Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
ok,im back...och mörbultad. O.S.V
helgen har sett ut som så:

Hmm :/ Vi alla på swec hoppas självklart att det blir bra mellan er men sex första gången kan även förstöra Nej förlåt nu ska jag inte sitta här och vara bitter Man är allt lite avis Hur gammal är du?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

Bra jobbat mangemani!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Låter som en film, all lycka till er i framtiden!

Nu vet jag inte vad du kollar på för filmer som innehåller massa sånt..
Skämt å sido, härligt att det gick bra Mange!

Själv har jag massor av andra saker i huvudet just nu så varken orkar eller har lust att tänka på tjejer direkt. Har fasen inte lust att göra någonting alls direkt förutom att träna.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Hmm :/ Vi alla på swec hoppas självklart att det blir bra mellan er men sex första gången kan även förstöra Nej förlåt nu ska jag inte sitta här och vara bitter Man är allt lite avis Hur gammal är du?

sant,antingen hjälper det eller så stjälper det=/,ej fått det bekräftat än.
är 28 år

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Bra jobbat mangemani!

tack:)
men ingen ide att hurra än,detta är inte säkert:P

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Ska nu iväg till tjejen nu, får se om livet kommer kännas bättre efter det. Är lite sur och trött på henne som det är nu.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Ska nu iväg till tjejen nu, får se om livet kommer kännas bättre efter det. Är lite sur och trött på henne som det är nu.

why?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpammerN^
Inget illa menat men, fan va kort hon är.

(Är 180 själv så att )
Btw, lycka till!

Inget illa menat, men fan va kort du är.

En tjej på 165 är normallång precis som du. Sedan är det värre för en kille att vara lite kort än en tjej. En man under 1.90m och 90kg har svårt att få respekt på gatan.

Medellängder & vikter för könen:
http://www.scb.se/Pages/PressRelease____149797.aspx

Jag själv skiter i princip hur en tjejs kroppsform är, visst det får ej vara extremt åt någon håll. Och jag väljer hellre en liten mullig tjej än en undernärd. Speciellt tjejer som är undernärda och kämpar på att bli ännu mera.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpammerN^
Inget illa menat men, fan va kort hon är.

(Är 180 själv så att )
Btw, lycka till!

Det har aldrig slagit dig att tjejer är kortare än killar?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

enligt henne så är hon jätte kort,men jag tyckte inte hon var så kort faktiskt och jag är 195 själv:P.
dock så var det en rejäl skillnad på stoleken,hon 56 och jag 130 kilo:D

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Bara man är längre, tyngre och starkare än sliddjuren så överlever man i kvinnodjungeln

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Bara man är längre, tyngre och starkare än sliddjuren så överlever man i kvinnodjungeln

Nej för de jagar och attackerar i flock.
Jag själv må vara större och starkare än de flesta kvinnor, men respekt för vilken jävelskap de kan ställa till med har jag allt fått den hårda vägen.

Dock är det en fördel att vara stor vid raggning, tjejer vill knappast ha en kille som ej vågar gå på stan ensam utan att behöva hålla dem i handen. Tro mig, jag har sett mängder av killar här i stan som gör detta, men tjejerna får ju ta av vad som finns kvar..

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Nej för de jagar och attackerar i flock.
Jag själv må vara större och starkare än de flesta kvinnor, men respekt för vilken jävelskap de kan ställa till med har jag allt fått den hårda vägen.

Tycker mer det verkar vara rädsla än respekt :s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Nej för de jagar och attackerar i flock.
Jag själv må vara större och starkare än de flesta kvinnor, men respekt för vilken jävelskap de kan ställa till med har jag allt fått den hårda vägen.

Qvinns varken jagar eller attackerar i flock, kan jag lova dig.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Mitt starkaste minne av pinsamhet var i 5an och var väldigt hostig på vintern. Jag hostade upp en 1dl boll ur halsen framför en tjej som jag tyckte va snygg, Inomhus!xP tur så träffade jag inte hos ialf xD.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Tycker mer det verkar vara rädsla än respekt :s

Ja det stämmer.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Qvinns varken jagar eller attackerar i flock, kan jag lova dig.

