Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

mjo både förälder och barn får skylla sig själv om man inte stänger av wow prenumerationen vid konstigt beteende.
hur svårt ska det vara?

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Counter-Strike, World of Warcraft, Diablo, Starcraft är de allra största bovarna. Jag överdriven? Nej, jag är inte beroende som nån miljon andra är (antalet WoW-spelare endast), och vet därmed vad jag snackar om. Det är ju MMORPG-spel som lockar mest, då de flesta har tröttnat på FPS och racing-spel. Fattar egentligen inte varför, men men. Inga fler diskutioner om detta, för nu är det banne mig nogsnackat!!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Counter-Strike, World of Warcraft, Diablo, Starcraft är de allra största bovarna. Jag överdriven? Nej, jag är inte beroende som nån miljon andra är (antalet WoW-spelare endast), och vet därmed vad jag snackar om. Det är ju MMORPG-spel som lockar mest, då de flesta har tröttnat på FPS och racing-spel. Fattar egentligen inte varför, men men. Inga fler diskutioner om detta, för nu är det banne mig nogsnackat!!

Det är ju främst du som snackar -.-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Det är ju främst du som snackar -.-

Kanske för att jag hatar småglin som tror att de är en orc själv.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Men vad har det med den här tråden att göra?
Har du spelat för mycket? o_O

För att inte vara helt offtopic, en bild:

BANZAI!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Men vad har det med den här tråden att göra?
Har du spelat för mycket? o_O

För mycket WoW? Tydligen. Jag satte ju punkt för denna diskutionen för några inlägg tillbaka, men jag var tvungen o svara på dina inlägg xD

EDIT Visar la också en bild, fast från Killing Floor Rätt skön sådan og. Sprängde precis en sån där stor bumling som spyr på en om man kommer tillräckligt nära, med en handgranat.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag är stor o grön,.. dessa personer som blir beroende av spel, det är förmodligen den sortens personer som annars skulle ha blivit beroende av tex knark, är det isf inte bättre att dom spelar spel än att dom skjuter heroin och verkligen tror att dom är orcs ?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knaz
Jag är stor o grön,.. dessa personer som blir beroende av spel, det är förmodligen den sortens personer som annars skulle ha blivit beroende av tex knark, är det isf inte bättre att dom spelar spel än att dom skjuter heroin och verkligen tror att dom är orcs ?

Jo, men både är lika farligt. Knark tar död på en snabbare än tobak. Ständigt tittande på en skärm som alstrar ström och man kanske inte äter korrekt eller håller sin hygien så värst bra. Det tar död på en, dock sakta men säkert.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

andra gången jag klarade ttfaf i GH3, var så glad

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz

Permalänk
Medlem

Far Cry för första gången på ett bra tag.

Permalänk
Inaktiv

Ganska snyggt för att vara så pass gammalt

Permalänk
Medlem

var inte farcry dåtidens crysis?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det var det, Johan. Far Cry är som Loxus skrev snyggt och oerhört imponerande på högsta inställningar, till och med dryga fem år efter release, och står sig väl gentemot många spel som släpps i dag. Åtminstone på konsolerna.

Notera att jag inte har kantutjämning aktiverat, då jag av någon anledning inte uppnått lyckat resultat med det på samtidigt som HDR är aktiverat. Vilket är märkligt, eftersom det främst lär vara ett problem på äldre kort...

Permalänk
Medlem

Här är min hero på champions online:

utan fire flight:

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk

Tänk på att det är viktigt att värma upp ordentligt!

positivt överraskad måste jag säga

Visa signatur

P4 2,8ghz,asus P4SD-LE, 2GB pc3200, 160gb HD, Leadtek A400LE 12/1,6 @ 399/876 128mb 1,4V, SB Audigy 2, 3dmark 03: 10846 3dmark 05: 4206

E6420, Gigabyte GA-965P-S3, 2GB Corsair twinx2 CM2X1024A-6400 , XFX 8800GTS 320mb, Hiper type-R 530W , antec 900

Permalänk
Medlem

http://pici.se/pictures/oadevPRpC.jpg

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mycel
http://data.fuskbugg.se/skalman01/FarCry0004.jpg

Det var det, Johan. Far Cry är som Loxus skrev snyggt och oerhört imponerande på högsta inställningar, till och med dryga fem år efter release, och står sig väl gentemot många spel som släpps i dag. Åtminstone på konsolerna.

Notera att jag inte har kantutjämning aktiverat, då jag av någon anledning inte uppnått lyckat resultat med det på samtidigt som HDR är aktiverat. Vilket är märkligt, eftersom det främst lär vara ett problem på äldre kort...

