GTA 5 PC Steam eller affär?

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[TBOC:

Razor;15344671']Strax efter jag skrev det så provade jag att gå in på rockstars hemsida, såg att man kunde logga in där så jag gjorde det. Surfade runt lite bland kontosidorna och hittade en stor knapp det stod "register gta v for pc here" på. Gjorde det och fick spelet på mitt RSC-konto och 1,35 mille i förköpsbonus uppdelat på 500K till singelplayer och resten till online-delen.

Så ja, det funkade alldeles prima för mig hittills

Nu ska jag bara spendera några timmar på att städa på hårddiskarna så jag får plats med spelet också.... -.-

EDIT: cirka 269kr tror jag det blev för GTA 5 från nuuvem, paypal lägger ju på några kronor extra på varje köp. Funkade iaf utan problem att regga på mitt svenska RSC-konto.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

green man gaming med SAVE22-ONGTAP-RELOAD 31.20 euro istället för steams 60 euros. ja tack!

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[TBOC:

Razor;15344671']Strax efter jag skrev det så provade jag att gå in på rockstars hemsida, såg att man kunde logga in där så jag gjorde det. Surfade runt lite bland kontosidorna och hittade en stor knapp det stod "register gta v for pc here" på. Gjorde det och fick spelet på mitt RSC-konto och 1,35 mille i förköpsbonus uppdelat på 500K till singelplayer och resten till online-delen.

Så ja, det funkade alldeles prima för mig hittills

Nu ska jag bara spendera några timmar på att städa på hårddiskarna så jag får plats med spelet också.... -.-

Verkar som att det inte funkar längre. Får bara 404 Error varje gång jag ska checka ut med PayPal

Permalänk
Medlem
Skrivet av drbarris:

Verkar som att det inte funkar längre. Får bara 404 Error varje gång jag ska checka ut med PayPal

Ja det fick jag ett par gånger med men det pga proxyn. Stäng av den när du ska betala så ska det funka..

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[TBOC:

Razor;15345945']Ja det fick jag ett par gånger med men det pga proxyn. Stäng av den när du ska betala så ska det funka..

Nej, det funkar inte hur jag än gör. Använder Hola för Chrome. Det funkar bra med en Brasiliansk VPN för att lägga spelet i kundvagnen. Men när jag loggar in får jag error. Om jag stänger av VPN innan jag loggar in så försvinner spelet från kundvagnen istället :/

edit: Gick bra när jag bytte VPN till Argentina Jag har inte fått någon kod ännu, står att den släpps 14/4. Samma för er?