Först är det inte lite fel att generera hur halva jordens befolkning gör vid en sak. Men ändå, på den tiden jag raggade så pratade jag ej med någon av mina polare om det. Det var saker som inte angick dem.
Men när jag kollar på hur brudarna gjorde, så var det inte precis att hålla allt för sig själv och inte blanda in en tredje part. Uppstod det någon konflikt så var det självklart att blanda in så många som möjligt. Inte ta konflikten man mot man som det heter.

Det är just detta som skrämmer mig, för vad kan hända om något går fel? -Jo, en förbaskat massa saker. Hela stan blir inblandad, ens psykopatiska grannar i hemorten likaså. Och alla måste hjälpa till och jävlas. Allt för att skydda genpoolen mot sådana som mig.

Detta har inte hänt mig bara en gång att de är tvungna att blanda in så många som de kan och sedan prata skit och jävlas.
Och nej jag har aldrig rört en tjej, likaså i princip inte sagt något till någon. Och då inte något negativt, mer än just en.. (jävla idiot som sökte upp mig för att jävlas, när jag aldrig hade gjort henne något)

Det är just därför jag planerar att dra in till göteborg någon helg, och vill då någon tjej blanda in mina grannar etc (you name it), så lycka till för henne att spåra upp vem jag är.
Likaså är det huvudorsaken till min extrema styrketränning, att folk ska inse att problemet de har med att jag skulle umgås med kvinnor, är en bagatell mot problemet de kan få genom att ha problem med detta. -Nu är det i .o.f.s. bara folk i hemorten som har problem. (som har problem om det mesta mot alla, de är lite konstiga där.. T.ex. antecknar vad folk gör och vid vilken tidpunkt..)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
-Nu är det i .o.f.s. bara folk i hemorten som har problem. (som har problem om det mesta mot alla, de är lite konstiga där.. T.ex. antecknar vad folk gör och vid vilken tidpunk..)

haha, vilka kontrollfreaks !
trodde grannen jag hade när jag var liten var konstig, som sprang efter brorsan och hans kompisar när dom körde moped och ringde polisen o påstod att dom körde utan hjälm och sa att dom störde allmänheten

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
hihi,faktiskt så blev det inga bilder,tänkte inte ens på det,tankarna var fokuserade på annat:P
du får helt enkelt fantisera fram en bild på en milf på 38 år,165 lång och 59 kilo tung,smal sexig kropp,stora tuttar,långt mörkt hår(ända ner till ändan hennes) gåendes runt i hennes hus i enbart string och linne;)
i know,it drove me nuts att se henne trippandes omkrig frammför mej när man stog och rökte,speciellt när hon lutade huvudet mot mej eller kramade om mej bakifrån:P

Ok, fint.
Jag har varit med en milf en gång men föredrar tjejer som är i min ålder (28) eller några år yngre.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk

när man nått toppen,så rammlar man ner lika fort
finner det rätt så lustigt:P

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Har snackat med en tjej ett bra tag nu och har fan e mig börjat kära ner mig i henne rejält. haha sitter och lyssnar på Kent - Utan dina andetag på repeat och jag HATAR Kent i vanliga fall
Fick ett sms av henne nu ikväll, hon ville att jag skulle lyssna på denna låten, jag har absolut ingen aning hur jag ska tolka detta

Funderar på att skicka tillbaka någon riktigt cheezy låt imorgon, typ Snow Patrol - Chasing Cars eller nått

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
Har snackat med en tjej ett bra tag nu och har fan e mig börjat kära ner mig i henne rejält. haha sitter och lyssnar på Kent - Utan dina andetag på repeat och jag HATAR Kent i vanliga fall
Fick ett sms av henne nu ikväll, hon ville att jag skulle lyssna på denna låten, jag har absolut ingen aning hur jag ska tolka detta

Funderar på att skicka tillbaka någon riktigt cheezy låt imorgon, typ Snow Patrol - Chasing Cars eller nått

Oxygen med marie serneholt kanske?

Men ändå så vill inte kvinnor att vi är precis som dem, och vi måste bevara våran manlighet. Så det inte blir som enligt denna reklamen.

Alltså man får tänka sig för lite och jag skulle passa mig för att sjunka för djup ner i smörmusiken och skicka den.
Nå det var min åsikt/varning. Får se vad de mer erfarna swecarna tycker...
Så jag skulle skicka en låt så skulle jag mer leta upp någon eminem/50 cent romantisk låt. (jag är dålig på musik, och de är väl inte inne idag).