Med lite ändringar i consolen så ska man ju kunna fixa HDR ljus, men det blir inte så bra

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Avstängd
Citat:

För mycket WoW? Tydligen. Jag satte ju punkt för denna diskutionen för några inlägg tillbaka, men jag var tvungen o svara på dina inlägg xD

EDIT Visar la också en bild, fast från Killing Floor Rätt skön sådan og. Sprängde precis en sån där stor bumling som spyr på en om man kommer tillräckligt nära, med en handgranat.

http://koroth.se/images/games/own/killingfloor4.jpg

Jag såg din film i den andra tråden (filmtråden), vet inte riktigt vad jag tycker om spelet, men när jag ser din film så känns det som om Left 4 Dead är det bättre spelet av dessa två, men jag har ju inte provat killing Floor så jag ska ju inte säga nåt innan dess. Inget demo finns väl heller antar jag

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Jag såg din film i den andra filmtråden, vet inte riktigt vad jag tycker om spelet, men när jag ser din film så känns det som om Left 4 Dead är ett bättre spel, men jag har ju inte provat killing Floor så jag ska ju inte säga nåt innan dess. Inget demo finns väl heller antar jag

Jag tycker Killing Floor äger skiten ur Left 4 Dead, tack vare musiken och spelet i overall. Left 4 Dead är mer uppdrags-anpassat och därmed linjärt på nått sätt. I Killing Floor är det endast slakt som gäller. Inga uppdrag som i L4D, utan mer... frihet.

Visa signatur

Permalänk

Dags att ladda defibrillatorn :/

Battlefield 2

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Sötast

Även jag positivt överraskad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Med lite ändringar i consolen så ska man ju kunna fixa HDR ljus, men det blir inte inte så bra

Ja, exakt. Jag vill minnas att jag kör med ett värde på 2 (rekommenderat är enligt TweakGuides ett värde mellan 2 och 7, och HDR i överdrift är inget jag föredrar), men oavsett värde lyckades jag inte aktivera AA samtidigt utan att bilden blev skum. Nåväl, inget jag lägger någon tyngd på, tyckte bara det var kul att återuppleva spelet en smula ...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mycel
Ja, exakt. Jag vill minnas att jag kör med ett värde på 2 (rekommenderat är enligt TweakGuides ett värde mellan 2 och 7, och HDR i överdrift är inget jag föredrar), men oavsett värde lyckades jag inte aktivera AA samtidigt utan att bilden blev skum. Nåväl, inget jag lägger någon tyngd på, tyckte bara det var kul att återuppleva spelet en smula ...

Ja, det var på TweakGuides som jag såg hur man skulle ändra det. Jag sparade sidorna på hårdisken ifall jag glömmer bort länken

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crillelundh
Tänk på att det är viktigt att värma upp ordentligt!

http://i26.tinypic.com/25g6l2c.jpg

positivt överraskad måste jag säga

Och vad är det för spel?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Och vad är det för spel?

Aion

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Sötast

Aaahg... jag var positivt överraskad av Aion... tills jag fick Vingar.

Nu klarar jag inte av det mer.

Det var en gång det släpptes ett otroligt vackert spel, det släpptes med vingar!

Spelet hette Aion.

Vem kunde motstå detta?

Så som alla andra så spenderade jag mina 10 första levlar i en underbart vacker värld, och väntade på dagen då jag kunde flyga igenom den, eller flyga till min nästa plats.

Då hände NCSOFT. Jag har alltid ogillat dem, men jag trodde att de faktiskt ändrats.

Vad i slutändan hände var, att de släppte ett spel med GROUND MOUNTS som kunde flyga askorta avstånd, för att sedan slängas tillbaka av en osynlig vägg, eller osynligt tak. Eller ett buggigt berg...

Tänk att få flyga här?

Eller varför inte flyga ut över havet här för att ha en aerial-battle mot dina vänner?

GLÖM DET!

Dina vingar är ett mångdags exemplar som fungerar där dom ska fungera, där NCSOFT tycker att dom ska fungera.

Jaha... men skit i det, det kan vi leva med.
Jag sticker någon annanstans och flyger!

Åhh.... titta!
Det gör inget att jag inte kunde flyga där borta. För detta vackra ställe gör upp för det, åh så vackert.... jag ska flyga till dinosaurierna!

AJ!!! Vad i helvete?
Jag verkar ha fastnat i ett terrarium eller något!
Aaah... väggarna gör ont! Men vad skumt, det ser ju ut som fri sikt!

Äh... jag får väl vända tillb.... WOOOAAAH jag glömde att mina vingar endast fungerade i en minut!

*PLUMS*

Satan också....

Jag glömde att jag inte kunde simma =(

Tack NCSOFT!
Än en gång fick du mig att gå på tå, det verkade verkligen som en tiopoängare! Det syns även på era massiva pre-order siffror.

Synd att inte lika många kommer att fortsätta spela.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Men sedan när det blir pvp,i det området där kan man väl flyga överallt eller?
Kom bara till lvl 17 så ja vet inte hur det fungerar där.

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
TEXT

Aion är ju imba speciellt när man får vingar.

OnT
Aion

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte tycker att CryEngine 2 inte är snygg?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.