Permalänk

Riktigt hett. Blev sugen på att göra samma sak med min iBook G4 nu.

Permalänk
Medlem

Nice modd 10p

Visa signatur
Permalänk
Medlem

det enda som saknas är en riktig motorola processor och ett riktigt os utan "hemmamapp" och annat oseriöst plotter >.<

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Trevligt med all positiv respons, tackar

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

skit snyggt 10p

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt! önskar att min gamla macbook fortarande var i livet...

9p
tips till nästa gång:
http://www.krystal.no/images/newsimages/Think%20linux%201024-...

Visa signatur

"overclocked budget-monster":amd athlonX2 5200+@ 3.2 ghz -:- k9a2vm -:- 2600pro 512mb (core:850 mem:580) -:- 2gb crosair...

Permalänk
Permalänk
Medlem

Läckert

Permalänk
Medlem

Riktigt kul idé och bra genomfört! retrologgan är så mycket finare än den nya som bara ska försöka se stilren ut... 10 poäng!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet
haha riktigt snyggt

köpte en MacBook igår, bästa köpet ever! denna lilla saken prestrerar bättre i wow än min gamla stiatonära me EAH4870x2, AMD Athlon 6000+, 4GB ram osv! :D:D:D:D:D

Right...

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Medlem

Coolt

gillar den stilerna looken rikitg mycket men detta var snyggt på ett helt annat sätt.

du kan ju inte få något annat är en 10 för den väldigt fina loggen och ett mycket fint resultat

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS

Permalänk

Awesomeness

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet
haha riktigt snyggt

köpte en MacBook igår, bästa köpet ever! denna lilla saken prestrerar bättre i wow än min gamla stiatonära me EAH4870x2, AMD Athlon 6000+, 4GB ram osv! :D:D:D:D:D

Lol ok ^^

Sälj ditt graffe till mig då

Eller skaffa ett vettigt mobo och en bättre cpu så det slipper flaska iofs så borde wow klara sig på halva den riggen fullt ut:P

Ot Riktigt nice både projektet och galleriet Hur mycket gav du för filtret?

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem

Detta var faktiskt riktigt, riktigt coolt!

Stilrent som föen!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Jag tycker att det gamla äpplet är mycket finare, även om jag ogillar Apple i allmänhet.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem
Permalänk

Blev riktigt snyggt mot det svarta!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MichaSWE
Ot Riktigt nice både projektet och galleriet Hur mycket gav du för filtret?

Om jag minns rätt var det 40kr inklusive frakt, dom skickade i ett vanligt brev så jag kunde inte spåra det. Tog typ 1,5 veckor innan det dumpade ned i brevlådan.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

Vart faktiskt bra, Men vit/svart är bra mkt stiligare.

Permalänk
Medlem

Hur plockar man bort glasplattan på nya macbook? 10 p

Permalänk
Medlem

Awesome! 10p

Visa signatur

The computer is a moron.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mazk0
Hur plockar man bort glasplattan på nya macbook? 10 p

No idea.
Du får vänta tills dom som säljer dessa filtren listar ut det(finns videor hur man går till väga på tex icolours.ca men dock inte till alu-modellerna), sök på youtube eller lista ut det själv den hårda vägen

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

snyggare innan.

Permalänk
Medlem

Ser sjukt fint ut på svarta MacBooks måste jag säga. 8/10

Permalänk
Medlem

vackert gjort!

ser ut som att du vet vad du pysslar med.

snyggt jobb, väl utfört och ett extra plus för apple!

Visa signatur

CPU Intel core i9 9900K COOLING NZXT Kraken X62 RAM 32Gb Corsair 3200Mhz GPU Asus RTX 2070 STRIX SSDs Corsair Force GT 120GB | Samsung EVO 500GB PSU Corsair AX 1200W 80+ GOLD CASE Fractal Design R5

Permalänk
Medlem

Några frågor. Är du arbetslös?
Om ja isåfall märks det att du har gott om tid.

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

Hehe du fick mig och två kompisar (den ene har inte ens en mac än) att beställa varsitt filter. Hur lång var frakttiden?

Permalänk
Medlem

najs!

Visa signatur

MacBook 1,83 GHz 512mbRam 80gig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tetsuwan
Hehe du fick mig och två kompisar (den ene har inte ens en mac än) att beställa varsitt filter. Hur lång var frakttiden?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ph33r
Om jag minns rätt var det 40kr inklusive frakt, dom skickade i ett vanligt brev så jag kunde inte spåra det. Tog typ 1,5 veckor innan det dumpade ned i brevlådan.

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

Sånt slit för en mac.. Jaja, alltid kul att pilla

Men fick som MrMadMax deja vú-känsla när jag en gång gjorde liknande projekt med min Xbox + en blå cold cathode-ring. R.I.P.

Visa signatur

🖥 AMD 5600X (+ Noctua NH-L9a-AM4 chromax.black) | ROG Strix B550-I | 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz | Asus TUF RTX 4070 Ti | Samsung 980 Pro NVMe | Corsair SF600 | Lian Li A4-H2O | 2 x Noctua NF-A12x25 | Acer Predator XB271HU | ⌨️ Varmilo VA109M | 🖱 Razer Deathadder V2