*edit* Efter att ha lyssnat igenom på Snow Patrol - Chasing Cars igen så var den kanske inte så dålig, lite väl känd bara.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
DarKzY aj aj aj Inte kul att höra :/ Hoppas verkligen det löser sig och att du mår bättre snart! Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra om jag får reda på att min flickvän varit otrogen

Klart vi på Swec ställer upp för varandra!

Ja alltså svårt att beskriva hur det känns nu...

Jag pratade med henne, sa att jag förlåter henne och är redo att ge vårat förhållande en andra chans för att jag tycker att det är värt att kämpa för...

Ville hon bli tillsammans igen? -Nej inte än, hon vill vänta i alla fall en vecka till för att hon känner sig förvirrad.

La även märke till att hon smsade med killen hon va otrogen med, (enligt henne för att han är den enda som förstår tydligen varför hon gjorde det.)
och för att hon känner sig osäker på sig själv.

Även här fick hon sammanbrott och sa att hon ångrar sig och inte vill förlora mig och vill att vi ska försöka igen om ett par veckor...

Men nu känns det inge vidare, jag mår skit helt enkelt... Jag gav henne en andra chans som hon inte ville ta emot, samtidigt som hon vägrar släppa mig helt. Hon håller fast mig och säger att hon älskar mig, samtidigt som hon vill vänta med att bli tillsammans igen.

Tror jag helt enkelt får börja gå vidare med livet nu och börja se henne som min vän och inget mer.

Några tips på hur jag ska tänka och gå vidare? Komma över henne?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
[...]

Oj, spontant känns det som att det kommer att bli jobbigt om du inte bryter med henne. Om hon först vill bli ihop igen och du väljer att förlåta henne men sen säger hon nej?
Jag hade dumpat henne, hon kommer bara att trasha alla med sitt velande, inte ens den där andra killen kommer att stå ut när hon inte kan bestämma vad hon ska göra.

En paus på ett halvår kan ju också göra susen, så att du/ni kommer på vad ni verkligen vill.

Men som sagt, tänk över alla beslut både en och två gånger.

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
La även märke till att hon smsade med killen hon va otrogen med, (enligt henne för att han är den enda som förstår tydligen varför hon gjorde det.)
och för att hon känner sig osäker på sig själv.

Det där gjorde mitt ex också. Mail, sms, telefon och gud vet allt. Hon skyllde även hon på att hon mådde dåligt. Jag tror du mår bäst av att gå vidare på en gång istället för att tänka så mycket. Blir det ni i framtiden igen så blir det så. Hur mörkt det än ser ut just nu så går solen upp imorgon också! Ta och besök någon kompis eller bekant i någon annan stad och gå ut en helg och ha lite skoj för att slippa tänka. Det hjälper mycket tycker jag iaf.. Menar självklart inte att du ska gå ut för att träffa andra tjejer men att ha kul är viktigt när man är nere! Jag har ju själv varit i stort sett i samma situation som dig och jag ångrar inte mitt val en sekund efter allt jag har fått uppleva sen jag flyttade.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY

Tror jag helt enkelt får börja gå vidare med livet nu och börja se henne som min vän och inget mer.

Du kommer inte kunna se henne som bara en vän. Men du vill det eftersom det skulle vara för smärtsamt att plötsligt utesluta henne ur ditt liv fullständigt. Det bästa skulle vara att bara säga tack och hej, och aldrig kontakta henne igen. Det är dock lättare sagt än gjort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Oxygen med marie serneholt kanske?

Men ändå så vill inte kvinnor att vi är precis som dem, och vi måste bevara våran manlighet. Så det inte blir som enligt denna reklamen.
Hp66g8X8bKk

Alltså man får tänka sig för lite och jag skulle passa mig för att sjunka för djup ner i smörmusiken och skicka den.
Nå det var min åsikt/varning. Får se vad de mer erfarna swecarna tycker...
Så jag skulle skicka en låt så skulle jag mer leta upp någon eminem/50 cent romantisk låt. (jag är dålig på musik, och de är väl inte inne idag).

*edit* Efter att ha lyssnat igenom på Snow Patrol - Chasing Cars igen så var den kanske inte så dålig, lite väl känd bara.

haha den var rätt rolig den!

