Halo 2 Är Så Jävla Bra!

Permalänk
Avstängd

Halo 2 Är Så Jävla Bra!

HEJSAN ! ASSÅ NI ANAR INTE HUR BRA DET HÄR SPELET ÄR! FYFAN HAR ALDRIG SETT PÅ MAKEN SÅ BRA DET ÄR ! SKITBRA SPEL, BRA PÅ ALLA SÄTT, GAMEPLAY, HUR DET ÄR UPPLAGT, STORY, GRAFIKEN, KÄNSLAN.... ALLT ! DET ÄR ETT JÄVLANS BRA SPEL ! NI KAN INTE TÄNKA ER SÅ BRA DET ÄR ! NI KAN TANKA DET FRÅN *bort* <---- BITTORRENT SIDA!!!

LADDA HEM DET O NJUT ! SOM JAG GÖR !

JAG SPELADE 3 TIMMAR OCH KOM TILL SJÄTTE BANAN ! SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA BRA SPEL !

TACK FÖR MIG ! NJUT AV HALO 2 !

Visa signatur

ASUS P4P800 Deluxe | P4 3.00GHz HT | 1024DDR PC3200 | 160GB S-ATA 8mb Cache | Sapphire Radeon 9800Pro 128MB |

Neon Light Chassi 350W | Samsung SyncMaster 959NF | Logitech MX500 | fUnc sUrface 1030 | www.SweClockers.com

Permalänk

Är det verkligen du som skrivit detta, eller har du glömt att logga ut då du suttit i skolan och kollat sweclockers?

Permalänk
Avstängd

Det är jag XarpHaN ! =P, varför då ? brukar jag inte va sån. Nej det brukar jag inte, men jag blev så jävla glad över Halo 2 ! =D För det är så jävla bra !

Visa signatur

ASUS P4P800 Deluxe | P4 3.00GHz HT | 1024DDR PC3200 | 160GB S-ATA 8mb Cache | Sapphire Radeon 9800Pro 128MB |

Neon Light Chassi 350W | Samsung SyncMaster 959NF | Logitech MX500 | fUnc sUrface 1030 | www.SweClockers.com

Permalänk
Medlem

blir man inte avstängd när man får sin andra varning/anmärkning?

Permalänk

Då torde du läst reglerna som följs med då man registrerat sig på detta forum. Tänkte väl mest på pratet om piratkopiering och om hur man uppför sig, netiketten du vet.

Permalänk
Medlem

EHHH!! OK? GODNATT! Kanske dags att tänka över ett nytt användarnamn XarpHaN?

Permalänk
Medlem

Re: Halo 2 Är Så Jävla Bra!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarpHaN
LADDA HEM DET O NJUT ! SOM JAG GÖR !
JAG SPELADE 3 TIMMAR OCH KOM TILL SJÄTTE BANAN ! SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA BRA SPEL !

Det där är höjden av ironi. Man dyrkar ett spel och tycker programmerarna, grafikerna etc gjort ett grymt bra jobb. Så belönar man dem genom att stjäla spelet.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

En varning kommer senare.

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor