlig, blev en sån! Kommer jag märka någon skillnad mot mina gamla mekaniska diskar?

Ja herregud ja!!! Det kommer kännas som att du köpt en ny dator. Att uppgradera till SSD är den uppgradering som gör absolut störst upplevd skillnad i prestanda. Tänk bara på att lägga ditt OS på din SSD, men det visste du säkert redan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hann många av er köpa Lenovon? Så jälva synd att jag missade det!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av babgjyshi:

Hann många av er köpa Lenovon? Så jälva synd att jag missade det!

Uppenharbligen jonthan, Pompa_kumpla + en här åtminstone.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Blev en Lenovo även här. Ska till systern men jag var den som beställde.

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem

vad kostade lenovo datorn om man får fråga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndyX:

vad kostade lenovo datorn om man får fråga?

Tror det var 5999kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndyX:

vad kostade lenovo datorn om man får fråga?

5990:-
Har velat ha asus rog, men tycker 14000 är för mycket, så nu kan jag ha den här tills den är nere i 9000 så har jag fått två datorer för nästan samma pris haha 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Inaktiv

Blev glad att se att inet hade planerat in en liten rea precis när man är mitt uppe i jakten av ett mekaniskt tangentbord. Hade siktat in mig på ett Ducky Shine 4. Såg att det fanns flera Ducky tgb inkluderade i rean men såklart inte det jag söker efter. Jaja, bättre lycka nästa gång och förövrigt ser det ut som en helt ok kampanj.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av pompa_kumla:

Lenovo Y50-70 la nyss en beställning men på inet verkar det vara en i7 men prisjakt i5 ìsf ? Är det 2 kärnor är ju inte priset så bra längre

Skrivet av jonthan:

5990:-
Har velat ha asus rog, men tycker 14000 är för mycket, så nu kan jag ha den här tills den är nere i 9000 så har jag fått två datorer för nästan samma pris haha 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Har ni (eller någon annan här) fått era Y50-70 än?

Funderar lite på ett par saker, på min känns det som att pekplattan glappar lite, känns inte fast om man "knackar" på den, och det är en springa under dioderna för laddning osv där det lyser igenom lite. Undrar om det är likadant på era eller om det är min som är lite dåligt monterad.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Har ni (eller någon annan här) fått era Y50-70 än?

Funderar lite på ett par saker, på min känns det som att pekplattan glappar lite, känns inte fast om man "knackar" på den, och det är en springa under dioderna för laddning osv där det lyser igenom lite. Undrar om det är likadant på era eller om det är min som är lite dåligt monterad.

Ska precis sätta in min 850 Pro
pekplattan "glappar" lite med, men inget som jag tänkte på eller som stör mig
Men var lyser dioderna igenom?
Dom enda dioderna jag ser är isåfall dom vid space.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av jonthan:

Ska precis sätta in min 850 Pro
pekplattan "glappar" lite med, men inget som jag tänkte på eller som stör mig
Men var lyser dioderna igenom?
Dom enda dioderna jag ser är isåfall dom vid space.

Skickades från m.sweclockers.com

Nere till vänster på långsidan där dioderna för laddning, power, HDD-aktivitet osv sitter.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Nere till vänster på långsidan där dioderna för laddning, power, HDD-aktivitet osv sitter.

Där är det inget ljussläpp

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av jonthan:

Där är det inget ljussläpp

Skickades från m.sweclockers.com

Ok, tackar!

Trist för min del, tycker jag haft nog med returer. >_<

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Ok, tackar!

Trist för min del, tycker jag haft nog med returer. >_<

Stackarn, surt som en hönas 🐔 bakdel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

25% rabatt på ASUS mest populära routrar - RT-AC66U, RT-AC68U och RT-N56U

https://cdon.se/hemelektronik/asus_n%C3%A4tverk_-25_v14/

De har höjt priset på allt. AC68 gick att köpa på cdon för flera hundralappar billigare bara någon vecka sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

De har höjt priset på allt. AC68 gick att köpa på cdon för flera hundralappar billigare bara någon vecka sedan.

Tacka riksbanken för den döda kronan för det. CDON har inget med saken att göra.

Regards
Jan

Permalänk

Om man är äventyrlig av sig kan man testa att beställa GTA 5 via Nuveem för halva priset på GMG, de är seriösa men säljer enbart till Brazilien, http://nuuvem.com.br/produto/2086-grand-theft-auto-v så man behöver använda t ex Hola för att beställa och sen stänga av proxyn när man kommer till Paypal. Skälet jag skriver man måste vara äventyrlig är för att det är inte säkert om det är regionskyddat och Rockstar har skrivit att det eventuellt kan läggas till regionskydd i efterhand också enligt Hotukdeals,

Skrivet av Rockstar:

Region-lock and regional version information is not yet available. If you would like to receive an automatic email notification as soon as there is more information, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page.

Här diskuteras det hela, http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1024975

Edit: Jag själv har inte bestämt mig än, känns lite riskabelt eftersom många vet om det.

Visa signatur

Ryzen 2700x, Nvidia 2080, 32gb 3200CL14 B-Die, 970 Evo
"Limbo" burk: I52500k, Nvidia 560 ti, 16gb Ram.
Server: FSC PI 2664. Quad core, 4gb minne, lite hårddiskar och en hel del damm.

Permalänk
Medlem

Jag har köpt spel via nuuvem tidigare vilket gått bra, har dock gta v till xbone så kommer därför inte köpa

Permalänk
Avstängd

Headset är exklusive moms

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Skrivet av amanito:

Headset är exklusive moms

Skickades från m.sweclockers.com

Njae, 25.30kr exkl vilket blir runt 31kr inkl... Dock lämnar Elfa en del att önska numera:

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=272

Permalänk
Medlem

110 spänn för två headset inklusive frakt är en ok deal för min del.
Nåt för ungarna att ha sönder...

Visa signatur

"Du bist ja wie eine Zwiebel. Wenn Ich Sie sehen, muß Ich heulen"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jallle:

Jag har köpt spel via nuuvem tidigare vilket gått bra, har dock gta v till xbone så kommer därför inte köpa

Hur går du tillväga? Sidan är ju på.. ett helt annat språk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Hur går du tillväga? Sidan är ju på.. ett helt annat språk?

Han använder förmodligen översättningsfunktionen i Google Chrome?

Jag har själv navigerat och handlat spel på Nuuvem. Men håller mig till regionsfria spel för att vara på den säkra sidan i den frågan.

Kör du annan webbläsare kan du klippa och klistra texten för att översätta i te.x. Google Translator eller annan översättare av ditt val.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk

Vi som missade Lenovon.. Finns det nån annan bra liknande deal nånstans på bärbar dator?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av bompaholm:

Vi som missade Lenovon.. Finns det nån annan bra liknande deal nånstans på bärbar dator?

Alina har några hyffsade i sin påskrea, men det är nog svårt att hitta något i samma klass som Lenovo-erbjudandet.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.