Sitter fortfarande och funderar över varför hon skickade låten, hade det varit en In Flames låt, så hade det ju det varit en helt annan grej, men en kärlekssång... Någon 50 Cent eller Eminem kommer jag inte skicka, för hon vet att jag inte lyssnar på sånt skit

Men nu har jag hittat låten jag ska skicka, eftersom hon är en sucker för lite äldre musik:

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Lasse.L Romeo & Juliet av Dire straits är garanterat en av mina favoriter sedan länge!

Permalänk
Medlem

Ja den är riktigt fin den låten, särskilt när Clapton är med och plinkar

haha nä nu har jag hittat en låt som förhoppningsvis sätter lite snurr i huvudet på henne!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akka
Oj, spontant känns det som att det kommer att bli jobbigt om du inte bryter med henne. Om hon först vill bli ihop igen och du väljer att förlåta henne men sen säger hon nej?
Jag hade dumpat henne, hon kommer bara att trasha alla med sitt velande, inte ens den där andra killen kommer att stå ut när hon inte kan bestämma vad hon ska göra.

En paus på ett halvår kan ju också göra susen, så att du/ni kommer på vad ni verkligen vill.

Men som sagt, tänk över alla beslut både en och två gånger.

Jo asså, tänker inte att jag behöver dumpa henne då vi redan HAR gjort slut.
Men hon är verkligen förvirrad, det är klart och tydligt att hon vill ha mig och att hon verkligen älskar mig men samtidigt inte kan bli tillsammans med mig än efter det som hände.

Jobbigt att ha kontakt med henne?
Konstigt inte, jag har inga förhoppningar, snarare så vet jag att det nog kommer bli vi två igen i framtiden.
Och nu börjar det kännas som att jag också behöver tid, detta förhållande har sårat mig så jävla djupt så många gånger. Behöver fly undan och även fast det det inte blir vi två igen mer än kompisar så klarar jag mig. Det vet jag.

Att ha henne som vän för mig är viktigt, inte för att det är för svårt om hon skulle försvinna på en gång. Men snarare för att vi stödjer varandra även i lägen som detta. Och jag tar emot hennes stöd då det hjälper, och känner att jag samtidigt kan gå vidare.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Jo asså, tänker inte att jag behöver dumpa henne då vi redan HAR gjort slut.
Men hon är verkligen förvirrad, det är klart och tydligt att hon vill ha mig och att hon verkligen älskar mig men samtidigt inte kan bli tillsammans med mig än efter det som hände.

Jobbigt att ha kontakt med henne?
Konstigt inte, jag har inga förhoppningar, snarare så vet jag att det nog kommer bli vi två igen i framtiden.
Och nu börjar det kännas som att jag också behöver tid, detta förhållande har sårat mig så jävla djupt så många gånger. Behöver fly undan och även fast det det inte blir vi två igen mer än kompisar så klarar jag mig. Det vet jag.

Att ha henne som vän för mig är viktigt, inte för att det är för svårt om hon skulle försvinna på en gång. Men snarare för att vi stödjer varandra även i lägen som detta. Och jag tar emot hennes stöd då det hjälper, och känner att jag samtidigt kan gå vidare.

Du gör ett stort misstag. Jag har själv varit med om att tänka på det där sättet. Om du försöker vara vän med henne trots att dina känslor är kvar så kommer du bli sårad många fler gånger i framtiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Jo asså, tänker inte att jag behöver dumpa henne då vi redan HAR gjort slut.
Men hon är verkligen förvirrad, det är klart och tydligt att hon vill ha mig och att hon verkligen älskar mig men samtidigt inte kan bli tillsammans med mig än efter det som hände.

Jobbigt att ha kontakt med henne?
Konstigt inte, jag har inga förhoppningar, snarare så vet jag att det nog kommer bli vi två igen i framtiden.
Och nu börjar det kännas som att jag också behöver tid, detta förhållande har sårat mig så jävla djupt så många gånger. Behöver fly undan och även fast det det inte blir vi två igen mer än kompisar så klarar jag mig. Det vet jag.

Att ha henne som vän för mig är viktigt, inte för att det är för svårt om hon skulle försvinna på en gång. Men snarare för att vi stödjer varandra även i lägen som detta. Och jag tar emot hennes stöd då det hjälper, och känner att jag samtidigt kan gå vidare.

Alltså dumpa henne annars kommer du bli en jävla tofflare!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"