Permalänk
Medlem

callofduty4 beta nu, ca 5000 nycklar kvar http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=8

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

http://gamers-creed.com/?p=543

én intressant lista

Square gör ett ett 360 exclusive spel : )

edit:

Ninja Gaiden 2 teaser (tydligen 360exclusive)

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=21552

Visa signatur

sad panda

Permalänk

Att ingen här snackar om Timeshift! Såg brorsan lira det och han sa att det ägde, snygg grafik och nice att leka med tiden.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zalmanusa
Att ingen här snackar om Timeshift! Såg brorsan lira det och han sa att det ägde, snygg grafik och nice att leka med tiden.

Jag tyckte det första Timeshift verka roligare. Det som var klart som dom plötsligt kände för att lägga ner.

Permalänk
Medlem

var och hämtade min box idag, är det gratis gold eller silver man får i en månad med live? och ifall de är gold hur?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Det är (eller var i alla fall) gold. Silver är alltid gratis. Du får välja en månads gratis gold när du reggar dig på Xbox Live.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Det är (eller var i alla fall) gold. Silver är alltid gratis. Du får välja en månads gratis gold när du reggar dig på Xbox Live.

Man skall skapa en live användare och väljer silver, sedan kommer det upp att man kan få en månad guld.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

jaha, det missade jag, betalade 3mån på direkten jaja struntsumma egentligen mot för vad man får.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Kollade nyss klart på film och efter det så kan jag inte starta boxen, kommen upp att jag ska kontakta supporten (E 79, nån som vet vad som menas?).

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

haft boxen i en dag så blev gears of war skivan "unreadable" :P, nån annan som vart med om detta? är det nått jag gjorde fel? borde gå på garantin iaf

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Horiko
Kollade nyss klart på film och efter det så kan jag inte starta boxen, kommen upp att jag ska kontakta supporten (E 79, nån som vet vad som menas?).

Vet inte vad just det felmedelandet betyder men gå in på www.xbox.com eller vad det nu är, och sök där. Det gjorde jag när jag fick felmedelandet E31 eller vad det nu var, hårddisken sönder.

Visa signatur

AMD64 4000+ A8N32-SLI Deluxe 7800GT A-data 2GB Raptor 74Gb Seagate 250Gb
MyBook 320gb Lacie 300gb Lian Li PC-6070B-SE HIPER 580W Zalman CNPS7700-Cu Zalman VF900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
haft boxen i en dag så blev gears of war skivan "unreadable" :P, nån annan som vart med om detta? är det nått jag gjorde fel? borde gå på garantin iaf

Läsaren kan ha repat skivan...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Hopp då har man beställt Eternal Sonata + US Xbox 360 ^^, så 1-2 veckor sen kan jag äntligen spela spelet jag väntat osm mest till konsollen ^^.

Så någon som har en aning vad man får för en Xbox 360 med 2 spel.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni om COD4-betan?
Jag tycker det är riktigt mysigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Vad tycker ni om COD4-betan?
Jag tycker det är riktigt mysigt.

Riktigt kul. Vad nickar du?

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem

360 Premium med HDMI hos Webhallen!
http://www.webhallen.com/prod.php?id=79176

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death
Riktigt kul. Vad nickar du?

Hoeken, samma som min gamertag, du då?
Lite lame, men whatever!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Hoeken, samma som min gamertag, du då?
Lite lame, men whatever!

Skapade ett nytt konto bara för att testa det här gratis så jag nickar "tonylepo" just nu haha

Ska försöka leta upp dig nästa gång jag spelar

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
haft boxen i en dag så blev gears of war skivan "unreadable" :P, nån annan som vart med om detta? är det nått jag gjorde fel? borde gå på garantin iaf

Detta verkar vara ett vanligt problem med GOW. Om skivan är repig så får du försöka byta den, jag hade pajat min när jag flyttade XBoxen när den var igång men jag polerade skivan med bilvax(med nån form av slipmedel) vilket funkar alldeles utmärkt på repade CD eller DVD.
Annars verkar boxen bli väldigt varm när man spelar vissa spel t.ex. GOW så när jag öppnar mitt skåp som boxen står i så kan jag spela GOW utan problem, andra spel har jag aldrig haft nåt liknande problem med.
En kompis fick byta ut sin box p.g.a problem som uppstod vid spelande av i huvudsak GOW.

Visa signatur

P4C 2,4@3,0 / P3 733@770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fc25
Detta verkar vara ett vanligt problem med GOW. Om skivan är repig så får du försöka byta den, jag hade pajat min när jag flyttade XBoxen när den var igång men jag polerade skivan med bilvax(med nån form av slipmedel) vilket funkar alldeles utmärkt på repade CD eller DVD.
Annars verkar boxen bli väldigt varm när man spelar vissa spel t.ex. GOW så när jag öppnar mitt skåp som boxen står i så kan jag spela GOW utan problem, andra spel har jag aldrig haft nåt liknande problem med.
En kompis fick byta ut sin box p.g.a problem som uppstod vid spelande av i huvudsak GOW.

hade råkat komma åt den lite när jag körde, fick byta. Hade den veritkalt förut men den ligger ner nu, har ställt en fläkt bakom jag har på medans jag kör så den blir inte så varm.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Fixade min trasiga xbox idag som hade 3 röda lampor problemet med x-clamp metoden.. passade på att lägga in en extra fläkt oxå.

Permalänk
Medlem

Ser ju riktigt snyggt ut

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Någon stackare som provat sega rally 2 demot? isåfall, jag lider med er.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Ny Mass Effect video: http://www.gametrailers.com/player/24939.html
Slutet på den är verkligen Badass!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
Någon stackare som provat sega rally 2 demot? isåfall, jag lider med er.

Jag drog ner nått Sega Rally demo men inte provat det ännu :S
Är det nått nytt Sega Rally eller vad är det jag har blivigt lurad på?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av örli
Ny Mass Effect video: http://www.gametrailers.com/player/24939.html
Slutet på den är verkligen Badass!

sägs om den här då ?

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/106938.html

42min gameplay från början av spelet så spoilervarning.. men klart värt det ;D

jäklar vad man kan custimise karaktären man skapar i början.

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
Någon stackare som provat sega rally 2 demot? isåfall, jag lider med er.

Är det bara jag som tyckte det var riktigt kul?

Permalänk
Medlem

ojdå, hittade en gameplayvideo från ninja gaiden 2

http://gamersyde.com/news_5057_en.html

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Ja ninja gaiden verkar bli riktigt fläskigt!

atWa: Hände precis samma sak med min skiva, inte bara på GoW utan även på Forza 2, hade inte rört konsolen en mm, men lik förbannat blev det repor. Fick nya spel och en konsol samma dag som jag lämnade in den
El giganten ska ha eloge för det!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

har börjat kolla på detta att koppla xboxen till datorn, så står det (An Ethernet cable is supplied with the Xbox 360 video game and entertainment system). Får man med den i premium paketet? den gråa sladden dvs. eller är det nått man måste köpa själv?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc