|
|
LeovinceZX Medlem
Plats: Sthlm |
Tjena! Jag undrar om det finns ett program som man kan använda under ett röstsamtal med t.ex. MSN som gör att det som jag lyssnar på hörs till den jag snackar med. Om jag t.ex. lyssnar på en låt så ska den jag pratar med kunna höra det. Finns det och i såna fall vart? Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Lisianthus Medlem
Plats: Uppsala |
Är också intresserad I ett liknande program. använder för tillfället 1st 3.5mm splitter och 1st hane till hane 3.5mm sladd. Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
LeovinceZX Medlem
Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Phukkitt Medlem
Plats: Salem |
Du kan ju alltid byta inspelningskanal i Ljudinställningar så att dom hör det du hör, d.v.s. allt som kommer ut ur dina högtalare, inklusive deras egna röster. Men då hör dom inte din röst längre.. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
LeovinceZX Medlem
Senast redigerad av LeovinceZX, 2009-06-05 klockan 22:25 Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Phukkitt Medlem
__________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
LeovinceZX Medlem
Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
murkaz Medlem
Plats: ♠ |
Om du har realtek så kan du bara gå in under fliken mix och kryssa ur insingnals-volym under inspelning så spelas allt upp från ljudkortet till dem som lyssnar. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
037180 Medlem
Plats: Höganäs |
Jag vet inte vilket program som är bäst lämpat för MSN, men för Skype så finns detta: http://voipcallrecording.com/Skype_Call_Recorder_0721 __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Ala_95 Medlem SweClockers Folding Statistik
Plats: Ånge |
Det där med Gunvald, ska använda det på skype. Ska bli förjävla roligt! __________________ Senast redigerad av Ala_95, 2009-06-12 klockan 22:19 Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
LeovinceZX Medlem
Jag har inte heller lyckats få det att funka :S __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
||
|
|
|
LeovinceZX Medlem
Lyckas inte få det att funka iaf, vista suger! __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
||
|
|
|
Phukkitt Medlem
Sett detta? __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
||
|
|
|
LeovinceZX Medlem
||
|
|
|
||
|
|
|
Senaste tråd
Nästa tråd
|
|
Du har väl läst reglerna?
Passivt kylt Geforce GT220 från MSIGrafikkort 2010-02-09 11:27Komponentjätten MSI kryddar utbudet med ett passivt kylt Geforce GT220. Läs mer SweClockers 5.0 funktionskomplettÖvrigt 2010-02-08 22:19Nästa version av SweClockers.com närmar sig med stormsteg och nu är sajten "feature complete", eller funktionskomplett. Läs mer Stjärnformat vattenblock från KoolanceKylning 2010-02-08 13:24Välkända Koolance släpper inom kort ett nytt vattenblock för alla moderna processorsocklar. Läs mer Rymligare hårddiskar med nytt läshuvud från TDKLagring 2010-02-08 11:10Japanska TDK tillkännager att utvecklingen av läshuvuden för 640 GB per skiva går som planerat och att hårddiskar på upp till 3 TB kan finnas ute i handeln till hösten. Läs mer | Historien bakom Google Nexus OneÖvrigt 2010-02-09 09:51Vissa företag vill hålla design- och tillverkningsprocesser hemliga för att behålla ledningen över konkurrenterna. Google gör precis tvärt om. Läs mer Grafen i framtidens skärmarTeknik 2010-02-08 21:08Det är inte bara till snabba transistorer grafen kan användas. Nu talar forskare om att det kolbaserade materialet kan användas till belysning i framtidens skärmar. Läs mer IBM utvecklar 100 GHz-transistor i grafenTeknik 2010-02-08 12:34Halvledartillverkaren IBM avslöjar att företaget tagit fram en transistor i grafen som klarar upp till 150 procent högre klockfrekvens än kisel. Forskarna tror dessutom att tekniken kommer att förbättras inom en snar framtid. Läs mer Bärbar från Gigabyte med externt grafikkortDatorer 2010-02-08 10:48En ny bärbar dator från Gigabyte höjer grafikprestandan genom att använda en extern grafikmodul i Geforce GT220-klassen. Läs mer | IBM lanserar åttakärniga Power 7Processorer 2010-02-09 09:48Ökad beräkningskraft och lägre strömförbrukning är några av fördelarna med IBM:s nya Power 7-processor. Läs mer Sony tar fram trådlös överföring för interna komponenterTeknik 2010-02-08 13:57Japanska Sony meddelar att företaget utvecklat trådlös kommunikation för interna komponenter med millimetervågsteknik – först i världen. Läs mer Club3D – överklockat Radeon HD 5850 med specialkylareGrafikkort 2010-02-08 12:23Ett nytt grafikkort från Club3D är både överklockat och försett med en ny typ av kylare från fabrik. Läs mer Radeon HD 5570 läckt på nätetGrafikkort 2010-02-08 09:32Den sista modellen i Radeon HD 5000-serien släpps på tisdag, men redan nu sprids de fullständiga specifikationerna på nätet. Läs mer |